לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ממלכת החלומות שלי...


המקום הוירטואלי שלי בו כל החלומות ברי מימוש ובו אני הנסיכה ששולטת בקסם שלו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

25


 

25 ורדים אדומים יפהפיים גדולים ומלאי חיים ועוד ורד אחד ורוד לשנה הבאה...
השליח העניק לי אותם בחגיגיות ערב יום הולדתי ה25.
זר פרחים מטריף ביופיו שהבעיה היחידה איתו היא המוען...

 

כשזר כזה מגיע מהאקס, אני לא יודעת איך אמורים להגיב.
חצי שנה שאנחנו בנפרד והבחור אינו מרפה. ממשיך לחזר ולהתעקש כאילו די באמונה שלו בלבד כדי להחזיר את המצב לקדמותו ורצוני כלל לא משחק פונקציה בנושא...
איך מתמודדים עם אדם עיקש ששם לעצמו מטרה שמפריעה לי בחיי?
נכון, אני אמורה "לחתוך" וזה מה שאני עושה. אבל מה עושים כשאותו האקס מגיע למצבי תקשורת עם חברים שלי ועם בני משפחה שלי? אני צריכה להתעלם?
תקופה ארוכה הייתי איתו ומוזר לי שרק עכשיו, אחרי הפרידה, גיליתי שהיה לי קשר עם אדם אובססיבי...


בשורה התחתונה אני מרחמת עליו, הוא עושה את כל הטעויות האפשריות שתוקעות לו את החיים וחבל.
אבל ביחס אליי... לא יודעת אם לפחד מהסיטואציה או לצחוק עליה.

כרגע אני פשוט מבולבלת.

נכתב על ידי הנסיכה הילה , 1/8/2008 13:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הנסיכה הילה

בת: 40

תמונה




4,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנסיכה הילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנסיכה הילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)