לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

blue rose



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

פוסט תמונות של ההופעה בתיאטרון


עברו יותר משבועיים מאז שכתבתי פה ותאמת היה לי ממש חסר

הייתי בחזרות של הבגרות בתיאטרון .....היה מתיש משהו שואתי

כל החזרות הייתה לי הרעלת ניקוטין..

לא יכולתי לאכול ולישון במשך שבוע

עישנתי איזה 54 סיגריות ביום

הייתי מבואסת כי הקטע שהצגתי עם מורין נכנס לי יותר מידי לחיים

אז תמיד הייתי יורדת מהבמה ומתחילה לבכות

אבל בהופעות עצמן היה פשוט כיף!!!!

קבלו כמה תמונות...לא שלי אבל שיהיה

נתחיל עם "פנדו וליז" עם לידר הסאדיסט ונופר שעומדת למות

נמשיך עם היפגניה....יערה נתנה הופעה מדהימה

וריאיון עבודה עם יפית הפסיכית ומור המסכנה

"המטרייה" הקטע של הערב ....הדרי וברק...חולה עליכם

זה מה שעשינו מאחורי הקלעים..לידר שעדיין לא גילח את השיער שלו,אורי ,אורטלי המדהים וירדן ילדת הכפות

הצטרף אילנו יובל מן שיעזור לנו עם הקטעים...תותח שמסיים השנה את בית צבי בהצטיינות



וזה מהבגרות של י'ב ...סתם נראה מתאים :P

מי שהיה ....תגיבו תגידו אם נהינתם

נכתב על ידי , 30/5/2008 13:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,697
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjaded girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jaded girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)