לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life - My Rules


Someone once told me the grass is much greener on the other side

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

עידכון שכזה [:


לא יודעת למה הזנחתי את הבלוג פתאום...זמן יש לי בשפע, ואני בישרא חופשי...טוב שיהיה... אני כאן, מעדכנת [:

אזזזזזזזז:

עוד 10 ימים?!

למושלם שלי יש יומולדתתתתת D:

Fucking Help Me XDDD

 

עוד 12 ימים?!

הדבר הכי כיפי בקיץץץץ הזה - קוקה קולה וילג' [:

היום חזרו אנשים מהמחזור הראשון...לשמוע הכל עשה לי מזה כיף!

כל כך הרבה דברים להספיק ביומיים וקצת...יהיה קשה...אבל נצליח!

ווווואי...פשוט בא לי כבר!!

אם עוד מישו שם ב30 לחודש...זה הזמן להגיד D:

 


טוב אז...זוכרים את הרשימה הנחמדה לחופש?!

הגיע הזמן להתעדכן קצת D:

 

1. ללכת לישון/לקום הכי מאוחר שיש [:

2. לקבל תעודה טובה ממוצע 84...די טוב..פשוט רק המתמטיקה הרס.

3. לדבר עם אליענה תפוחי על ביוטכנולוגיה בלי שהיא תצחק עליי ותעיף אותי מכל המדרגות XD  - בלעכס לא דיברתי איתה, לא בא לי עליה כבר. ~חוחי~

4. קוקה קולה וילאג' עם אהובי וכל הסטלנים האחרים D;  - בקרוווווב

5. ט=ו=ר=ק=י=ה!   - כנראה שלא יהיה השנה בסוף XD

6. לקנות בגד ים ואז לא להפסיק ללכת לים [:

7. לעבוד אצל אמא חודש+  - סתם לא משו שם..אני הולכת לעבוד בדואר.

8. מהכסף לקנות משו שיעשה לעומרי מסז' במקומי XD הלכו לי הידיים XDD

9. לעשות משו קטנטן בדומה למה שרינת עשתה P: (בקרוב XDD)

10. פירסינג - אף או טבור, בלי לקבל כאפה אחרי שאני אציע את זה להוריי XD

11. מסיבת חוף עם כל החבר'ה - 12.7.08

12. לא להשתכר, טוב, אולי קצת, עם האנשים הנכונים

13.ימית 2000

14. סופרלנד / לונה פארק [:

15. ת"א - שוב ושוב ושוב!!

16. חוג שחיה (לא תבינו למה XD)

17. להצטלם, תמונות נורמליות XP

18. לשמור על קשר עם האנשים שעושים לי טוב על הלב [:

19. להמשיך להיות עם עומרי -555- 3>  - בינתיים הולך מעולה D:

20. להבהיר ל**** שהוא יכול להפסיק לפנטז ><

21. סידורים וכל זה, לקראת כיתה י'.

22. ערב בנות עם סאנאפה וסאטאלה וההקרנות של מסיבות הסיום מכיתה ו' - זה הולך להיות מצחיק  - היה בלי סאטאלה :[

23. ועידות עם לסביות מהרשימה שלי ושל רינת XDDD אויייש בא לי XDDDD

24. לשכנע את אורין לא לעשות דברים שהיא תתחרט עליהם . ><" - סוג של? XDD

25. לקרוא את הפוסט טיוטה בבלוג של אורין חעחע!

26. למנוע מאורין לשתות קולה OO - מנעתי...אבל אז נכשלתי =[

27. לצאת עם הבנות של הכיתה, כמה פעמים אחרונות 3> (לא עם כל הבנות ><)

28. להבין שיש ילדים שאני לא הולכת לרואת בחיים, ולהגיד להם מה שאני חושבת, ה=כ=ל, בלי רחמים .

29. לעזוב את אנדריי ולערוק לדלי קרים.

30. להטריד את מקס. over and over and over!

31. ללכת לקניון ולחזור מהקניון ברגל - never done that! les get challenged - היה שמקסי P:

32. להשלים איתו - אויש זה באמת נשמע דפוק כמו שחשבתי O.O

33. לקנות מלא דברים מהכסף שאני אקבל מהעבודה של אמא [:

34. לחסוך כסף בנסיעות לעומריקי ולהגיד לנהג שאני נוסעת רק עד חולון XD (אל תנסו להבין..טוב? XD)

35. לקרוא את כל עיתון בצפר..שאנחנו בעצמנו עשינו XD - היה מעייף :O

36. לבזבז יותר מ700 שקל ביום אחד, מהכסף שלי.

