לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ גולע



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

חנוכההה:]


היום נר ראשון של חנוכה :]

אני מקווה שהחג יהיה לכולנו מלא אור וכיף..!

נקווה שיקרו הרבה ניסים... חח :]

אמ .. זהו ;] חג שמח!

גל 

נכתב על ידי , 4/12/2007 13:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שביתה ? || סרט... :]


כל היום מדברים על השביתה הזאת בהסתדרות ועכשיו גיליתי שאין..:(

כוסאומו המדינה הזאת לא נותנים לילדים לשבות בשקט..! XD

ועוד מחר יש לי מבחן :S

_ _ _ _

יש לי חברה שהיא חולה בסרטן קשה.. אז אני והחברות שלי רוצות לעשות לה  כמה

שיותר שמח.אז לקחנו אותה לסרט "מכושפות" היה הכי מאגניב  ב א ר ץ ~!

והיה ממשממש כיף וגם חברה שלי הייתה שמחה ליהיות עם החברות ולצאת קצת מהבית חולים...

אני וחברה שלי התחלנו דיאטה לפני שבוע[ירדתי 2 קילו:) ] ולא רצינו ליקנות פופקורן בקולנוע

כי הוא מלא שמן, אז תיכננו לקנות אייס קפה דל-שומן בארומה. בערך חצי שעה לפני תחילת הסרט

אני והיא הלכנו לארומה לקנות תאייס קפה אבל הם בידיוק סגרו אז התחלנו לשכנע תמוכרת

שתפתח לנו תקופה ותכין לנו אייס קפה ואז היא ... לא הסכימה:| [בת זונהההההה] אז הלכנו לחפש במקום אחר.

היסתובבנו מלא והכל היה סגור אז בסוף קניתי רק דיאט קולה :( אבל תכלס, זה לא היה כזה משנה.

בסוף הסרט אמא של חברה שלי [ הילדה שחולה] קנתה לכל הבנות נר גדול עתוף כזה יפה והביאה לחברה שלי

לחלק את זה בשמה. היה נורא מרגש וכולנו היה דמעות בעיניים...

כשחברה שלי סיימה לחלק לנו תמתנות באה איזה אישה דתיה אחת, נישקה אותה במצח ואמרה לה מזל טוב..:]]

זה היה קורעעע חח : ]

_ _ _ _ _

בואנה יצא לי פוסט ארוך חח :]

נכתב על ידי , 1/12/2007 21:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

143

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgalgula:]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על galgula:]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)