לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

so.....



Avatarכינוי:  noorchy

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

שלום..........


שלום לכולם הרבה זמן לא עידכנתי!!!!

 

וחבל שכך אבל לא היה לי כל כך מה לכתוב

 

עכשיו אני רוצה שתיכנסו לבלוג הזה פשוט בלוג שולט!!!!!

http://israblog.co.il/478831

 

טוב תאמת גם עכשיו לא היה לי כל כך מה ליכתוב אז ביי...........

 

נ.ב. נקווה שיהיה לי מה לכתוב מחר

 

בה ביי לאב יו

נכתב על ידי noorchy , 22/12/2007 18:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את זוכרת את החלומות שאת חולמת?
לפעמים כן ולפעמים לא חחח

מה החלום הטוב ביותר שחלמת עד היום?
היו מלא....

מה החלום הרע ביותר שחלמת עד היום?
שהייתי בגן והייתה מפלצת כחולה והיא כל פעם תקעה לי סכין בגב שניכנסתי לגן!!! והחלום הזה לא עבר וגם שהכלב שלי ברח!!! :(

האם קרה לך שהתעוררת מחלום בלאות?מה עשית כדי לשכוח אותו?
כן החלום של הסכין כל פעם היתעוררתי בו!!! ופתאום הוא עבר!!

האם את מאמינה בפירוש חלומות?אם כן,האם את מנסה לפרש את חלומותיך?אם לא,מדוע?
רק אחרי שאנסה אדע...

האם קורה לך שאת חולמת ויודעת שאת נמצאת בתוך חלום?אם כן,איך את מרגישה באותו הרגע?
זה לא קרה לי אבל לפעמים אני חושבת שאני בחלום ואני במציאות...

האם את נוהגת לספר על חלומותייך?אם כן,למי?
כן לחברות שלי ולמשפחה

קרה לך שסיפרת למישהו על חלום שחלמת,והוא לעג לך?
כן

האם ישנו חלום שרודף אותך מאז שהיית קטנה? אם כן,האם סיפרת עליו פעם למישהו?
לא

ולסיכום:האם את מאמינה שחלומות מתגשמים?מדוע?
כמו שעניתי על שאלה אחרת רק שיצא יקרה אדע

נכתב על ידי noorchy , 18/12/2007 16:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



::::::ספיישל::::::


והנה אחרי חזרתנו ללימודים ספיישל בית ספר!!!

 

[תתכוננו פוסט ארך!!]

::::::הנה::::::

 

 


 

 

:::::::מערכות שעות::::::

 

 


 

 



 

 



 



 

 

::::::מדבקות::::::

 

 




כל מה שהיה עד עכשיו היה מפה::::::::

http://israblog.co.il/105129

 

המשך מדבקות :::::::::::::

 



 

 



 

 



 

 



 

 

 



 

 



 

 



 

 



 

 



 

 



 

 



 

מה שהיה עכשיו מפה::::::::::::

http://israblog.co.il/473002

 

 

טוב נראה לי ששמתי מספיק אז ככה אם מישהו לוקח משהו מפה לבלוג שלא חייבים חייבים לשים

 

את הקישורים ששמתי ואם אם אפשר אז להזכיר את הבלוג שלי חח ;]

 

יש לי עוד כאלה דברים אז אם אתם רוצים שאני אשים עוד תגידו לי ואני אשים עוד כמה

 

בה ביי לאב יו


 

נכתב על ידי noorchy , 16/12/2007 14:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

478
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoorchy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noorchy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)