לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא ילדה טובה!


הבלוג יתאר את חייי מהקטע של הסקס ואז הההיכנסות לסמים עד לחייי שעכשיו שעומדים במיבחן של נקיות רצונית! הוא ירא את המריבות ואת הההריסות שעשיתי ועברתי ואת הכאב העז לשינוי... ומישום מה רצון לקצת בדידות שגם כככה עכשיו אני!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תשובות לשאלון השבועי


כיצד תרצי שהחבר שלך יראה?
אחד כמוני קצתהכל קרוע

במה הוא יעסוק?
מוזיקהמשהו אומנותי כדי שיהיה על מה לדבר


האם תעדיפי שהוא יהיה גדול או קטן ממך?
חחח יצאתי אם גדולים מממני ב-4 שנים
ויצאתי אם קטן מממני בשנתייים
לא אכפת לי בכלללי כי גם כככה אני ניראת
קטנה לגילי

איך היית רוצה שהוא יתלבש? באיזה סגנון?
זרוק בצורה שליהכל קרוע מיכנסיים קרועות
שהוא לא רחץ אותם חצי שנה...
בכלללי קרוע

כיצד היית בוחרת אותו, לפי האופי או לפי היופי?
גם וגם למרות שהיייתה פעם יחידה
שהתחיל איתי בן ולא שמתי עליו כי הוא לא היה
הטעם שלי ולפני חצי שנה היתחלנו להיתחבר
ואני אחרי חודש היייתי מטורפת עליו
בגללל האופי ובגללל...=[

מה היית רוצה שיביא לך כמתנה ליום הולדתך?
לא חשוב לי כל עוד שהוא יביא את עצמו
אני דוגרי

איזה סוג של אופי את מצפה שהוא יפגין?
ביטחון עצמי אבל לא מופרז
יכולת צחוק ענקית לפדח את עצמו ואחרים חחח
בקיצור אחד ששם זייין על העולם!

נכתב על ידי , 1/12/2007 13:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשוגעת מיתנקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משוגעת מיתנקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)