לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

F-R-E-E I like it.


מנסה...בסוף אצליח. לבד: זה כל מה שאתם צריכים לדעת.עזבו אותי.

כינוי:  DannE

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בוקר טוב..=]


וואי איזה כייף זה להתעורר מאוחר....חוסך לי ארוחת בוקר.

קמתי רק עכשיו ואני מנסה כמה שפחות לנשנש...

הלכתי למשקל ועדיין 47...אווףףף למה אין 46..!!

נקווה אולי מחר..=]

להיות אופטימים זה טוב.

כבר רואים תוצאות..

איזה כיף ללכת למי שלא ראית הרבה זמן והוא אומר לך :"איך רזית, איזה יופי..!"

עוד מעט ואני אהיה מרוצה. רק להגיע ל-40.

זה אחלה של רעיון..להפסיק עם כל אלה....כמה שנישנושים ושוקולדים וחטיפים יכולים לגרום.

למזלי יש לי כושר במצב מצויין ואני יכולה לצאת ולעשות ספורט ולא קשה לי או משהו.

 

 

אז ככה חודש הבא יש את התחרות הראשונה שלי [בטניס]....מקווה להצליח.

איזה התרגשות יואוו..! נקווה ששם תהיה פחות שלא יצאו לי מכות מעפנות או משהו כזה.

 

למחר: להחזיר לחברה שלי את המשקלון.

         להזכיר לאמא לקנות אחד דיגיטלי.

         לא לנשנש.

        עוד פעם, להפסיק לסלוח.

נכתב על ידי DannE , 30/11/2007 13:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDannE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DannE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)