לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

פוסט סגירה..


תירגעו, לכל מי שכן אהב דווקא את הבלוג (שאני לא בטוחה שהיו הרבה כאלו..)

אני סוגרת את הבלוג, כי הוא יצא גרוע.. יצאו לי עיצובים מכוערים, ואף אחד כמעט לא הגיב (רק מי שרצה פירסום..)

אז הנה: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=589390

בלוג שאני מקווה שסופסוף ייצא לי טוב :)

בבקשה תגיבו לי בו !

הבעיה היא בבלוג הזה: אני לא יודעת איך לסגור בלוג..

ת'אמת? זה גם לא משנה לי.. אם אתם רוצים לדבר איתי אתם יכולים פה, ואני אשתדל לענות לכם, כי גם מתי שהוא היה פתוח לא ממש נכנסתי אליו..

בבלוג החדש אני אשקיע ממש, וגם שם תוכלו להגיב ולהעיר/להאיר על העיצוב וכל הדברים..

מי שרוצה יכול להכין לי עיצוב לכבוד הפתיחה (אני אשמח מאוד אם מישהו יעשה את זה, כי כרגע אני מתחילה ללמוד עיצוב, ומשתפרת.. אבל אני לא מספיק טובה כדי לעשות עיצובים)

אוהבת אתכם, תמייייד

צונקיפליץ

3>>

נכתב על ידי , 30/9/2008 14:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום טוב/רע [?]


איזה יומיים עברו עלי.. לפחות אתמול. אפילו שאני כבר לא כל-כך כותבת מה עשיתי בבצפר וזה, אני אספר לכם על רצף האסונות שקרה לי אתמול-

בבוקר הכל היה טוב.. עד שיעור אומנות: מאיה ועתליה השאירו אותי לבד רק עם בנות בשולחן (וזה משעמם ממש!..) שוב.  התעצבנתי על קרן כי היא לקחה לי את התפקיד, ואז מתי שאני רציתי להראות לה איך עושים את התפקיד שלה כי היא לא הבינה היא התחילה להיות מגעילה אלי ולומר לי לא לגנוב לה את התפקיד (אפילו שהיא גנבה לי.. ברר! ) ורק אני אסביר לכם מה היה צריך לעשות באומנות בכלל.. לעשות רימון מחימר.  אני הייתי צריכה לעשות את הכתר (וזה קשה..) והיא הייתה צריכה לעשות את העיגול של ההתחלה.. והיא לא הצליחה! איך ??! בסוף השיעור כולם היו צריכים להרים כיסאות [הנה זה מתחיל]. הלכתי לשטוף ידיים לפני שהרמתי כיסא, ועמית החייזרית הרימה ת'כיסא שלה שעברתי לידה.. אתם יכולים לנחש כבר מה קרה: היא הסתובבה וקיבלתי מכה מהרגל של הכיסא בכתף. טלי (המורה שלי לשעבר) ראתה את זה ונתנה לי קרח.. אחר-כך חזרתי לכיתב וקראתי ספר.. מה קרה? סתיו החכמה פתחה עט של עינב, שהדגישה שהוא שבור. כל הדיו נשפך על הנעליים שלי, על הספר שלי ועל כל המחברות שהיו על השולחן שלי.. (שזה הרבה!) אחרי זה לא הרגשתי טוב. אביטל (המורה לזה"ב) שאלה אותי מה קרה. סיפרתי לה כללל מה שקרה לי? היא התעלמה. אחר-כך התחיל לכאוב לי הראש והבטן.. ואז שכתבתי במחברת הקרח נמס והיה חור בשקית, אז המים נשפכו על הדף שכתבתי בו. אחרי זה שאלתי את מאיה ועתליה אם אני יכולה לעבוד איתן.. הן אמרו שבסדר, אבל מה הן עשו? פשוט המשיכו בלעדי, ואני ישבתי לידן, והן לא שמו לב אלי.. אז עשיתי לבד את העבודה, ולא הספקתי את כולה :( אחרי זה חזרתי הביתה עם התיק הכבד שלי.. כאב לי הגב.. אפחד לא היה בבית.. לקח לי שעות לחפש את המפתח, הייתה עזעקה וכמעט לא הספקתי לעשות את הקוד..

 

היום

 

היום דווקא היה לי מזל.. הרגשתי טוב בבצפר (ואני תמיד לא מרגישה טוב בבצפר..) ולפני שהלכתי לבצפר שצחצחתי שיניים. נשפכו לי המים והייתי ממש איפה שהם נשפכו, ואני? לא התרטבתי!! נה נה בננה!! היה גם משחק כיף שהוועדת חברה עשתה לנו: חפש את המטמון.. אבל זה היה טיפה שונה.. אינלי כוח להסביר עכשיו כי כבר כואבות לי ממש האצבעות.. (אתם יכולים לשים לב, לפי כמה שכתוב כבר!!) שלושה דברים אחרונים: 1. היום אחותי (מיה) חוגגת יומולדת עם המשפחה של אבא שלי.. או כמו שאנחנו קוראים להם: הדוסים. ואביטל (בת דודה שלי) תבוא עם הילדה שלה!! (וכן, זאתי בת דודה שלי.. היא פשוט גדולה..) קוראים לילדה שלה אביה.. היא כל-כך חמודה!

