לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקרציה מעולם אחר...


הבלוג יספר על החיים שלי ואיך אני חיי אותם או בקיצור חיים בעננים..!

Avatarכינוי:  ברצי קרצי

בן: 31

ICQ: 218208616 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

עצוב שמח כעוס מעצבן לי!


אני ממש מצטער שלא כתבתי בבלוג שלי הרבה זמן ולכל האלא שלא קראתי בבלוגם פשוט לא רציתי להיכנס לאינטרנט בכלל...
טוב אני יגיע לפואנטה...
אני יספר בכללי מה עבר עלי לפני היומיים האלא:
אז ככה עברו עלי ימים לא קלים ודי טובים!
נפגשתי עם לה והלכנו לטיול...
ראיתי את משפחתה במושב שורשים..
עשיתי עם לה ואמה ואחות של אמה טיול כיפי בכרמיאל היה ממש מצחיק...
השלמתי עם סיון...
ואני בקשר יותר עם לה עם דאי ורו אתם יודעים...
ועכשיו ליומיים המוזרים המעצבנים העצובים השמחים המצחיקים שהיו לי...
אתמול היה יום מעצבן ועצוב..
קמתי בבוקר הכל בסדר אמרתי שאני ישאר במיטה עוד חמש דק' וכפי שאתם מכירים אותי נרדמתי שוב. 55 דק'! קמתי שוב בחמישה ל- שיש ואני נלחצתי בטירוף.. והספקתי להגיע לאוטובוס למזלי הלכתי את ההליכה המעצבנת... הגעתי לרמזור ואני הייתי ליד הרמזור 10 דק'! ובגללו איחרתי למסדר! מזל שהמדריך לא עשה לי כלום..
אחר כך לפני הפסקת ארוחת צוהרים אני רואה את ג'ניה ואת סרגיי מתנשקים צרפתית! מאותו רגע התחלתי להרגיש קנאה! וזה עיצבן אותי איך שהוא נמרח עליה כמו שמורחים שוקולד על לחם! ואז אחרי ההפסקת התכתבתי עם ג'ניה וזה היה הפתק עצמו:
 
אני- למה את אומרת שאת וסרגי לא חברים עם התנשקתם? או שעשיתם את זה בצחוק? לפחות תגידי את האמת!
 
ג'ניה- סתם התחלנו להתווכח עם הומו אז אמרתי לו שיוכיח והוא נישק אותי. אנחנו לא חברים זה סתם..
וחוץ מזה הוא קטן בשבילי הוא בן 14 ואני עוד חודש בת 16!!
 
אני- אבל באמת התנשקתם או סתם שיחקתם אותה?
 
ג'ניה- באמת התנשקנו וזה לא כזה נורא!
 
אני- הוא בסך הכל בן 14 ואת 16 זה לא כזה נורא ד"א אני עוד מעט 15. זה לא כזה נורא הבדל של שנתיים.. באיזה גילאים את כן יוצאת? 18?
 
ג'ניה- כן בשבילך זה משהו לא נורמלי אבל שתיהיה לפחות בן 17 אתה תבין אותי כי כל בת רוצה מישהו שהוא יותר גדול ממנה כי יש לו שכל והוא לא חשב רק על להיזדיין...
נ.ב. אני יוצאת עם בנים בגילאים 16- 17!
 
אני- בזה אני מסכים איתך אבל באיזשהו מקום אני לא מסכים איתך כי עם את מחפשת מישהו בוגר או איך שאת קוראת לזה עם שכל אז יש גם ילדים בגיל 14- 15 עם שכל ולא כאלה שחושבים רק על סקס למשל אני שונא סקס ועם אי פעם תיהיה לי חברה אני ממש לא יעשה איתה סקס בפעם הראשונה שאני יהיה איתה. אני ממש לא כזה.
 
ג'ניה- בר אני לא רוצה להגיד לך את העובדה פשוט בינתיים זה מגעיל אותך גם אותי זה היה מגעיל לפני שנה גם אני לא הייתי מבינה איך אפשר להתנשק אבל אתה תראה שבקרוב מאוד הקטע של הנשיקות ידליק אותך
(ואל תגזים אני לא מתנשקת עם כל אחד =] )
 
אני- חחח... טוב נחכה לשנה הבאה. ופה מסתיימת השיחה!
 
