לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן


(שמות חסויים)

כינוי:  oRtAl14Gg

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

היי לכם..


טוב..היום היתחיל ככה:


קמתי בבוקר, כמעט איחרתי (לפחות חשבתי ככה) עליתי על האוטובוס, וכשירדתי ממנו ניזכרתי במשהו- אני מתחילה ב9 וחצי!! כל הבוקר הייתי בלחץ! לא הספקתי לאכול (אירוע טרגי במיוחד!)ואחרי זה חיכיתי שעה שלמה בכיתה!!
אין גבול לטיפשות..
אחרי זה היו כמה שיעורים לא מעניינים במיוחד..(איך זה יכול להיות?..) ואז היו לנו שני שיעורים ברצף עם שרה החמודה[[[[= אני כל כך מתה על המורה הזאת!!
אין היא פשוט מדהימה!! שנה שעברה היינו הכיתה הכי מופרעת והכי לא מגובשת בשכבה ועכשיו אנחנו חננות ומגובשים הכי שיש!! אני כל כך אוהבת את הכיתה שלי!!
טוב מספיק עם השיט הזה..
אחר כך היה לי שיעור אנגלית-בעע
ועכשיו אני אצל סבא שלי כותבת את הבלוג הזה..
מאמינים?..לסבא שלי יש מחשב, די.וי.די ,מצלמה, רמקולים הרבהההה יותר משוכללים משלי! אפילו יש לו סקייפ! ולא סתם! כל הרשימה שלו זה בחורות (מבוגרות..חיחי)!
איי האב אה מיזרבל לייף...

 

עלילות שרון...

 

זוכרים את שרון מהתחלה?..

אם לא אז תחזרו להתחלה..

יופי..

אז ככה. בפינה זו אני אספר על עלילות שרון, משמע החלק המשעשע ביום הנ"ל.

היום בבוקר, כשחשבתי שאיחרתי, היגעתי לבית הספר וגיליתי לתדהמתי ששרון נמצאת שם!

כמובן שאחרי רגע זה, הבנתי שאאלץ "לבלות" שעה שלמה בנוכחותה (לאאאאאאאא!!! ) ואז היגיע המושיעה שלי, ירדן, שהיא גם מאיזושהי סיבה חברתה הכי טובה..

ומכיוון שהיא חברתה הכי טובה, שרון לא הייתה צריכה להידבק אלי[=(יש אלוהים, היא נקבה וקוראים לה ירדן:)

כמוב שלאחר דקות ספורות היא נגשה אליי כדי להראות לי ולכל הנוכחים כמה חזק היא יכולה להגיד: יאא! איזה יפה זה!! מדהים!! בלה בלה בלה.." (אני מציירת..) והחלק המעיק הנוסף בסיפור זה הוא שכל הנוכחים שמעו אותה (איך לא?..) והיו חייבים לבוא ולהפריע לי כהרגל.. עכשיו, זה לא שאני לא נחמדה או משהו כזה (חי חי) פשוט שהיא הרסה לי את כל המצב רוח והדבר היחיד שנותר לי לעשות זה להיות עצבנית..

עד כאן עלילות שרון להיום..

להתראות..

 

נכתב על ידי oRtAl14Gg , 29/11/2007 14:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoRtAl14Gg אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oRtAl14Gg ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)