2. היום יש גם יומולדת לתמר (מישהי מהכיתה.. היא לא כל-כך מקובלת, הבנים ממש מגעילים אליה ופעם הם צחקו עליה כי אמא שלה נפטרה..) אז חן אמרה לבנים שכדאי להם להתנהג יפה ביומולדת.. או כמו בשפה שלי: אם הם לא יתנהגו יפה היא תעשה מהם קובה! אחרי זה היא גם עושה מסיבת פיג'מות ואני הולכת.. איזה כיף!!

3.היה כתוב מתי שנכנסתי למנוי שלי שיש תחרות כתיבה על כדורגל.. אז אולי אני לא משחקת כדורגל, אבל אני יעשה על זה סיפור מגניב. אני רוצה שהשם שלו יהיה "חקירה על המגרש". לא להעתיק! ו.. אתם בטח כבר יכולים להבין על מה יהיה הסיפור, לפי השם..

 

בה ביי!! צונקיפליץ שהולכת היום למסיבת פיג'מות XD

נכתב על ידי , 19/9/2008 12:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכונייט!!


ועכשיו- עדכון מהשעה 01:39!! אומגדדדדד!! תולה אצלי והיה.. כיף חיים! בהתחלה היו אצלנו אורחים (משעממים מאוד..) ואכלנו ארוחת ערב [מפתיע, לא ?!] אה ו.. ודם? הייתה מסיבת הפתעה לאור XD מזה השקעתי לה במתנה: קניתי לה בגד שעלה נראלי 50 שקל.. וקניתי שרשרת חצי לב ושמתי אותה התוך קופסה מזה יפהה! ומה שהכנתי העצמי (ריספקט..!) : לקחתי קנבס והדבקתי תמונה של אור באמצע, וצבעתי ממש מגניב את הרקע שנשאר.. יצא מזההה קול. ועכשיו אני ייתן לתולקעע לשאת דברים (עכשיו אני נזכרת בבצפר שעושים טקסים.. "אני מזמין את לבנה נויזפלפזחרימחמרל בלה בלה בלה.. לשאת דברים"..) בבקשה-

שלום ! אני מאוד נרגשת לכתוב פה , חוצמיזה שאני ממש אוהבת את המקלדת של צון כי היא מאוד נוחה ועושה קול חמוד
אז .. הי  אני וצון חברתי הטובה עושות לילה לבן , ובינתיים היה מאוד כייפי ! עשינו לצון בוק , החלפנו לה מלא בגדים ובעיקר ? בילגנו לה ת'חדר
אם אמא של צון תרשה לשים פה את התמונות היא תשתף אתכם ביופייה המדהים  | ניצן עושה גבות |
חוצמיזה , באו אליה אורחים ואכלנו פסטה ממש טעימה (ניצן מוסיפה : " גם בורקס" ) . האורחים היו מוזרים , בעיקר שחר - היא מטורפת שברחה מבית משוגעים !
במסיבת הפתעה של אור היה מאוד נחמד - ואני כותבת בשמי ובשם צון
נסענו במיני - בוס ( החלק הכי כייף של היומולדת ) . ישבתי ליד צון ומאיוש החמדמדות  הייתי בטוחה שנלך לבית מאפה , כי היה כתוב שיעשו לנו סדנת אפייה ,
אבל לצערי הרב התברר שזה בבית מאוד מצ'וקמק אך מסריח . (סתם סתם .. אני לא מגזימה מספיק) ( אגב , ניצן מוסיפה- "הבית הזה מוכר לי ואני לא זוכרת מאיפה!! " )
סך הכול לא עשינו הרבה , מעכנו בצק וקלענו צמות :) ( לא לנו , לבצק יא אהבלים .. )
קניתי לאור משו סודי , למרות שאני יספר אותו לניצן .
ביי ביי , ד"ש מצון וממני :)

חזרתם אל פינת הניצנות!! השעה- 01:50.. אני מקווה שנמשיך לעדכן, כי אני גם ארצה שתולע תצלם אותי בזריחה XD איזה מהמםם זה יהיה!! עידכונים הבאים יהיו כבר בעריכה.. לוב יווו. צונקיפליץ.

נכתב על ידי , 13/9/2008 01:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





721

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוני ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוני ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)