לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גן העדן של ילדות


מחשבות על גבי מחשבות על גבי מחשבות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

אוף איתי


התעוררתי בצהרי היום ותוך שעה נפלתי לשנת צהריים (כנראה זה מה שקורה כשלא לוקחים גשר בין חג לסופ"ש). לא מזמן התעוררתי, שוב מהחלום המוזר הזה, שבו אני רצה בעיר רפאים אחרי בחור שרץ כמו באגס באני. אני רצה וצועקת לו שיעצור, שלפחות יסתובב, שיחשוף את פניו המיסתוריות. הבחור ממשיך לרוץ ואני מגבירה מהירות, נדמה שעוד שנייה אני תופסת לו את היד, אך לא ולא, הוא רק מתרחק, יותר ויותר. באפיסת כוחות הגענו לסמטה חסרת מוצא. זהו, אי אפשר להמשיך. אין לאן לברוח. הוא החל להסתובב, נשמתי נעתקה ואז... התעוררתי למשמע קולות מהסלון. הטלוויזיה הארורה. אני כל הזמן אומרת ל"שותפים" להנמיך. למרבה העצבים, היה זה קולה הענוג של ג. יפית שהמליץ בחום שורף על עוגיות ממש לא טעימות. הפרסומות האלה תמיד נדחפות ברגע הכי מותח.

כבר פעם שנייה שאני רודפת אחרי הבחור הזה. בחיי, הוא ממש קשה להשגה. אולי הוא גנב לי את הארנק? אולי הוא סלב מחמד שפיללתי לחתימתו על אזור מוצנע בגופי? ואולי, אבל רק אולי, כמו בכל פירוש חלומות בשקל, מדובר בעניין של מה בכך הלקוח מן המציאות, שעמו אני חוששת להתמודד באופן מודע מדיי. יודע מה מותק? בוא נתמודד אתך כמו שצריך, פנים מול פנים. יודע מה? בוא תראה את עצמך. אני לא מפחדת. אולי רק קצת מעצמי, אבל בוודאי שלא ממך.

 

אני עצובה, ואני יודעת בדיוק למה.

נכתב על ידי ענבל סינגר , 5/5/2006 19:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-7/5/2006 09:44



כינוי:  ענבל סינגר

בת: 38

ICQ: 23234946 

תמונה




8,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל סינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל סינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)