לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Little Things Give You Away


תמיד שמתי לב שהדיעות שלי אחרות ויותר טובות משל האחרים, רוצים דוגמא? תקראו. אני לא שם זין על אף אחד, ולא, אני לא איזה ערס מחורבן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

דעה אישית: סגירת מקומות שמוכרים אלכוהול לקטינים.


אוקיי, הפוסט הזה התחיל בצורה מבדחת כשזכרתי שמשהו עיצבן אותי באוטו בדרך הביתה אבל לא זכרתי מה, ואז נזכרתי.

*שם OTEP פול ווליום בשביל הריכוז*

שמעתי בחדשות על העניין הזה שהמשטרה סגרה 16 או 13 פיצוציות בגלל מכירת אלכוהול לקטינים, ושהם עשו את זה בעזרת נער קטין שהם גייסו כסוכן, עד כאן אין שום בעיה.

הלחץ דם שלי התחיל לעלות כשהם הזכירו את הקטטה שהייתה לפני מספר חודשים ושבה נרצח (כן! נרצח!) נער שרק רצה לצאת עם החברים שלו, ובעצם אמרו שהאלכוהול אחראי. באותו רגע התפרצתי.

רגע רגע משו פה לא בסדר, משו פה מסריח, יש פה איזהשהי התנערות מאחריות. ברגע שאמרתי את זה התחיל וויכוח די גדול ביני לבין אמא שלי שטענה שאין פה שומדבר רע בסגירת פיצוציות ושכן האלכוהול אחראי לזה.

אני לא אכתוב פה את כל הוויכוח כי זה יהיה מעפן וחסר תועלת אני אכתוב את הפואנטה שלי.

כן, נכון, אלכוהול גורם לטישטוש, לאיבוש שליטה אצל חמומי מוח (אני מודה, כמוני לפעמים) וגם למכות ולהתנהגות מסוכנת.

אבל האלכוהול הוא לא זה שגרם לאותם ילדים לשים סכין בכיס לפני שהם יצאו למסיבה

אותו אלכוהול לא גורם למאות ילדים בידיוק כמוהם להשתכר וללכת למסיבות כל סוף שבוע ולחפש את מי לדקור ועם מי לריב ולמי להרוס את הלילה ואולי גם לגמור את החיים.

זאת החברה, זה החינוך, זאת המערכת שמתפרקת ואוכלת את עצמה מבפנים.

אלו העבריינים שהופכים להיות גיבורים של כל כך הרבה ילדים. לא משנה אם הם רק דמויות.

זה העובדה שלהיות "ערס" ומניאק ולדקור וללכת מכות זה מה שמגניב

וזה העובדה שלא מלמדים אותך להיות אדם טוב, כי גם בבתי הספר היסודיים היום, החזק שורד.

אני יודע את זה, אני למדתי את זה בדרך הקשה.

אז בקיצור, הפואנטה, כן האלכוהול הוא חלק קטן אבל הוא לא הסיבה העיקרית לרצח הזה ולעות שהיו ושיבואו. זאת החברה שלכם ולצערי גם שלי.

יש לכם תגובות? תכתבו אל תשאירו בבטן.

עד הפוסט הבא שיפורסם בידיוק מתי שיפורסם הפוסט הבא, או מתי שיביאו לי שוב את העצבים ככה, תלוי מה יבוא קודם

ביי =]

נכתב על ידי Young And Wise , 22/11/2007 20:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Young And Wise

בן: 36

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYoung And Wise אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Young And Wise ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)