לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גן העדן של ילדות


מחשבות על גבי מחשבות על גבי מחשבות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

הכניסה לכוסיות בלבד


אולי אני צריכה לצאת לפאב מסכן בפאתי העיר חמושה בעורך-דין. זו המסקנה העגומה שלי ממשפט הראווה של הערב הזה. קבענו כמה חבר'ה בפאב האייריש האוס החיפאי. כבר הייתי שם פעם, אפילו כמה פעמים. מקום מעופש עם שיק כרמליסטי (מה שאומר, תפריט מעפן עם מחירי גורמה). הבריון בכניסה אמר לי בחיוך ממזרי "אפשר תעודה?", הוצאתי חוגר. הוא אמר שזה לא נחשב. אמרתי לו, "יקירי, זו תעודת הזהות של כל חייל בצה"ל". הוא צקצק, "אבל לא רואים פה גיל". אמרתי לו שהגיל המינימלי שהוא יכול להעלות על דעתו המסוקסת, ככל הנראה, הינו 18, שזה כמדומני גם הגיל המינימאלי לשתיית אלכוהול במדינת ישראל, ושבדרך אגב אני מתקרבת בצעדי ענק לגיל 21. הוא קרא למר הוד מעלותו, מנהל הפאב המצחין, וזה אפילו לא ביקש לראות את התעודה, אלא רק שלח אליי מבט מזלזל וחרץ, "את לא נכנסת". שאלתי בתום לב, "אז למה נכנסתי בכל הפעמים הקודמות כשבאתי עם החבר'ה? דפקתי הופעה יותר מוצלחת?" והוספתי, "אז למה אתה מכניס בלי בעיות ג'ירפות 1.80 עם בלונד מסנוור וחמוקיים עוצרי נשימה שטרם מלאו להן 16?" והוא התנצח, "מה פתאום, אין מקרים כאלה אצלנו. רק הערב לא הכנסתי 10 אנשים". הוספתי לשאול, "מה שנה משנה? עדיין מותר לי לשתות אלכוהול, אני ילדה טובה, אין לי סכינים בכיסים, אפילו לא מזלגות חד פעמיים". הוא אמר שאני חצופה, לא מנומסת, שאני צריכה להתנצל. לא הבנתי מאיפה יש לו את החוצפה וחוסר הנימוס להגיד לי את זה. "אני רק מציינת עובדות", אמרתי לו, "אם אתה מפרש את זה ככה, כנראה שאתה יודע באיזה עובדות בדיוק מדובר". הוא האדים, אבל התרסן במהרה. "אם הייתי בלונדינית 1.80, שנה יותר או פחות זה הדבר האחרון שהיה מדגדג לך", ובלב הוספתי, שהוא בעצמו היה פותח לי שולחן ומבקש מספר בסוף הערב. אך אבוי, נבראתי נמוכה וממש לא בלונדינית, וגם החמוקיים האלה... הכול טבעי, בלי סיליקון. אני וידיד שלי עשינו בפנים סיבוב לראות אם החבר'ה שלנו בפנים, להגיד להם שעושים לנו בעיות. במהלך הסיבוב הבחנתי בלא מעט מהעובדות האלה שדיברתי עליהן, ונשכתי את הלשון. כל כך רציתי להיות לא מנומסת ומחוצפת ולהמטיר על מנהל הפאב הזה את הגשם שדני רופ הבטיח בתחזית היומית, אבל הזכרתי לעצמי, שהוא רק אפס מנופח מחסכי ילדות, שפעם, כשהוא היה בן גילי, לא הכניסו אותו אפילו למשחקייה בקניון. הנה, עכשיו הוא מתנקם בלקוחות כמוני, שבסך הכול רצו לשלשל כמה שקלים לארנק שלו, כדי שיהיה מה לשלם לפסיכולוג. במחשבה נוספת, זו אפילו עשיית מצווה.

 

ועכשיו בקמצוץ של רצינות, אני יודעת שיש חוק מכירת אלכוהול מעל גיל 18, אבל יכול להיות שיש חוקים נוספים באשר לגילאי כניסה לפאבים?

נכתב על ידי ענבל סינגר , 16/4/2006 02:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BS ב-28/4/2006 14:34



כינוי:  ענבל סינגר

בת: 38

ICQ: 23234946 

תמונה




8,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל סינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל סינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)