לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

so.....



Avatarכינוי:  noorchy

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


שלום אז החלטתי להתחיל לעשות מבצעים הנה הראשון

 

1.2. 3. 4. 

 

המנצח יזכה בלינקוק בגודל 36

 1+2+3+4 תפוסים

נגמר המבצע....

בייייייי

לאב יו

 

נכתב על ידי noorchy , 22/1/2008 17:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון


אני כאן באילת ושוטטתי בבלוגים נכנסתי לבלוג של ילדה מהשיכבה שלי וראיתי שאלון וחשבתי שאולי אעשה אותו על החברים שלי מאילת אם אני כבר פה...ובגלל  שלא מצאתי מספיק ילדים החלטתי שאני אעשה גם על הילדים ממקום מגורי חחח...

 

1. אביה .ד.

2. ים

3. עמית

4. בר

5. אביה .ל.

6. רועי

7. חן

8. סער

9. עמרי

10.שי

11.נתי

 12.עדי

 13.דור

14. ליאור

15. דורון

16. שקד

17. אוריאן

18. אחינועם

19. שחר

20. דן

כמה זמן את מכירה את 5?

מכיתה ג'

האם 7 מכיר את 15?

לא...

מתי לאחרונה דיברת עם 6?

היום בצהריים

איך תגדירי את 11?

שקט

מה את מרגישה כלפי 9?

כלום לא ראיתי אותו מכיתה ה'

מתי לאחרונה ראית את 1?

ב-7.33 בערב

מתי הצחיק אותך 6?

היום בערב

היית יוצאת עם 17?

לא ממש לא [בלי להעליב]

ועם 14?

גם לא ממש לא חחח [בלי להעליב]

איך  14 ו-18 ביחד?

חברות הכי טובות

האם 3 ו-20 מתאימים?

ממש ממש ממש לא...

מה הדבר האחרון שחשבת על 10?

חבל שלא הספקתי להיפגש איתה.....

:(

איזו חיה הייתם מקשרים ל-4?

שום חיה...נראה לי..... חח....

איזה צבע תקשרו ל-8?

ירוק אני חושבת גם אותו לא ראיתי מכיתה ה'

איזה עונה תקשרו ל-15?

קיץ

האם 4 ו-15 מתאימים?

שתי בנות אז לא נראה לי...

האם היה לכם קשר רומנטי עם 16?

לא ולא נראה לי שיהיה [בלי להעליב]....

תגדירי ב-3 מילים את 18:

בלוגרית

חמודה

בקרוב בת 13 חחח...
ובארבע מילים את 12:

חברה

מצחיקה

יפה

גבוהה

איזו קריירה מתאימה ל-5?

עורכת דין

איזה קריירה מתאימה ל-2?

שדכנית חחח...

האם 9 לומד איתכם בכיתה בבית הספר?

לא אפילו לא קרוב!! [הוא בקצה אחד של הארץ ואני בקצה השני של הארץ!!]
האם היית מפתחת קשר רומנטי עם 19?

לא נראה לי....

האם 11 יכול להתאים ל17?

כן.....

האם את אוהבת את 5?

מתה עלייה  [בתור חברה הכי טובה]

מה השיר הכי מתאים ל-1?

לוב סטונד וגו שורטי איז יור בירת'די

הייתם רוצים ש-10 לא ידבר איתכם?

לא דיברנו מכיתה ד' נראה לי...

האם 8 הוא בן אדם טוב?

לא בטוחה..

מה הייתם מביאים ל-14?

דובון ענקי
הייתם רוצים ש-2 יחבק אתכם?

כן

מה תעשו כדי לשכנע את 7 לבוא איתכם?

תלוי לאן...

 

 

ועכשיו אספר לכם מה עשיתי עם חברותיי

בהתחלה נפגשתי עם אביושה החמודה אח''כ התקשרנו לכולם שניפגש בצעירי אילת [מקום]

לייטר ראינו טלנובלה בע''מ ואז נפגשנו 5 בנות אצל אביושה לאחר מכן הלכנו לצעירי אילת הלכנו לקרוא לרועי ולשי אבל גילינו ששי חולה ורק רועי בא והלכנו שוב לצעירי אילת עד בערך 6.35 אחרי זה הלכנו לרועי עד 6.45 ואז הלכתי לאביה בזמן שעמית ים ובר הלחליטו ללכת לארוחת ערב במלון [שאת זה לא כל כך הבנתי כי הם גרות באילת...]

ויותר מאוחר בערך ב7.35 התיישבתי לאכול ואז שיחקתי ואז שיחקתי ואז שיחקתי ואז באתי לכתוב בבלוגוש שלי....

ואז שוב חפרתי על אז ואז ואז ועכשיו עוד פעם

אז בייייי

לאב יו נורו'ש

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי noorchy , 17/1/2008 21:46  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזל טוב...


לתומי היום יש יומולדת אז אם את קוראת את זה עכשיו מזל טוב מותק

 

ולענייני היום:

יש לנו כזה דבר בבצפר שצריך לבחור בשיעורי ספורט מה לעשות ואני בחרתי סלסה....

ויש לנו תחרות והיום היו האודישנים ולא התקבלתי.....  :(

אבל לא נורא כי יש לי אודשן חוזר וחפיף....

חייבת ללכת כי אני צריכה לארוז תיק לאילת יששששששששש בייי

 

לאב יו

נכתב על ידי noorchy , 16/1/2008 13:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

478
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoorchy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noorchy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)