לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

who wants to live forever?



כינוי:  katherine!

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

עדכון@


אחח איזה כיף , אילו אנרגיות!!! אני מרגישה טוב, מה זה טוב, מדהים! שום דבר לא יהרוס לי את זה, אפילו השיר שאני שומעת עכשיו. יאללה נכתוב , נוציא, נראה מה יבוא.
אני עכשיו בקשר עם כל-כך הרבה חברות שלי שהזנחתי וממש לחינם, לא ידעתי איך להתחבר כי הן שונות כל-כך, אבל הן דומות לי מאוד ולא ידעתי עד כמה. אולי קשר וירטואלי אבל זה גם משהו, והן מדהימות, באמת! ועכשיו קשה קצת בגלל החברות בכיתה שאני רוצה להתקרב אליהן גם, אבל נמצא דרך! . כי יש לי קטע כזה, שאני מרחיקה אנשים בלי לשים לב, שלא תחשבו- אני לא אוהבת להיות לבד, אבל יש חומה מסביבי שמסלקת אנשים מבלי לשים לב, ויש לי גם מצבי רוח! חחחח ממש צריך חזאי שיזהיר את האנשים .
אבל נתגבר! רק חבל שכשאני מנסה להתקרב, דוחקים אותי לפינה, ורק שרוצים אותי הם באים. אני לא אנקב בשמות. אבל עכשיו אימצתי גישה חדשה, מי שרוצה שיבוא! אני לא אכריח אף אחד, אני עם עצמי! וואלה, כיף לי ככה, אני יודעת מי באמת חבר אמיתי, שיבוא ויביע את הרגשות שלו כלפיי, שייפתח, כי אני תמיד פה
אין לי עוד מה להוסיף, העבודות לחופש עדיין מתעכבות, יש לי ים של שיעורים, יש לי מבחנים, ויש לי מחוייבויות קודמות. בלע, חשבתי שהשתפרתי, אבל אי אפשר לשנות הרגלים כל-כך בקלות. לא נורא! החגים עשו לי רק טוב! 
לילה מדהים ! 

נכתב על ידי katherine! , 11/10/2009 01:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,741
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkatherine! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על katherine! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)