לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*-*TOKIO HOTEL*-*



כינוי: 

גיל: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008


ההלללוווווו D:

ס'אאפ?!XD
היום יש לי מצב רוח טוב,

קיבלתי 100 בשני המחבנים

חח חרשנית שכמותיי ><"

פרק 7 מגיע ^^

פרק 7:

מארועי הפרק הקודם:

"אזז... חשבת על מה שאמרתי לך..?" שאלה ג'ולי

"על מה דיברת איתי?" שאל ביל.

"אמ.. על זה שאתה לא צריך להתבייש ממני" אמרה ג'ולי.

"אוחח, אני לא מתבייש, פשוט, אני סוף סוף מרגיש טוב עם עצמי שפגשתי מישהי כמוך!" אמר ביל.

"טום, שמע,  האיש הזה שקרא לי עכשיו, היה החבר שלי לשעבר, כל מה שהיה בינינו היסטוריה" אמרה בקי.

"עכשיו אני מבין מה כל הסיפור הזה" אמר טום.

-נשמע צלצל מהפלא של טום-

"חחח... אז למה אתה לא עונה?" שאלה בקי.

"עזבי, לא מעניין" אמר טום.

-נשמע צלצול SMS מהפלאפון של טום.

"חחח.. אתה מבוקש אני רואה" אמרה בקי.

"נו, אפשר לחשוב כבר מה רשום שם" אמרה בקי וחטפה לטום את הפלא וקראה את ההודעה בהודעה היה רשום:

 'טום,

 שמע אני לא יודעת מה אתה חושב עליי כבר,

 אבל אתה חייב להבין שאי לא באמת התכוונתי,

 ויש לי משהו ממש ממש חשוב להגיד לך,

 ונראה לי שאתה יודע למה זה קשור,

 אז תחזור אליי בהקדם,

 אני אוהבת אותך ואתה יודע את זה!

 וכל מה שקרה גם לא היה לעניין!

   נשיקות,

            ריצ'ל '.

"אז יש לך מישהי?" שאלה בקי..

ולפרק:

"אממ... לא ממש, זאת אומרת לא בדיוק" אמר טום כשהוא מגרד בראשו מרוב הבלבול והלחץ.

"זה בסדר, זאת אומרת זה לא שאני יכעס או משההו כזה" אממרה בקי.

"לאא.. זאת אומרת זזה בסדר היא לא חברה שלי הוא משו סתם מישהי שפגשתי ושמרתי איתה על קשר" אמר טום.

"כן, בSMS זה נראה כאילו משהו ממש לא טוב קורה" אמרה בקי.

"כן.. אני עוד יברר את זה איתה" אמר טום.

"טוב אז אני חושבת שאני יזוז" אמרה בקי וקמה ממקומה.

"כבר..?" אמר טום.

"אמ... אני חושבת שאתה עסוק מדי עכשעיו יש לך משהו דחוף לברר עכשיו, תדבר איתי כשיהיה לך זמן לקשר" אמרה בקי והתכוונה לכיוון היציאה, היא נתנה לטום נשיקה על הלחי ויצאה.

_______________________

 

"אז.. ביל, רוצה משהו לשתות?" שאלה ג'ולי.

"אממ.. לא" אמר ביל וסימן לג'ולי ובוא ולהתיישב על ידה.

"את.. יודעת.. אני מרגיש איתך... מיוחד... משהו שלא הרגשתי כבר הרבה זמן" אמר ביל בגמגום.

"חחח.. מה זאת אומרת?, למה אתה מתכוון?" שאלה ג'ולי.

"את יודעת... "אהבה"" אמר ביל והוריד את ראשו לרצפה.

"ביל, תשמע אני מאוד מעריכה אותך בתור ידיד אבל "אהבה" זה לא רקצת מוקדם מדי?" אמרה ג'ולי.

'אוח ג'ולי גם כן את והראש המעוות הזה שלך, כל הזדמנות טובה שיש לך את הורסת' המשפט הזה עבר בראשה של ג'ולי.

"כן... צוקדת" אמר ביל וחייך חיוך מזויף.

-כמה דקות של שתיקה-

"ג'ולי?" שאל ביל.

"כן?" שאלה ג'ולי והרימה את ראשה שהיה מורכן לכיוון הרצפה.

"אני יכול להגיד לך משהו?" שאל ביל.

"בטח" אמרה ג'ולי.

"אממ.. שמעי אני.." ביל עוד לא סיים את המשפט וכבר הם היו בנשיקה סוחפת.

בקי התקדמה לכיווןן החדר, לאחר כמה שנייות היא הגיעה לחדר ופחתה אותו כי הדלת היתה פתוחה.

"אל תתנו לי להפריע לכם" אמרה בקי שראתה שהם הפסיקו בגללה את הנשיקה הסוחפת שהייתה ביניהם.

"זה בסדר ממילא הרסת" אמרה ג'ולי כשכולה עצבנית.

"טוב אני במקלחת, ביי" אמרה בקי ורצה למקלחת.

"אז.. אמ.. אני להזמין אותך לצאת איתי היום בערב?" שאל ביל.

"אממ.. בודאי" אמרה ג'ולי וחייכה.

"מה את אומרת על המועדון 'like a butterfly'?" שאל ביל.

"נשמע מעולה" אמרה ג'ולי.

"חחח.. טוב אז ב-10 נצא לכיוון המועדון" אמר ביל וחייך.

"אחלה, נשמע מעולה" אמרה ג'ולי.

"טוב אז נדבר כבר" אמר ביל ונתן לג'ולי נשיקה קטנה בפה וקרץ לה.

"ביי" אמרה ג'ולי ונשכה את שפתייה.

______________________

 

'פאק!, פאק!, רק שהיאר לא תגיד לי שזה אמיתי'

-טום לקח את הפלאפון שלו וחייגד לריצ'ל.

'לא אתה לא משקשר אתה עושה צחוק מעצמך, לא אבל אתה חייב לדעת מה התוצאות' אמר טום ולעצמו וזה עבר לו בראש עד שריצ'ל ענתה.

"הלו?" אמרה ריצ'ל.

"הלו.. מי זה?!, יש שם מישהו?!" אמרה ריצ'ל.

"נו תענה\י כבר!" אמרה ריצ'ל.

"טוב אני מנתקת" אמרה ריצל.

"הנה הנה אני עונה" אמר טום.

"כן, מי זה ומה אתה רוצה ולמה התקשרת מחסוי?" שאלה ריצל.

"אוף כמה שאלות שזה אני טום" אמר טום.

"האא... אממ.. היי " אמרה ריצל.

"הי, אין לי הרבה זמן אז מה הם התוצאות?" שאל טום.

"אמ.. אפשר לדבר על זה בארבע עיניים?" שאלה ריצל.

"לא אין לי זמן" אמר טום.

"טוב התוצאות הן.."

המשך יבוא...

 

נכתב על ידי , 12/3/2008 21:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






נכתב על ידי , 8/3/2008 10:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא פה יותר ביי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא פה יותר ביי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)