לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גן העדן של ילדות


מחשבות על גבי מחשבות על גבי מחשבות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

מייאו


חיבוק תמים מעולם לא הצליח להתפרש אצלי בצורה תמימה, אלא אם קיבלתי אותו מאיזה ידיד טוב-טוב שלי או מחברה טובה. אני יודעת, זה קטע נימוסי או קטע מלוקק של בנים שמוקפים בעדר ידידות כנוע כי זה בזבוז בשבילם לתת את כל הלב לבחורה אחת. אני יודעת, סתם פאקינג חיבוק. עדיין בתפיסה שלי זה לא צריך להיות ככה.

בהתחלה, לפני כמה שנים, כל הקטע הזה היה חדש לי. חשבתי שרק בחור שמתחיל איתי מוזמן לחבק או לשחק לי בשיער. נראה לי גם קצת טו מאץ', אבל מתקבל על הדעת. אני לא אדם קר. אני הכי טוסטר אובן בעולם. פשוט בחינוך שלי ידידים נועדו אך ורק לשיחות נפש, וזהו. מקסימום לחיצת יד.

היום אני כבר לא כזאת קשה בקטעים האלה, בכל זאת, אני לא שומרת נגיעה מבני ברק, ובכל זאת, זה מפריע לי. זה מבלבל אותי. זה לא נעים לי. יש בנים שזה הכיף שלהם, לגעת בכל הבנות בעולם "בקטע ידידותי". זה כמו ציניות, שתמיד אפשר לקחת את המילים בחזרה. כאלה הם, לוקחים את החיבוקים בחזרה כשמתאים להם.

אני לא קונה את השטנאץ הזה של אלף ידידות אפלטוניות, זה כמו גרסא מעודנת של עלי באבא ו-40 השודדות בחוטיני.

כשם שאני לא מסוגלת להקיף את עצמי בידידים למכביר, אלא אם כולם הומואים מוצהרים, לא הייתי מסוגלת לצאת עם אחד כזה שיש לו הרמון. בחוריקו כזה יכול להיות הכי צ'רמינג עלי אדמות, אבל מבלבל להחריד, שכן אי אפשר אף פעם לדעת אם הוא מחמיא לך או מתקרב אלייך כי הוא מתחיל אתך או סתם כי הכתיר אותך בזה הרגע לעוד ידידה שלו. אם כבר "בידידות", אז אני אוותר, לא מתחשק לי להיות ידידה של מישהו שנותן לי להרגיש כמו "עוד אחת" שעושים לה פוצי מוצי כשמשעמם. שיגדל חתולה.

נכתב על ידי ענבל סינגר , 7/1/2006 03:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/1/2006 18:10



כינוי:  ענבל סינגר

בת: 38

ICQ: 23234946 

תמונה




8,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל סינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל סינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)