לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Feels like I'm stuck


פוטנציאל כפוטנציה, יומן מסע אישי

כינוי:  nowhere

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2022

רקבת ישראל


איזה יום מחורבן. אני מבינה שהעולם לא סובב סביבי, אבל זה כבר מתחיל להרגיש אישי. זה כאילו כל הרכבות בעולם התאגדו במטרה משותפת לסמן לי אצבע משולשת בפרצוף, לנסות להבין מהו הרף ממנו אני אחווה טנטרום אימתני באחד הרציפים ואהפוך למפלצת ויראלית בכל הרשתות. אין ספק שהרכבת האחרונה הביאה לי את הסעיף. אז צעקתי והשתוללתי ואכן הזמינו לנו שאטל, שהביא אותי עד לנקודת הרתיחה הבאה בתור. זה מטורף מה אני צריכה לעבור רק כדי להגיע מנקודה A לנקודה B בחיי. ליטרלי, להגיע. לא להצליח, לא ליהנות, לא שום דבר. פשוט להגיע. איך תמיד המלחמות הפשוטות האלו של חיי היומיום מעייפות אותי עד אין קץ. אין לי יותר כוח להילחם מלחמות קטנות על זכויותיי כאזרחית משלמת מסים. אין לי כוח יותר. בא לי לקום בבוקר, לא דורשת יותר מדי, לא מבקשת לקום בשעה של נסיכות, קמה בשעה 5 בבוקר רק כדי שהכל יתקתק, לא מבקשת שלמות בכל התהליך, לא מבקשת נוחות, לא מבקשת תנאים, לא מבקשת שיחייכו אליי. מבקשת להגיע מנקודה A לנקודה B בטווח זמן שגם ככה ארוך בטירוף. אין לי כוחות להילחם על שיט כזה. אין לי כוחות ואין לי משאבים. אני לבד במערכה ואני רק רוצה לנוח. רוצה להתעצבן כמה שפחות אם זה אפשרי. נמאס לי להתנצל על האטיטיוד כי החיים שלי בזבל עכשיו ואני מרגישה שהעברתי כבר חיים שלמים ברציפים. מדינת עולם שלישי זה כאן. לא צריך לנסוע רחוק כדי להתנדב עם פליטים. 

נכתב על ידי nowhere , 7/6/2022 17:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnowhere אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nowhere ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)