לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא ילדה טובה!


הבלוג יתאר את חייי מהקטע של הסקס ואז הההיכנסות לסמים עד לחייי שעכשיו שעומדים במיבחן של נקיות רצונית! הוא ירא את המריבות ואת הההריסות שעשיתי ועברתי ואת הכאב העז לשינוי... ומישום מה רצון לקצת בדידות שגם כככה עכשיו אני!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תשובות לשאלון השבועי


כשמגיעה ילדה חדשה לכיתה, האם תנסי להכיר אותה?
תלוי בהרגשה שלי לצערי הההרגשות שלי לרוב נכונות

האם אי פעם הביכו אותך בפני כל בית הספר?
כןןן ולא רק פעם אחתתת

האם מורה אי פעם העליב אותך?
כן...יותר מפעם אחת אבל לפעמים אני עונה ולפעמים לא
נ.ב אני עונה על השאלון הזה מרוב שיעמום!

קרה לך שנרדמת בשיעור?
בו נגיד כככה שיש מממש מעט שיעורים שאני לא נירדמת
וזה בדרך כללל קורה כשאני בדיכאון מוחץ!
ופעם ב...בגללל שאני חולה...
ולפעמים כי לא ישנתי כמה לילות!
זה בזמן שלקחתי...

יצא לך להעביר פתק פרטי והמורה תפסה אותך והקריאה את הפתק לכל הכיתה?
לא...אני חכמה מדי בשביל שהמורה תיתפוס אותי
אבל אני ב...מעבירה כי אני לא סובלת ליכתוב...רק לדבר...


האם קרה שנקרעו לך פעם הכפכפים באמצע יום לימודים והיית צריכה לסתובב כל היום יחפה?
כן...לא רק פעם ופעם קרה לחברה שלי והבאתי לה את הכפכפים שלי והלכתי יחפה

איבדת פעם ספר לימוד?
יותר מפעם
האם יצא לך להגיש עבודה ולקבל בה 0 בגלל שלא הבינו את הכתב שלך?
לא...בגללל שאני מדפיסה

האם שברת פעם כיסא או שולחן?
לצערי לא שוווה לנסות!

ראית פעם מורה עם "חנות פתוחה" ולא אמרת לה כלום?
ראיתי מורים עם "חנות פתוחה" כמה פעמים ותמיד הערתי להם שרואים להם את הנוף=]

ולסיום.. האם את אוהבת ללכת לבית ספר?
כן...כלומר בלהגיד שאני הולכת לבית הספר ובעצם הולכת לים להיתבודדד בשקט או...לללכת לידידים

נכתב על ידי , 30/11/2007 19:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשוגעת מיתנקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משוגעת מיתנקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)