לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פול גז בניוטרל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

ובכן,


אני לא חושבת שנתנו לי הרבה עצות בחיי.
אמא שלי תמיד אמרה לי ללכת לישון מוקדם, ולא הייתי מגדירה את זה בתור עצה יוצאת מן הכלל.
אבא שלי תמיד אמר לי ללכת לבצפר.. וול, כולנו הבנו שזה לא עבד.
המורות שלי תמיד אמרו לי לעשות שיעורי בית.. לא.
אחותי תמיד אמרה לי לעבור מסלקום לאורנג' [נו.. לא תמיד, רק בשלוש שנים האחרונות],
ואח שלי תמיד אמר לי.. וול, אני לא מצליחה לחשוב על שומדבר כזה.

בכל מקרה, לא זכורות לי הרבה עצות מרטיטות לב/מעמידות פיטמות.
מלבד [!]
משהו שאמר לנו פעם חנוך, מורה לפילוסופיה [נראלי שזה היה הנושא. באופן כללי זה היה בעיקר קישקושים משעשעים, והכי הרבה שהצלחתי ללמוד אי פעם ממורה], וזה משפט שעד היום חביב על ביותר,  "question all authority".  "הטל ספק בכל סמכות".  משהו כזה.
בכל מקרה, אם אתם כבר קוראים פה כמה זמן, אתם בטח מבינים למה זה חביב עלי כלכך.
אין לי הרבה מה לומר מעבר לזה, רק שאני ממליצה על זה לכולם. זה מהנה ומועיל!
אז  צאו לכם לדרכם, ילדים, והטילו ספק בכל סמכות!

[אני מרגישה כמו ג. יפית. אוי ווי.]
נכתב על ידי cookie dough. , 27/7/2007 19:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  cookie dough.

בת: 20




10,404
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcookie dough. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cookie dough. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)