לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גן העדן של ילדות


מחשבות על גבי מחשבות על גבי מחשבות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

אפשר להרוג מישהו?


ברגע זה ממש בא לי לסלק מהמפה כמה נקודות סוררות. תקראו לזה התנתקות בגרסא הנחושה והלא רגישה. תקראו לזה טרנספר אלגנטי של כמה אנשים ממש, אבל ממש, מעוררי הקאה בלתי רצונית , שמן הראוי לשלח לאזור בים שמזוהם ממיטב הרעלים. סתם ככה כי אני רעה ואלימה מטבעי, בדיוק כמו שאר בני האדם. גם לי מותר.

אם עוד פעם אחת, אחת ויחידה, מישהו צבוע, מרושע, מניפולטיבי, מתייפף, מתחנן, אובססיבי, קנאי, חסר רגישות וחולני להחריד עומד בדרכי - אני ממש, אבל ממש, לא מרחמת.

 

נגמרו הימים הטובים...

 

ומי שחושב שהוא קצת כזה, שיפנים שמדובר בו.

 

הרהור לפני השינה: לפעמים אני חושבת, שהכול יכל להיות אחרת, אם הייתי קצת פחות אני. קצת מישהי אחרת. או מינימום: אם לפני כמה חודשים הייתי מוציאה את עצמי מהמיטה, שמה על עצמי משהו ויוצאת מהבית בעשר בלילה באמצע השבוע כשיש לי צבא למחרת. מה כבר היה קורה? אז מה אם הייתי קצת יותר עייפה למחרת? אולי לפחות הייתי מתעוררת עם חיוך, ולא מתמרמרת על זה עכשיו כמו סבתא שמשחזרת אירוע שהיה לפני 70 שנה בפרצוף חמוץ.

עכשיו אני רוצה להרוג מלא אנשים, וזה סתם אלים ולא בוגר מצדי.

נכתב על ידי ענבל סינגר , 3/1/2006 01:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BS ב-3/1/2006 23:08



כינוי:  ענבל סינגר

בת: 38

ICQ: 23234946 

תמונה




8,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל סינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל סינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)