לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהלב אל הדף . 3>


אני כותבת, אתם קוראים (:

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 210003857 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008


אני ממש ממש מצטערת שלא העלתי פרק כלכך הרבה זמן .

אתם יודעים , לחץ בלימודים ><

 

 

פרק 10-

חזרתי מאופיר שפוכה לגמריי ,

מחר בית ספר . אלוהים אדירים. אין לי כלום !

מזלי שקניתי תיק דיי חמוד בפעם האחרונה שהייתי בת"א , מחר אני בטח ילך עם ניקי  ורותם אחריי בצפר לקנות כמה דברים.

                  

היום הראשון לבית ספר היה דווקא נחמד, פגשתי את כל מי שרציתי לראות וגם את אלה שממש הספיק לי להכיר רק שנה אחת וזה הספיק לתמיד.

לא ראיתי את ג'וני בכלל , למרות שהיה טקס שכמעט כל הבית ספר היה אמור להיות שם . קבלת כיתות ז' או משו כזה..

הימים עברו , זה כבר היה היום השלישי לבית הספר , הוא לא התחבר למסנג'ר וגם לא התקשר.

בבית ספר הוא בכלל לא היה .

באחד השיעורים כשאני ורון ישבנו ביחד החלטתי לשאול אותה מה נסגר איתו .

נטע:"רון , תגידי . מה נסגר עם ג'וני ? הוא עבר בית ספר או משו כזה?" שאלתי,

רון:"לא מה פתאום . ושהוא היה מוותר עלייך ?" היא שאלה וצחקה,

נטע:"סתמי יעיפו אותנו החוצה. ומה הקשר אני ?" שאלתי,

רון:"אני יודעת שהתנשקתם.." היא אמרה,

נטע:"הוא סיפר לך ?" שאלתי,

רון:"לא , אממ .. דקל אמרה לי " היא אמרה,

נטע:"היא באמת איימה עליי בקשר למשו כזה, אבל איך היא יודעת?" שאלתי,

רון:"אין לי מושג, ובטוח שג'וני לא הלך ודיבר איתה על זה.." היא אמרה,

נטע:"כן הא?" אמרתי,

רון:"טוב בקיצור הוא לא בבית ספר בגלל שהוא צריך לעבור איזה מבחן כי הוא לא למד בכלל שנה שעברה וזה, " היא אמרה,

נטע:"אויי , ילד טיפש " אמרתי והתחלנו לצחוק,

המורה:"רון , נטע אני רואה שלא הספיקה לכן ההפסקה לדבר ולרכל על החופש .. צאו החוצה .." היא צעקה,

נטע:"נו לא .." אמרתי,

המורה:"די! כל השיעור אתן מדברות , עופו החוצה!" היא צרחה,

נטע:"יאללה כוסעעעמק!" אמרתי ויצאנו החוצה,

רון:"מה היא רוצה?" היא שאלה,

נטע:"לא יודעת, שתלך גם כן היא!" אמרתי,

רון:"טוב גם ככה היה משעמם," היא אמרה,

נטע:"כן הא?" אמרתי והתחלנו לצחוק,

רון:"טוב יאללה בואי לקיוסק," היא אמרה,

נטע:"אין בעיה.." אמרתי והתחלנו להתקדם לקיוסק.

בדיוק ראיתי את פז ילד שהיה איתי שנה שעברה בכיתה, הוא ממש חמוד. לא נראה משו אבל חמוד.

הוא ב'חבורה' הזאת שלנו ,

שלי,קייטי,קסי,ניקי,רותם וירדן אה ויש גם את חן וטלי.

