לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my blog :\


...

כינוי:  רזווו'ש:]

בת: 31

ICQ: 229034276 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בוקר : ) לא היה לי כוח ליכתוב אתמול אז ניכתוב היום !


 

אתם פשוט בחיים לא תבינו כמה כיף היה לי אתמול  : P

ניראה לי שהגעתי בין האחרונים אבל לא נורא ,

היה כל כך מצחיק , ל-מ-ו-ת !

הרגשתי כאילו אני על איזה סמים , חבל על הזמן .

בחיים לא צחקתי ככה .

נתחיל ברצף של בדיחות שאף אחד לא יבין .

1. דובות להיתמספר : 1 . 2 . 3 . 4 אחרון למניין ! :D לירון י'דובה חחח !

2. לדנדי יש תחת של בובספוג גרוזיני :P !

3. באמצע הסרט : " אהההההההההההההההה " חחח רק אני שי קרן ולירון נבין :-*

4. אני לירון שי וקרן : " איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה . . " ורק אני " העוגה "

חחחחחחחחח היה מצחיק בקטע הזה : ]

5. " תגידי לי מה את חושבת שאני חברה שלך ? וולגרית אחת , מעפפפפפפפנה סעי ! " חחחחחח , מי שנישאר בסוף מבין חח .

6. חחח לא זוכרת השמנות יעזרו לי .......

 

טוב עכשיו נעבור למה שהיה שחזרתי הביתה : ]


מווגי מימוון ? הזכויות על הציצי הגדול ביותר בעפולה הן שלללללנו : P כמה קנאיות יש אאמא , תפסיקו !
כולככן מנותחות ! חחחחחחח , מווגי מתאים לי להיות פרחה ? קוקו עבוגלדה חצאית מיני , שפיצים , מסטיק בזוקה , בושם מתוק חזק , פוני בובה , ו .. " שיכפררוני יענה עלייך עיניים שלי את באור שאני רואה " או : " וואלק תפסתי אותו מהשערות הפלתי אאותה לריצפה למה מי היא מעעפפנה זאת " חחחחחחחחחחחחחח :D

 

טטי פיגי שלי ? אני אוהבת אותך כל כך את ה-כ-ל ! ( הקטע הבא ניכתב בעיקבות סקר של טטי החזרזירה)
מה יש לכםם י'תמימים טטי יוצאת עם זקן ערס לייט
בן 85 גרוש + ילד
עם תלתלים בכל הגוףף :D חחחחחחחחחחחחחחח !
והדעה של טטי : " טוב שהאואי שלך לא בגודל של רוסיה"
יש בעיות עם רוסיה ? חחחחחחחחחח :P

טוב אנשים אני סיימתי לספק לכם מידע על השישי שבת

הכי טובים שהיו לי עד עכשששיו ! : ]

 

סלאמתתתתתתתת שבוע טוב : ]

 

 

נכתב על ידי רזווו'ש:] , 18/11/2007 14:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרזווו'ש:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רזווו'ש:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)