לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  Claire

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

בית ספר.


רק אתמול כתבתי שאני מרגישה שבאמת טוב לי. מי היה מאמין שזה יכול להשתנות תוך כמה שעות.
אף פעם לא אהבתי ללכת לבית ספר. פעם זה היה מלחץ, אח"כ היו אנשים שלא שמחתי לפגוש ועכשיו בשנה האחרונה של התיכון שיש לי קצת מהכל ואני אמורה להיות מרוצה, לפחות קצת, גם את זה אני לא מרגישה.
לעשות כלום יכול להכניס לדיכאון. אבל החזרה לבית הספר הרבה יותר גרועה.
חברים אני יכולה לפגוש מחוץ ללימודים. אני לא באה לשם בשביל הקטע החברתי (להיות במקום צפוף עם מאות תלמידים זה לא ממש המקום האידאלי).
והקטע הלימודי... רוב המקצועות שאני לומדת לא מענינים אותי בכלל. וממש לא בראש שלי לקום ב6:45  כל יום ולשבת 9 שעות על התחת בכיתה קטנה ולכתוב כמו תוכי כל מילה שהמורה אומרת.
ואז לחזור אחר הצהריים הביתה, גמורה מעייפות והדבר היחיד שמתחשק לי זה ללכת למיטה, לישון.
וככה עוברים עוד ועוד ימים. ללא משמעות, ללא מטרה. רק שיגיע כבר הסוף שבוע שאפשר לנוח כמו שצריך.

היום אבא העיר אותי מאוחר יחסית. גם לו היה קשה לחזור לשיגרה.
אז התארגנתי הכי מהר שיכולתי, לקחתי את המפתחות ונסעתי עם האוטו.
הבעיה שהוא העיר אותי די מאוחר ולא משנה כמה שניסיתי למהר, איחרתי.
פעם ראשונה שאיחרתי ועוד לשיעור ספרות.
כמובן שחטפתי צעקות ורשמו לי חיסור, פעם ראשונה שבצדק.
כל יום צועקים עלינו ומענישים את כל הכיתה גם אם רק מישהו אחד אשם.
אני לא באה לבית הספר בשביל לחטוף צעקות על הבוקר. אין דבר שיותר מרגיז אותי שצועקים עליי סתם.


אני מתנחמת בעובדה שעוד מעט זה נגמר. כיתה י"ב, השנה האחרונה.

וכאן מסתיים לו פוסט התלונות.
נכתב על ידי Claire , 7/10/2007 17:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משפחה


המשפחה זה עניין די חשוב ומשמעותי בחיים שלי.
יש את המשםחה הקרובה, אלה שחיים איתם בבית. זוג הורים, אחות קטנה וכלב.
ויש את המשפחה המורחבת שלצערי יש רק מהצד של אבא מהצד של אימא זה עניין לא נעים ועצוב במיוחד.
אבא הוא הבן הצעיר במשפחה שלו וגם נודלתי כשהוא היה כבר מבוגר יחסית ולכן ההפרש בין הגילאים של הבני דודים הוא יחסית גדול.
הבן דוד הכי צעיר שלי הוא בן 25, הגדול מתקרב כבר ל40.
רובם נשואים+ילדים. אז תמיד יהיה פער משמעותי בינינו ולא נוכל להיות חברים כמו בני דודים שבערך באותו גיל.
כולנו מפוזרים לאורך הארץ. מקריית טבעון ועד מבשרת.
לפני כמה ימים הייתה אזכרה לסבתא ז"ל. הגיעו הדודים ובנות הזוג שלהם, וכמה מהבני דודים, ביניהם אני והאחות הקטנה.
חבל שאנחנו פוגשים את כולם ביחד רק באירועים לא משמחים במיוחד.
אח"כ הלכנו לאכול במסעדה והיה נחמד להיות 13 אנשים+2 תינוקות במקום 4 איש בלחץ.
לבן דוד שלי נולדה תינוקת, הילדה הראשונה שלו. תינוקת ורודה (שגם הייתה לבושה בבגדים ורודים) רכה וממש מתוקה.
אימא החזיקה אותה וזה עשה לי חשק לתינוקת משלי :)
מה יכול להיות יותר מתוק ומרגש מזה?
בכל מקרה זה היה ממש נחמד והרגשה טובה להיות כל המשפחה ביחד.
אני מקווה שנעשה את זה בקרוב שוב.