וזו היתה השיחה.. היה כיף ונרגעתי יחסית... באתי הביתה במחשבה מבואסת שהשבוע הולך להיות לי שבוע מעצבן כי אני עוד הולך לקבל נכשל... בהיסטוריה וגם יש לי ר"מ וגם עוד שני בחנים!
 
היום יום עצוב שמח מעצבן מכעיס מוזר...!
איזה כיף הלכתי לבצפר על רגל ימין לא איחרתי ולא היה מסדר...
היה ספורט..
ואח"כ ספרות ואז היה לשון... המורה לא הגיעה ולא הבנתי למה?!? אוריאן ואריה הלכו לברר ובדיוק בסוף המסדרון הם נעצרים והם רצים אלי בחזרה עם חיוך יפה ממש כמו בסרטים בסלוו מושן וצועקים: ההההההההההווווווווווללללללללללללללכככככככככייייייייםםםםםםם הההההההבבבבבבבבבבבביייייייייתתתתתתתתתההההההה!!!!!!!
ואני צועק לכל הכתה הולכים הביתה ופתאום מגל שקט היה גל של צעקות ושמחה!
איזה כיף!!!!! הגעתי הבית בשעה 13:00 !!!!!
כשהגעתי לא היה אף אחד.. החלטתי לאכול... סיימתי עשיתי כלים היה פסדר..
אני רואה את אמא קמה מהשינה..
אני מראה לה שעשיתי את הכלים והיא מחבקת אותי חזק מדי ולא הבנתי למה?!?! שאלתי אותה אמא קרה משו? והיא אומרת לא וכשהיא עוזבת אותי היא ישר מתחילה לבכות...
שאלתי אותה אמא מה קרה????????? והיא עונה לי לא חשוב... ראובן התעורר.. הוא מספר לי מה קרה.. ומה קרה????
אח שלי מתחתן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (מעוז הדוס הזה.. או פינגוין אתם מכירים עם החליפה הזאתי...)
אני מתפקע מצחוק!!! אני לא רואה את אחי מתחתן אבל מה הבעיה כשזה חתונה דתית יש הפרדה בין נשים לגברים.. ומי תיהיה בעזרת נשים? אחותי סבתא מלכה וסבתא רינה בדיוק את מי שאמא שלי צריכה לראות!
ואני יראה את סבא שלי! זה ממש אסון בדיוק עם מי שאמי לא מדברת ואותו הדבר אני.. אמא שלי חשבה על זה שהיא תביא לחתונה חברות שלה...
אני מאוד מקוה שזה יהיה בסדר כל הקטע הזה... פה בפוסט ממש קיצרתי במה שעבר עלי לגבי החתונה אתם פשוט לא ראיתם איך  היה צחוק בבית כשדיברנו על זה ז"א למשל אמרנו שראובן יתחפש לבת ויהיה עם אמי בעזרת נשים! חחחחחחח... ראובן ראובן..
מקווה שאצלכם טוב....
יומטוב ברצי קרצי!
סורי אבל הסיפור לא היום... אני במצב לא ממש טוב אני באמת מצטער!
:( לא נורא תתגברו :) חח..
ברצי קרצי- כי אני קרציה עם תעודות!
נכתב על ידי ברצי קרצי , 28/1/2008 18:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמח שמח שמח לי אתמול!


