לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גן העדן של ילדות


מחשבות על גבי מחשבות על גבי מחשבות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

חלום בתוך חלום


הולכת והולכת, כל הדרך התלולה מהקניון עד הבית, וחושבת וחושבת, שעוד רגע או שניים מתחיל שבוע חדש. מפחיד לי, מוזר לי, אבל גם קצת טוב לי. משהו בחיי הולך להשתנות, וטוב שכך, שאני נותנת לזה לקרות. יהיה קשה, אבל שווה את זה.

שיר חדש מתנגן בלב, קצבי יותר, שמח יותר, רגוע יותר. אין לו עדיין מילים, רק כמה צלילים. דרך חדשה וצלחה, שלא איחלתי לעצמי סתם כך באמצע השירות, אבל אני אצא אליה בחיוך גדול. ושמישהו ינסה לעצור אותי. ואולי הגיע הזמן לצאת לעוד דרך חדשה, נטולת בנים חסרי אופי או רגישות, שדוגלים באחד בפה ואחד בלב. כאלה שמספרים עד כמה הם חפצים באיזה בחורה קופצנית ולבבית, שופעת שמחת חיים ואינטליגנציה רגשית. אבל בשורה התחתונה, את נמוכה מדיי בשבילם או סתם מדברת יותר מדיי. הם צריכים מישהי שרק תהיה יפה, ותשתוק. ותקשיב לכל זיוני השכל החינניים שלהם, ולא היא סתם חפרנית. מה חבל שאני לא כזאת, ואולי מזל. אני לא רוצה לצאת עם מישהו שכל כך אוהב את עצמו, עד כדי כך שלא נותר בלבו גם מקום בשביל לאהוב קצת אותי. ואני דווקא יודעת להקשיב, אבל יש לי ועוד איך מה להגיד, ומה לשאול. מילים הן הנשק הכי טוב של כתבים, אבל אולי גם של בנות דעתניות. בזמן האחרון יותר מדיי אנשים אומרים לי את זה.

יאללה, אני אתן לדיסק של נמרוד לב עוד סיבוב במערכת. מה כבר יקרה? אני אתעורר פתאום?

נכתב על ידי ענבל סינגר , 19/11/2005 19:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dudster ב-21/11/2005 23:14



כינוי:  ענבל סינגר

בת: 38

ICQ: 23234946 

תמונה




8,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל סינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל סינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)