כולנו חברים ממש ממש טובים , יושבים כמעט כל הפסקה ביחד ויוצאים ,

האמת שבחופש דיי התרחקתי מהם, וראיתי אותם אולי פעמיים בכל החופש,

פשוט הייתי עם החברים האחרים שלי ,

תמיד זה הרגיש לי כאילו אני צריכה לבחור בין שתי החבורות,

אלה שאיתי בבצפר ואיתי כל היום, אלה שאני מכירה שנה וחצי+

או אלה שאיתי מהיסודי, אלה שעברו בצפר ואני רואה רק אחריי שעות הלימודים איזה פעמיים בשבוע במקרה הטוב. אלה שאני מכירה 5 שנים+

ליקה,אנה,רועי ואני היינו החברים הכי טובים . היינו אחים , אבל תמיד הם גרמו לי להרגיש איכשהו קצת מחוץ, כאילו גרמו לי לבחור בינם לבין ה'חבורה' של בצפר. זה עיצבן אותי.

אבל תמיד ידעתי , שהם פה בשבילי , מתי שאני רק יצטרך .

תמיד רועי היה קצת קשור ל'חבורה' של בצפר. הכרתי לו אנשים משם והוא גם הכיר בעצמו כמה אנשים . כי קייסי וניקי היו איתנו ביסודי.

 

נטע:"פז ! פז !" צעקתי אליו ורצתי לחבק אותו,

פז:"היי מאמי" הוא אמר לי בחיוך,

נטע:"וואי איך התגעגעתי אלייך , ידעתי שהשיחות איתך במסנג'ר לא יספיקו לי ואני ימשיך להתגעגע אלייך .." אמרתי,

פז:"גם אני התגעגעתי אלייך.." הוא אמר,

..:"פז בוא לפה !" אמר ילד אחד . לא ראיתי אותו אף פעם בבצפר , אז תיארתי לעצמי שהוא חדש.

..:"מה נועם?" אמר פז,

נועם:"אני צריך ללכת לעבוד בקיוסק, מתי גם אתה עובד?" הוא שאל,

פז:"בהפסקות. אבל לא כל הזמן.."הוא אמר,

נועם:"טוב בסדר.." הוא אמר והלך.

נטע:"מי זה?" שאלתי,

פז:"ידיד שלי , קוראים לו נועם , הוא איתי בכיתה , הוא היה אמור להיות ביא' אבל הוא משלים ציונים.. משו כזה.." הוא אמר,

נטע:"אהה.." אמרתי מחייכת,

רון:"טוב נסיכה אני עפה, אני הולכת לקורל אני יראה אותך בכיתה.." היא אמרה,

נטע:"אוקיי ביי מאמי.." אמרתי ,

נטע:"אז מה .. נשארנו אני ואתה.." אמרתי,

פז:"כן מה .." הוא אמר בחיוך,

נטע:"אתה בא לדשא עם כולם?" שאלתי,

פז:"כן בטח .. בואי" הוא אמר והתחיל להתקדם איתי לכיוון הדשא של הט'טניקים, הדשא ששנה שעברה פשוט התנחלנו עליו.

בזמן שהלכנו לדשא דיברנו קצת .. הוא סיפר לי עוד דברים שהוא לא סיפר לי במסנג'ר, אני סיפרתי לו . פז הוא אחלה ילד לשיחה למרות שיש לו יצאות מוזרות . בדיוק כמוני.

ירדן:"היי פז!" הוא אמר וקם מהדשא ובא לקראתנו.

פז:"ממצב ירדן?" הוא שאל

ירדן:"אצלי הכל בסדר. מה חזרת היום מבית ? לא ראינו אותך בכלל מתחילת השבוע.." הוא אמר,

פז:"האמת חזרתי אתמול .." הוא אמר בחיוך,

נטע:"טוב אני יושבת אין לי כוח לעמוד.." אמרתי,

התיישבנו ופז שם עליי ראש , כרגיל , כמו שנה שעברה.

דיברנו ואז בדיוק שמענו את הצלצול חזרה לכיתות. קמנו באי רצון מהדשא והתחלנו להתקדם לבניין .

טלי נכנסה לכיתה שלה בבניין ט' ואנחנו המשכנו לקומה מעל כדי להיכנס לכיתות שלנו.

