לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

meme


צילומים ו..אני..

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

געגועעעעעעעעע


 

      הגעגועים זה אחד הדברים הכי קשים

         ואני כל כך מתגעגעת מתגעגעת לריחות לרגשות לאהבה למישהו שלא יחזור ולמישהי רחוקה אל עצמי שהייתי פעם

 אל הילדה הקטנה שבתוכי אל הכלב שלי שברח אל הסבים שמתו אל הביטחון שהרגשתי אל החלומות שחלמתי אל החיוך שהיה לי

אל האור בעינים שניתץ בכל פעם...

 וכואב הלב.

   וכאוב מרוב געגועים שמציפים ומייגעים ורק רוצה שייגמר שיחלוף

  ואין לי תרופת פלאים וחבל...

           אני מתגעגעת לצחוקך המתגלגל ולעייניך הירוקות וחיבוקיך הגדולים ולתמיכה שלא נפסקת אני מתגעגת אל הריח שלך 

        ואל יום שבת רגוע אני מתגעגעת לפרחים כתומים וטיולים בשדה פתוח ולנשיקות שאין פתאום..

    זה לא חולף וגם הזמן לא ירפא אני יודעת.

          ויש תקווה קטנה ויש עוד אור אני יודעת

      רק לאן נעלמתם כולכם אני לא יודעת.

געגועים.

נכתב על ידי , 6/12/2007 19:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה יהיה????סוף לשביתה????


 

 האמת שראיתי פה כמה בלוגים שכתבו בהם ש"יאי נגמרה השביתה"

אני ממש מצטערת אבל אני לא מבינה על מה השמחה אני לא בשביתה למשל וכל יום ללמוד זה מפרך

במיוחד בשבילי..

 וחוץ מזה השביתה הזאת מה זה עזרה לי במשהו...

  אני שונאת חופשים מצד שני וגם שביתות..אני יודעת אני מוזרה..אבל השאלה מה יהיה כשהשביתה תיגמר אם היא כבר נגמרה אז מה יהיה איתי

ועם הדבר הזה שבו היא כל כך הצילה אותי??

נכתב על ידי , 5/12/2007 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תאחלו לי בהצלחה??


 

היי אני מימי בשבילכם

 זה בלוג אפשר להגיד..חדש...

 זה האמת סתם כדי להתפרק קצת

 אז אל תיבהלו מהסגנון שלי..חח....טוב ייאלה זזתי

מה איתכם?

 

נכתב על ידי , 4/12/2007 16:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmeme koskos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על meme koskos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)