לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me, Myself and I


"...בלוג פרטי שאפחד לא יודע עליו זה בדיוק מה שאני צריכה... אולי בשלב יותר מאוחר יהיה לי את האומץ להראות אותו לאנשים חשובים בחיים שלי... אולי לא.. נכון לעכשיו... זה המקום מפלט שלי :/"

כינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ההנאות הקטנות של החיים:]


להתאהב.

לצחוק עד שכואבת הבטן.

למצוא הרבה הודעות במחשב כשחוזרים מחופשה.

לשמוע את השיר האהוב עלייך ברדיו.

לשכב במיטה ולשמוע את הגשם יורד בחוץ.

לצאת ממקלחת טובה והתנגב במגבת חמימה.

לעבור בהצלחה בחינה קשה.

לקבל טלפון מאדם שלא שמעת ממנו הרבה זמן.

שיחה טובה.

למצוא כסף במכנסיים שלא לבשת הרבה זמן.

לצחוק על עצמך.

שיחות טלפון ארוכות לתוך הלילה.

לצחוק בלי סיבה.

לשמוע במקרה מישהו מחמיא לך.

להתעורר ולגלות שנשאר לך עוד זמן לישון.

להיות חלק מקבוצה.

הנשיקה הראשונה.

למצוא חברים חדשים.

להרגיש פרפרים בבטן כשפוגשים את האדם המסוים.

שיש מישהו שאומר לך עד כמה הוא אוהב אותך.

לשמוע שיר שמזכיר לך אדם שאתה אוהב.

לראות אנשים שאתה אוהב מאושרים.

ללבוש סוודר של האדם שאתה אוהב ושעדיין יש עליו את הריח של הבושם שלו.

לחזור ולפגוש חבר ותיק ולראות ששום דבר לא השתנה.

לבלות זמן עם החבר הכי טוב.

להביט בשקיעה.

שהאדם שהתאהבת בו יגיד לך שהוא אוהב אותך.



 

שלמלום:)

וווואו אממ טוב אז קורים הרבה דברים בזמן האחרון...

הבר מצווה של אחי ממש מתקרב - עוד חודש...

ויש לי כבר שמלה ונעליים... כיף...!

 

חוץ מזה העבודה ממש ממש בסדר...

היא בסוף בבית מלון בתל אביב ולא בקייטרינג אבל זה לא ממש משנה לי..

חשבתי שיהיה יותר קשה.. אבל זו באמת עבודה נסבלת...

 

ועוד מעט מתחיל הקורס בבית ספר במתמ'...

אוףף כל כך אין לי כוח ללמוד את השאלון הזה שוב...

שונאתתתתת גאומטריההה

אבל אין ברירה...

אם רוצים ציון טוב צריך להשקיע (כמה חנוני זה היה עכשיו... חחחח תסלחו לי נכון?)

 

התחיל חודש חדש...

רק שיעבור בכיף!

 

ונראלי שזהו:]

אור.

נכתב על ידי , 1/11/2007 13:25  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,742
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לor_1905 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על or_1905 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)