לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גן העדן של ילדות


מחשבות על גבי מחשבות על גבי מחשבות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

פתאום 20


אף פעם לא יורד גשם ביומולדת שלי. אולי רק פעם אחת טפטף. יש לי הרגשה שביומולדת הזה יהיה מבול עם רעמים, ברקים והכול. קומפלט. נשאר לי עוד קצת פחות משבוע עד להחלפת הקידומת, אבל אני כבר רואה בעיני רוחי את החגיגה המתקרבת. אקסטרים קלוז אפ: אימא קונה עוגה עתירת קצפת בקונדיטוריה מעל הבית ואני מכבה את הנרות הריחניים-רוחניים שמקשטים את השידה ליד המיטה שלי, מביעה איזה משאלה על קיץ  כל כך רחוק ומתכסה בפוך עד לשנה הבאה.

ממש כמו שאנשים מאמינים וצמים עושים ביום כיפור, גם אני אעשה לי חשבון נפש. כמו תמיד. אני אהרהר כמה דברים לא הספקתי לעשות ממרומי גיל 20, רק בגלל שיש לי שק כבד במיוחד של ערכים. כבר נתפס לי הגב מלסחוב אותו איתי לכל מקום. ואני אהרהר כמה דברים טובים הרסתי עם הפרצוף החמוץ שלי, וכמה פעמים טעיתי, וכמה פעמים אמרתי ולא באמת התכוונתי, וכמה פעמים התבלבלתי והלכתי לאיבוד, וכמה פעמים לקחתי ללב, וכמה פעמים אהבתי. לפעמים אני חוששת, שאולי מעולם לא אהבתי, ושמפחיד להגיד את זה בגיל 20.

אז מה, זהו? אני כבר לא ילדה? אני אמורה להיות מין בחורה? אישה?

 

השעון מתחיל לתקתק אצלי בקצב מטורף. אני מוציאה לו את הסוללות, אבל הוא ממשיך. עוד לא נולד המאנייק שיעצור אותו. פאקינג שיט, איך יורדים מרכבת ההרים הזאת שקוראים לה חיים?

אפשר לפחות לקבל נסיעה שנייה?

נכתב על ידי ענבל סינגר , 13/1/2006 18:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JY ב-16/1/2006 00:13



כינוי:  ענבל סינגר

בת: 38

ICQ: 23234946 

תמונה




8,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל סינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל סינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)