לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

meme


צילומים ו..אני..

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

מהלב


 

אז ככה אני חושבת שהגיע הזמן לכתוב פשוט מהלב.

אני מתגעגעת.אני מתגעגעת ושום דבר לא יכול לעצור את הגעגועים הכואבים האלה...

אני מבולבלת אני באמת לא יודעת מה לעשות ומה נכון או לא נכון...ומה שהכי קשה אלה הגעגועים...

אני פשוט מרגישה כל כך ריקה וכל התוכניות שלי ללמוד לנגן בגיטרה,ללמוד לרקוד,להתנדב בעמותות כולם נראים עכשיו לא

שווים..

חסר לי משהו אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל הוא חסר לי וזה כואב לדעת שהוא לא יחזור יותר משאפשר לתאר

וזה כואב לדעת שלא יכולתי לעשות כלום כדי לעצור את זה וזה שורף מבפנים לדעת שאת כל הזמן שהיה לנו ביחד בזבזתי איתו על ריבים

במקום לספר עד כמה אהבתי אותו ועד כמה הוא היה לי חשוב.

ואני כועסת על עצמי אני יודעת שזאת לא אשמתי שהוא מת אבל תמיד מכרסמת בי התחושה שיכולתי לעשות משהו שבעצם לא יכולתי.

ואני כועסת על עצמי שברוב הזמן אני שוקעת ברחמים עצמיים במקום לברך על מה שיש לי על כל הדברים היקרים לי.יש הרבה.

אני מוצאת את עצמי בוכה. פשוט יושבת ומזילה דמעות,מסרטים,מתוכניות,ממצבים של אנשים,אתמול בכיתי כי שמעתי בחדשות שמצאו לילד תורם מח עצם בכיתי משמחה ואפילו הדלקתי לכבודו נר.

אבל אני לא יודעת אני פשוט מקווה שכל המצב הזה פשוט יעבור כבר! 

 

נכתב על ידי , 10/12/2007 19:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל מעריצי וחובבי ושונאי ומתנגדי טוקיו הוטל


 

 לא אמרתי שאני לא אוהבת או אוהבת או שיש לי משהו נגדם

אבל מישהו יכול להסביר לי מה יש לכם מטוקיו הוטל??

נכתב על ידי , 8/12/2007 13:55  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איפה מוצאים?תעזרווו לי פליז!!


 

חשבתי לעצמי איפה מוצאים בנים?

באיזור שלי אין כאלה שהם שווים בואו נגיד אני פשוט לא יודעת איך להכיר

מישהו יודע איפה מוצאים בנים?..חח..

כי אין לי ממש ניסיון למרות שכבר היו כמה שניסו להתחיל איתי אבל מכולם ברחתי..אני גרועה בזה

למישהו יש עצות??

נכתב על ידי , 7/12/2007 13:51  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmeme koskos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על meme koskos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)