לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ...


כבר קשה להתמודד

Avatarכינוי:  מתמודדת...(בקושי)

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

5 שלבי האבל


1. הכחשה - "מהה ? לא , זה לא הגיוני ! לא יכול להיות .. "

2. כעס - "אבל למהההה ??? "

3. מיקוח - "בבקשה , תן לי הזדמנות ! תן לי עוד כמה ימים , שבועות .. "

4. דיכאון - "מה הכל שווה ?! הכל סתמי וחסר משמעות .. למה אנשים חיים בכלל ? עדיף לי למות"

5. השלמה - "כנראה שככה צריך להיות .. זה המצב . "

 

אני עברתי את 3 השלבים הראשונים ביום אחד :O

נפרדנו ביום חמישי .

לא בכיתי אפילו .. לא הזיז לי ..

חייכתי , צחקתי עם כולם ..

ממש בשנייה אחרי השיחה שחרצה את גורל הזוגיות שלנו .

לא באמת הבנתי שנפרדנו .

 

שלב 1: הכחשה

 

את שלב הכעס פחות חוויתי .. אבל היה בי קצת

כי כשמשנים בפייסבוק מ"נמצאת במערכת יחסים" ל"רווקה"

יש את הרצון הזה שאיזה גבר יגיב לי בצורה כזאת שתוציא לו את העיניים

וכך קרה

סתם מישהו שהכרתי בפייסבוק: "זה פשוט פשע לאנושות שאת רווקה !"

ואחר כך

ידיד: "הרווקה המבוקשתתתת ביותר חזרה חחח , שבת שלום קוף (:"

וכולי מבפנים מאושרת: "חה מגיע לו ! שייראה , ויבין מה הוא הפסיד ... "

אז כן , אני חושבת שזה השלב של הכעס .

שכעסתי עליו שהוא נפרד ממני !

ורציתי שייראה שהוא היחיד שמופסד ...

 

שלב 2: כעס

 

אבל הכעס עבר מהר .

כי בנינו , קורה שנפרדים ! זה לא שהוא פגע בי ביחס שלו ..

הוא תמיד כיבד אותי , והתייחס אליי הכי מדהים בעולם !

אפילו בזמן האחרון , שהייתה קרירות ואדישות בנינו ..

ואפילו כשנפרדנו .

את שלב המיקוח די קשה ליישם כשמדובר בזגויות , אלא אם אני פסיכית כזאתי שרודפת אחרי גברים

פעם נהגתי לעשות זאת . בגיל 14 , אולי .. וגם בקושי

שמשהו לא היה נראה לי , פשוט הייתי חוזרת כדי לקחת אותו .

למדתי שזה רק פוגע בי יותר ! ללכת לדבר איתו , ולהשפיל את עצמי בהתחננויות שנחזור , ושייתן לזה צ'אנס נוסף

הוא קיבל את ההחלטה שלו . אני לא רואה סיבה להילחם בזה .

 

שלב 3: מיקוח

 

והנה , אתמול בליל שישי , ב4 לפנות בוקר ...

אחרי יציאה כיפית של ממש

חזרתי הביתה

הכל בסדר איתי

אפילו כותבת סטאטוס בפייסבוק: "דווקא היה אחלההה של שישי DDDD:"

כי באמת היה ! כיף ומצחיק (:

ואז ..

פתאום

בבום

משהו לא צפוי כזה

מתחילה לבכות .

ובוכה ...

ובוכה .....

ובוכה ..........

ובוכה !!!

וזה לא נגמר !

 

שלב 4: דיכאון

 

אני לא יודעת מתי יגיע שלב 5 ...

אבל רק אתמול באמת התחלתי להרגיש את הכאב ..

ושקשה לי ..

ושלא בא לי בלעדיו !

ושאני כ"כ , אבל כ"כ מתגעגעת !!!!

באמת התאהבתי .

:'(

 

 

אל תכתבו לי שיבוא מישהו אחר ! אני יודעת את זה .. זה לא  מה שמדאיג אותי - אני לא מפחדת מלהיות לבד .

אבל טבעי בעיניי שיכאב על פרידה , בעיקר אם הייתה אהבה גדולה ביניכם ..

נכתב על ידי מתמודדת...(בקושי) , 11/9/2010 12:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just Me ,nobody else ב-8/10/2010 11:24
 



נפרדנו .


כן ..

בדיוק כמו שהרגשתי -

נ פ ר ד נ ו ! :'(

 

להתאבד עכשיו או אחר כך ?!

נכתב על ידי מתמודדת...(בקושי) , 10/9/2010 04:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של D'Angelo‎ ב-10/9/2010 10:39
 



לדף הבא
דפים:  

4,123
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתמודדת...(בקושי) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתמודדת...(בקושי) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)