לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גן העדן של ילדות


מחשבות על גבי מחשבות על גבי מחשבות...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

את ואני


תגידי לי, איפה את? לאן נעלמת?

התקשרתי, שלחתי סמ"סים, שאלתי את כולם. תליתי פוסטרים על כל העצים בשכונה. כבר חשבתי לפרסם מודעה בעיתון. אנא ממך, חזרי הנה. תיכף ומיד. תחזרי אליי, תחזירי אותי. אני לא יכולה בלעדייך. אני פשוט לא אני.

אלוהים, אני כל כך מתגעגעת אלייך - לשנינות, לסקרנות, להומור העדין, לביטחון העצמי, לנאיביות, לתמימות המתוקה, לתעצומות הנפש, לאמונה העצמית. היית כזאת מקסימה. עשית דברים מדהימים, שאף אחד לא חלם לעשות בגיל כל כך צעיר. היו לך חלומות, לא גדולים, אבל רבים. כל כך הרבה אנשים האמינו בך, וחיזקו את ידך, ונתנו לך הרגשה שלעולם לא תהיי לבד. לא עוד.

והנה, יום אחד פשוט עזבת.

ואני נשארתי לבד, כל כך פגיעה, ונתתי לעצמי להקשיב לאנשים רעים. עכשיו אני משוכנעת שאני האדם הכי נורא בעולם והכי לא בסדר והכי לא ראוי לאהבת אדם. נדמה לי שכל מילה שנייה שיוצאת לי מהפה כל כך מיותרת, שלא משנה מה אעשה, זה תמיד יוצא לי רע. לא משנה כמה אנשים נמצאים מסביב, הם תמיד יהיו שם, ואני פה, במקום המרוחק שלי. לבד.

בבקשה, תחזרי. אני יודעת שאני כבר זקנה בת עשרים, שכבר יש כמה קמטים שעוד לא נברא קרם העור שיוכל להסתיר, אבל עדיין, תני לי עוד צ'אנס אחד להיות ילדה. אל תתני לי ולך להיות שני אנשים שונים שפעם, לפני שנתיים, עדיין חיו בגוף אחד, כילדה אחת.

 

ענבלי, אני בוכה ומתגעגעת.

 

נכתב על ידי ענבל סינגר , 15/6/2006 21:41  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענבל סינגר ב-1/7/2006 14:47



כינוי:  ענבל סינגר

בת: 38

ICQ: 23234946 

תמונה




8,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל סינגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל סינגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)