נכתב על ידי , 26/11/2008 21:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פרק 9-

'מה זה היה לעזאזל?' חשבתי לעצמי,

אני עמדתי שם ונישקתי אותו ? והוא אותי ? רגע ! מה זה היה ? מה עובר עליי?! אני מתחרפנת.

כל הלילה לא הצלחתי לישון . כל הלילה הראש שלי עסק רק במחשבה של 'מה לעזאזל קרה שם'.

עוד יומיים בית ספר , אני לא מאמינה. זאת הולכת להיות שנה כל כך עמוסה.

אני לא יודעת איך אני הולכת לעמוד בזה,

                                             

=צלצול טלפון=

 

נטע:"הלו?" עניתי , מי מתקשר ב4 לפנות בוקר ?

...:"תקשיבי , אין מצב שאת עוד פעם מאיימת על דקל את שומעת?" שמעתי קול מוזר ,

נטע:"מה? מה דקל עכשיו? מי אתה שאתה חושב לך להתקשר אליי ב4 לפנות בוקר ולזבל לי ת'שכל על הדקל המפגרת הזאת?" צעקתי עליו,

...:"ילדה כדאי לך לסתום ת'פה או יותר נכון כדאי לך לשתוק כדי שישאר לך משו ממנו." הוא אמר,

נטע:"וואי איזה איום ! לך תגיד לדקל שהיא לא מעניינת אותי, לא היא ולא האיומים המפגרים שלה. שהיא יכולה ללכת לחפש אותי בסיבוב ושתקפוץ לי ותלך לעשות ביד לאיזה ערס." אמרתי וניתקתי את הטלפון.

-שוב צלצול טלפון-

דקל:"תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב יא חתיכת פוסטמה. מי את שתקללי אותי ככה הא? את לא שווה כלום , וביני לבין ג'וני אין כלום . מה את עושה עיניין מנשיקה ? מה את עושה לו פוזות? הוא חבר שלך ? למה הוא חייב לך משו? אז יאללה זה ברור הריי שלקרסוליים שלי את אפילו לא מגיעה אז תורידי את האף שלך." היא אמרה והתחלתי לשמוע צחקוקים,

נטע:"תקשיבי לי את יא חתיכת ילדה פאטתית. לא מעניין אותי מה עשית עם ג'וני , מצידי תזדייני איתו, זה לא מעניין אותי . הריי אני לא פה הזונה. אני לא מביאה אנשים כמו ילדה מסכנה כדי לאיים עלייך או משו . לכי תחפשי את הכבוד האבוד שלך. הוא זרוק בפח או משו כזה. ואממ , לא דיברתי עם ג'וני על הנשיקה שלכם אז לכי תחפשי מי ינענע אותך יא זונה!" צעקתי עליה ושוב ניתקתי את הטלפון.

'מה עובר על הילדה המושפעת הזאת לעזאזל?' חשבתי לעצמי , כנראה שכולם מתחילים להתחרפן בזמן האחרון.

דניאל בגד בי , רון מנסה לשדך ביני לבינו , הוא חש שאני רוצה אותו , דקל הסתומה הזאת מאיימת עליי . וגם לי לא חסר קצת אי שפיות.

 

ביום שלמחרת נסעתי לנתניה , לאופיר החברה שלי שהכרתי מתוך פורום של להקה. היא היחידה שנשארתי איתה בקשר מאותו פורום.

 

אופיר:"את רצינית שהיא התקשרה אלייך ב4 לפנות בוקר כדי לאיים עלייך?" היא שאלה,

נטע:"לא היא, ידיד שלה או משו כזה. היא כזאת מושפלת" אמרתי,

אופיר:"תאכל'ס.." היא אמרה והתחלנו לצחוק.

