לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  סתם מישהי אחת.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

מתלהבת.


כן אני מתלהבת מה יש?

אני מנדנדת לחברות שלי עליו כל כך הרבה. אני אוהבת אותו יותר מתמיד.

במסיבה גיליתי לעצמי עד כמה הוא חשוב לי.

כמה שהוא נפלא.

אבל זה לא העיקר.

יש זוג חדש בשיכבה אור ש. ומאיה כותני.

כל היום ראיתי ת אור במצבב רוח מבואס מאוד(מה שלא כרגיל).

אני לא יודעת עם זה בגלל מאיה כותני או מה?

אבל מה שבטוח הילד בדיכאון חמור.

במסיבה קלטנו אני ועוד כמה אנשים שטום(מו'3) מתחיל עם כל מה שזז זה ממש מוזר.

גיליתי פתאום כמה אנשיםבשכבה שחשבתי שהם לא נחמדים אך הם כן.

אני חושבת שהמסיבה תרמה לגיבוש השיכבתי, מה שחשבתי בשנה שעברה לשטות גמורה נראה לי סביר בהחלט עכשיו.

אולי זה בגללו?

היום ילדה אחת מכיתתי שאלה אותי עם אני מחבבת/מאוהבת שמשהו משהו שממש לא סביר באמצע יום בהיר.

אני דיי יושבת פה על קוצים ומשגעת חברות שלי באייסיקיו.

אני אעזוב אותכם לנפשכם והמשיל לשבת פה ולדאוג.

 

נכתב על ידי סתם מישהי אחת. , 6/1/2008 16:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם מישהי אחת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם מישהי אחת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)