לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פול גז בניוטרל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

מיץ,


גברת נכבדה.
חשבתי לעצמי עלייך יוצאת מהדלת הזאת בשדה תעופה ולא רואה אותנו שם וזה עשה לי רע.
אז רציתי שתדעי שחשבתי עלייך, ונראה לי שפה זה מקום די טוב לומר לך את זה [הייתי מגיבה לך בבלוג, אבל לא בא לי על ההגבלה של עד 1000 תווים, וגם לא הכי שכל מי שמסתובב שם יראה איזה חברות גרועות אנחנו].
אז יצאנו חברות גרועות-על. אני יודעת. ואני מתנצלת מעומק לבי. ואני יודעת שתסלחי לנו.
ממש שקלתי אם ללכת או לא בגלל זה, אבל תיארתי לעצמי שלא תרצי שאני אפספס בשבילך, והרי תהי פה גם בשישי, ורק תתגעגעי אלי ואני אלייך עוד קצת.
אז רציתי שלא תהי עצובה בבית, ושאם תהי, ותתחילי לשוטט לך בבלוגים, תכנסי לפה ותראי את זה ותשמחי :]
[ואם לא תכנסי לבד אז אני אתקשר אלייך ואגיד לך]
אז אני מקווה שהייתה לך נחיתה קלה בארץ, ומאוד מקווה שזה לא יהיה קשה מדי. [להגיד שהעיקר שחווית את החוויה הזאת זה לא ממש מעודד, אני יודעת, אז אני רק אגיד שיהיו עוד דברים מגניבים. מובטח.]
ותתקשרי אלי. עדיף שתשלחי הודעה ואני אתקשר אלייך כשאני אוכל.

בכל מקרה, בברכת welcome, אני אוהבת אותך נורא נורא.
נכתב על ידי cookie dough. , 29/7/2007 03:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  cookie dough.

בת: 20




10,404
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcookie dough. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cookie dough. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)