אופיר:"רגע ומה יש בינך לבינו?" היא שאלה,

נטע:"כלום. סתם התנשקנו פעם אחת בגללי , איזה פאדיחה ! ורון מנסה כל הזמן שנהיה לבד וזה. אבל לא יודעת אם בא לי עליו . רק נפרדתי מדניאל.." אמרתי,

אופיר:"התנשקתם ?" היא שאלה והעיניים שלה נפתחו כאילו סיפרו לה את סוד האטום.

נטע:"כן בלי כוונה.." אמרתי,

אופיר:"זה כשהוא היה שתוי?" היא שאלה,

נטע:"לא.. זה היה בערב אחריי.." היא אמרה,

אופיר:"והוא עצר את זה?" היא שאלה,

נטע:"לא , הוא המשיך.. אני עצרתי.." אמרתי,

אופיר:"למה יא מפגרת?" היא שאלה,

נטע:"כי , לא יודעת . פתאום נישקתי אותו והוא זרם והיה מוזר אז פשוט עצרתי." אמרתי,

אופיר:"טוב את מוזרה.." היא אמרה והתחלנו לצחוק.

 

המשכנו להסתובב בקניון כשפתאום קיבלתי SMS מדניאל.

נטע:"מה הוא רוצה עכשיו?" שאלתי את עצמי,

אופיר:"מי זה?" היא שאלה,

נטע:"דניאל.." אמרתי,

פתחתי את ההודעה.

'נטע תקשיבי את יודעת שקשה לי להודות בטעויות אבל פה אני מודה שטעיתי, את מאוד חסרה לי , אני חושב שאני עדיין מרגיש אלייך דברים.." הוא רשם,

נטע:"פ'חחח איזה מושפל, למה נראה לו בכלל שאחריי כל זה אני יחזור אליו ? שיזדיין." אמרתי והחלטתי לשלוח לו SMS  חזרה.

'תקשיב דניאל . אין מצב בחיים שאני ואתה תחזור, סלחתי לך על דברים אבל על "טעות" כזאת אני לא יסלח לך בחיים.' רשמתי ושלחתי.

פתאום היה טלפון .

נטע:"יואו איזה קרצי.." אמרתי לאופיר ועניתי,

נטע:"מה אתה רוצה?" עניתי בתוקפנות..

...:"במצב רוח קרבי היום מה?" שמעתי קול ,

נטע:"מה? מי זה?" שאלתי,

...:"ג'וני , מה את כבר לא מזהה את הקול?" הוא שאל ושמעתי שהוא מחייך,

נטע:"אוי ג'וני חשבתי שזה האקס שלי . סורי על מקודם. מה קורה?" שאלתי,

ג'וני:"חח זה בסדר, הכל טוב . מה איתך מותק?" הוא שאל,

נטע:"האמת ? שהכל מצויין.." עניתי,

ג'וני:"שמח, איפה את ?" הוא שאל,

נטע:"אצל חברה.. בנתניה.." עניתי,

ג'וני:"יואו . מבאסת .." הוא ענה,

נטע:"למה?" שאלתי

ג'וני:"כי אני בדיוק מתחיל להתקרב לשכונה. אני רון ועוד כמה ילדים יוצאים כזה לשבת בגן, חשבתי לקרוא לך שתבואי.." הוא אמר,

נטע:"חח לא נורא, היית אומר קודם . הייתי באה.." אמרתי,

ג'וני:"טוב אז אני לא יפריע. אני ידבר איתך.." הוא אמר,

נטע:" חח אוקיי , ביי מאמי , ותהנה.." אמרתי,

ג'וני:"תודה חמודה. גם את" הוא ענה וניתק את הטלפון.

 

אופיר:"מה קרה?" היא שאלה,

נטע:"סתם ג'וני היה בשכונה ורצה לקרוא לי כי יוצאים עם רון.." אמרתי,

אופיר:"יואוו איזה חמוד!!" היא אמרה,

נטע:"חח כן כן.." אמרתי.

 

נכתב על ידי , 6/11/2008 14:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורי סיפורים [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורי סיפורים [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)