חוצמזה היה לי חופש סוכות משמעותי.
למדתי איך זה לגור לבד ולהיות אחראית על מישהו אחר. והגעתי למסקנה שאני לא אמהר לעזוב את הבית.
התקרבתי אל אנשים מסויימים וחיזקנו את הקשר בינינו. אני מרגישה סופסוף שיש לי אנשים שטוב לי איתם באמת ושאני אוהבת אותם.
ולמרות הלחץ של כיתה י"ב, שביתות לא שביתות, צבא... וכל מה שקורה מסביב
אני יכולה להגיד עם יד על הלב שטוב לי.
נכתב על ידי Claire , 6/10/2007 21:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבודות בתל אביב


מכיוון שאני והסיס הקטנה נורא בודדות כאן ומשעמם לנו בבית
אז סבא וסבתא היקרים החליטו להזמין אותנו לארוחת צהריים.
יופי טופי שמחנו, התארגנו ויצאנו אל הדרך.
לא חשבנו שלהגיע לבית שלהם יכול להיות דבר מסובך במיוחד.. הרי כל שבוע בערך אנחנו שם
ואני מכירה (או אמורה לפחות) את הדרך בע"פ. אני יכולה להדריך בעיניים עצומות.
טוב, מסתבר שמתי שאני נוהגת זה לא כזה קל.
בקיצור פיספסתי את המחלף לאיילון והגעתי לכביש אחר.
אמרתי סבבה, אני יודעת את הכיוון לא תהיה בעיה ובכל מטר יש שלט לכיוון תל אביב.
נסענו ונסענו וראינו את עזריאלי באופק.
נכנסנו לתוך לתוך תל אביב וזיהיתי מקומות שם.
אבל אבוי, מה זה עוזר לי שאני מכירה את כיכר המדינה או בנייני עזריאלי, אין לי מושג איפה הם נמצאים ביחס לבית של סבא וסבתא.
וכך התחלנו לנסוע במעגלים, מפחשות רחובות מוכרים, רחוב דיזינגוף , משהו...

כשהגענו הכרחתי אותה לשמור בסוד את מסענו הקט.
אבל סבתא (כמו אימא) בלי שאמרנו מילה על זה  ידעה שמשהו לא היה כשורה ומייד התחילה לתחקר אותנו
ולשאול אם לא איבדנו את הדרך.

חוץ מזה...
אני חייבת למצוא חברים עם רישיון נהיגה!!!!!1 (ומשוחרר).

אין לי בעיה לנהוג, אני אוהבת את זה. זה מרגיע ונחמד
אבל לפעמים גם לי מתחשק לשתות קצת   ולפעמים גם אני עייפה ואין לי כוח.

ולסיום:

חלמתי הבוקר חלום נורא שגרם לי להתעורר בבהלה.
ראיתי את עצמי יוצאת מבית הספר, הולכת לכיוון המכונית של אימא שלא הייתה באמת המכונית שלה
זאת הייתה מכונית סיטרואן אדומה והיא התחילה לנסוע ברברס.
התקדמתי לכיוון המכונית, חשבתי שהיא מסתובבת כדי שיהיה לי נוח להיכנס.
אבל פתאום קרה משהו והיא האיצה את המהירות והתחילה לנסוע ממש מהר ברברס
ועוד לפני שהספקתי להבין מה קורה היא נכנסה בקיר וכל האוטו נמחץ.
ראיתי אותו יושבת עם הגב אליי ולא זזה.
התחלתי לרוץ בכל המהירות לכיוון המכונית, ביד אחת מחזיקה את הפלאפון ומנסה להתקשר למד"א.

זה היה כלכך מפחיד שלקח לי זמן מה להבין שחלמתי.
שלחתי לה SMS לפני כמה דקות והיא ענתה לי שהכל בסדר ושעוד מעט נדבר.

 

אם יקרה לאחד ההורים שלי משהו אני לא ודעת איך מה אני אעשה.

נכתב על ידי Claire , 1/10/2007 13:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClaire אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Claire ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)