אתמול היה יום חמישי שאני ינצור אותו כל חיי!
היה כל כך כיף...
אתמול היה השיעור הכי מצחיק בתבל!
טמיטומטיקה עם המורה הכי משעממת בעולם הפך למצחיק!
כשפתרנו תרגיל מסוים היא החליטה לבוא אלי למחברת ולפתור לי את כל התרגיל...
אמרתי כזה לעצמי יייאיי! מאיפה זה נחת עלי...
טוף... אחרי זה בסוף השיעור ילדים מהקבצות אחרות ניסו לפרוץ את הדלת והיא לקחה שולחן רחת טרקה אותו בדלת ופשוט הדלת ננעלה...
אחר כך הזיזו אותו אז היא שוב עשתה זאת אבל הפעם היא ישבה עליו אז היא כזה אומרת... נראה עכשיו עם הם יצליחו להזיז 50 קילו!
כל הכתה התפוצצה מצחוק! ואני מתתי מצחוק התחרפנתי..!
וכזה הם מצליחים להזיז קלות את השולחן והיא כזה אומרת הם עשים לי נדנדה איזה כיף!
חחחחחחחחחחח...
והיא גם לא נתנה הרבה ש"ב 3 ת'
היא היתה חמודה באותו יום!
אחר כך בסוף היום מודיעים לנו שאנחנו ביום ראשון באים מאוחר יותר לבצפר ז"א מתבטל לנו שיעור ראשון כי המדריכה שלנו בשמירות...
אז אני יקום ב- 6:30 במקום 5:00
ייייייייייאאאאאאאאאאאאייייייייייי!
כשאני מגיע הביתה אמא שלי היתה בקניות והיא החליטה שחסר שוקלד בבית והיא עשתה קניה רצינית של שוקולד אפשר להגיד שיש לי בבית כרגע 5 קילו של שוקולד!!!!
יאמי...
היא ואני אמרנו בו זמנית שאנחנו רוצים לצאת לשופניג!.... צ'יפס! (המבין יבין)
אקיצר קנינו די הרבה דברים למשל נרות וכתורות וכל מיני פיצפסקה..
היה כיף... וכשחזרנו הזמנו אוכל ממסעדה תאילנדית ממש טעים!!!!!!!!!!!!!!!!!
נודלס עם נתיחי בשר
יאמיי!!!!!
והיום נכנסתי לאיזה פורום והיה קישור לבניית עיר ושטויות כאלה!
והחלטתי לבנות כזאת עיר אז תכנסו מצידי ותצאו אני בכל זאת מרוויח כסף על זה..
חוץ מזה עם תרצו לבנות גם עיר תלחצו BUILD MY CITY...
זהו היום את הסיפור אני לא ימשיך כי מאוחר כבר ואני בדרך להיתעלף על המיטה סוו לילה טוף!
נכתב על ידי ברצי קרצי , 18/1/2008 23:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין שם לפוסט...


הייי!
ממזמן לא כתבתי...
נחמד היה השבוע.... ושבוע שעבר...
היה משהו מיוחד... לא עדכנתי את הבלוג אז חשבתי שצריך לעדכן סוף סוף..
לא יודע מה לרשום כל כך:
מה העניינים?
מה נשמע?
ממצב?
מה קורה?
מה שלומך היום?
מה עושה?
איך החיים?
טובים?
יופי!
חחחחחחחחח...
התחרפנתי מרוב שעמום...
טוף אני חייב לעשות שיעורים...
מפוצצים אותני עכשיו כי אין מבחנים!
מעצבן!!!!!!!!!!
לא חשוב סוו... צוהרים טובים לכולם והמשך יום נעים! XD
^___^
*חיבוקי*
ואולי לא....
אני רוצה לספר על משהו מעצבן!
בזמן האחרון לפני שאני הולך לישון תוקפת אותי התקפה מוזר שאני חושב לעצמי לפני שינה הכל זמן אני חושב....
על ההלוויה של אמא שלי.... ועל השבעה ואני נכנס לדיכי....
ובעצם אמי חייה בריאה ושלמה...!
אני חושב שפשוט הקשר ביני ובינה יותר מדי חזק ושאני אני חושב שעם היא חס וחלילה תמות אז לא יהיהו אחר כך חיים...
ואין לי מושג למה...
ואני רוצה יעוץ ממישהו!
בהתחלה סיפרתי לאמא והיא לא עזרה לי...
אז חשבתי לפנות ליעוצת ופשוט אמרתי לא...
אז אני פונה אליכם! קוראי הבלוג שלי! תציעו לי מה לעשות... אשמח גם עם דאי וורו וולה ולה יגיבו לי!
^______^

אין לי כח להמשיך את הסיפור אני ימשיך מבטיח בפוסט הבא!
צוהרים טובים!
נכתב על ידי ברצי קרצי , 14/1/2008 16:53  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

578
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברצי קרצי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברצי קרצי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)