37. לסנג'ר את אמא שתיקח אותי ליום שלם בת"א - על חשבונה חעחע [:

38. להגיע לסביבות ה200 איש במסן - זה קרוב

39. להגיע ל200 חברים במקושרים - "דרך ארוכה..." אבל אפשרית

40. לגמול את אורין מרוט XD

41. להתחיל להשקיע קצת בשוקס

42. לגרום לרינת ולשחר לעדכן את הבלוג - חצי...רק שחר עדכנה XDD וקראה לי סנעפ OO

43. מפגש ישראבלוג

44. מפגש שוקס - במקרה ואני אשקיע בשוקס כמובן.

45. להעביר חוויות עם סאנאפה, אחרי שה******** יקרה XD

46. פלאפון חדש מסין - אין סין, אין פלאפון XD

47. לא, אבל פשוט לא לשכוח להוציא דברים מהלוקר XD

48. לישון אצל עומרי או שהוא אצלי [:

49. לישון עם סאנאפה וסאטאלה - שוב, חצי. XD

50. להתחיל עם מישהי XD (לגמרי בצחוק כן?! XDDD)

51. ללכת למועדונים

52. לנסות את הגלידות אלכוהול שנשמעות טעימות XD

53. לא לעשות דברים שאני אתחרט עליהם OO (אני מבינה ת'צמי..זה בסדר)

54. להמשיך לעדכן ולקרוא בישרא - בלוג.

55. חיסון הפפילומה (לא שזה דחוף לי כן? אבל בכל זאת XD)

56. להוריד אובו אחרי לחצים רבים XDDD

57. להבטיח לעצמי, שמה שלא יקרה, ל=א לפתוח שין, איכסס, פשוט ל=א.

58. לילה לבן אבל מחוץ לבית. (כלשהו)

59. לזכור למחוק את האייסיקיו. (וירוסים וכד')

60. לברר אם שד"מ מתכוונת לעבור בצפר גם השנה

61. לפרמט את המחשב החצי מת שלי.

62. לחרוש קצת במתמטיקה בחופש, ולעשות מבחן מעבר - ולהצליח!

63. להשקיע בקטנה כזה באנגלית בחופש, ולשמור על ה5 יחידות בריאים ושלמים :)

64. שופינג בטורקיה [; - אין טורקיה, אין שופינג XD

65. טיול משפחות לעין גדי D:

66. קורס מד"א עם סנעפ, סטלע וירדיש [:

67. ללכת עם אוריאנה ל"ראשון אוהבת חיות" D:

68. להחטיף לעומרי בלחי שהתנפחה XD

69. ללכת עם עומרי לפיינטבול (:

70. לחבוט בעומרי בחוזקה אם ימשיך לא להיות סגור על עצמו ולכנות אותי - פקאצה, אימו, ערסית וכד' XDD

71. יום בריכה שכבתי - 26.6.08 

72. להרביץ לסנעפ שלא באה ליום בריכה ונוטשת לטובת ימית 2000!

73. להפנים שאני נוסעת פשוט מלא באוטובוסים, להחכים, ולקנות כרטיסייה XD

74. לשכנע את אורין ללכת לקולנוע, יותר מפעם אחת! מי פאקינג שונא קולנוע?!

75. לא לשבור את המחליק, אבל להמשיך עם ההפסקה של השימוש בו.

76. להסתפר, מדורג.

77. ואז, לצבוע לאדום, שוב.

78. להתחיל עם מוקדן/ית של 144 ב5 בבוקר.

79. לא לסדר את החדר שבועיים.

80. לקנות עדשות חד פעמיות, כחולות, ולהצטלם מלאן פעמים XD

81. להוסיף יותר מאוחר עוד דברים שרציתי לעשות בחופש, וכמובן, עד ה31 באוגוסט 2008.

 

 

יש עוד חודש וחצי לחופש, הכל? לא יהיה מסומן בקו, לא בחופש הזה לפחות XD

אבל נקווה שהרוב כן D:

 

אז זהו, פה סיימתי להיום [:

 

סלמאתק 3>

 

 

נכתב על ידי , 18/7/2008 22:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט אני (= ב-19/7/2008 01:29



3,440
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אני (= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אני (= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)