לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ההצלחה האמיתית


life is good,but music and books are better XDD

Avatarכינוי:  יאצ'י 3> פיצ'י

בת: 31

ICQ: 199242643 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

עידכון סוף סוף!!!!


נכון,הבטחתי לעדכן גג עד יום ראשון

אבל לא יכולתי בגלל שחטפתי עונש בלי מחשב וטלויזיה

וזה אומר בלי MTV!! ><

אז תנחשו על מי העידכון הראשון?

AVRIL LAVIGNE!!!!

אוקיי,שיר רקע של אבריל ניסיתי לשים

מצטערת אבל לא הצלחתי עשה לי בעיות

אני אנסה לשים שוב יתר מאוחר

ואם לא אז יהיה שיר אחד קבוע עד הודעה חדשה

רק תודיעו לי מה אתם רוצים,איזה שיר רקע,מסכימה לשים,כמעט הכל!

נתחיל?

 

אני לא יודעת מה הקטע של הישרא הזה,הוא לא נותן לי להעלות סרטונים ><

אז הנה קישורים :

HOT- השיר הכי חדש של אבריל!! שיר מדהים,חברה שלי אומרת שהיא נראת שם כמו זונה XDD

זה הסינגל באלבום החדש שלה!! DD:

http://youtube.com/watch?v=8alyqnPyyvI

 

girlfriend-כן,השיר הישן והטוב.... והחרוש חחחחח

 

שוב אותו השיר רק עם lil' mama

אני אישית לא אהבתי ת'גירסה הזאת.

 

השיר המרגש when your gone, שיר מדהים,שכל כך נכון! כאילו היא מדברת על הרגשות שלי!

 

skater boy-שיר ממש יפה!!

 

my happy ending-חיחי מומלץ!!

 

innocence (זה לא קליפ,זו רק תמונה עם שיר מהמם!)

 

runaway (גם רק תמונה עם שיר מהמם!)

 

keep holding on (לא הצלחתי למצוא קליפ מקורי,אבל יש פה מלא תמונות של אבריל)

 

the best damn thing (רק תמונה עם שיר מעלף!)

 

he was'nt!! שיר יפה :)

 

לעוד קליפים תראו ביוטוב אין לי כח להעלות את כולם חחחח

 

פרטים על אבריל:

1. היא נולדה בבלוויל.

2. יש לה אח-מאט,ואחות-מישל.

3. היא התחילה לשיר במ קהלה באונטריו אחרי שהם עברו דירה,ושם גם למדה לנגן בגיטרה.

4. אבריל הוחתמה לחברת תקליטים כבר בגיל 16!

5. האלבום השני שלה הגיעה למקום שני במצעד האמריקאי ולמקום ראשון באוסטליה,קנדה,ואנגליה.

6. בשנת 2004 אבריל ודריק ויבלי מ-sum 41 ניהיו חברים,והתחתנו אחרי שנתיים וחצי באחוזה פרטית!

7. האלבום האחרון הופק ע"י אותו מפיק שהפיק גם את קלי קלארקסון ופינק.

 

לעוד פרטים חפשו באתר הזה.

 

תמונות!! =]]

  

 

 

 

 

 

 

 

טוב אנשים זה מספיק להיום!

אז תגיבו ואני רוצה לתגידו לי אם אתם מעדיפים שגם הלאה יהיו כאלו עידכונים

או שאני אשים כל פעם כמה שירים חדשים עם קצת פרטים

וקצת תמונות שונות?

תגיבו!!

נכתב על ידי יאצ'י 3> פיצ'י , 3/12/2007 10:15  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

482
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאצ'י 3> פיצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאצ'י 3> פיצ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)