לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי מקס


Welcome To My Life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

#1 פוסט פתיחה.


ברוכים הבאים לבלוג הכי משעמם שתקראו אי פעם. החיים שלי? (-אם יש לי בכלל) משעממים מדי בשביל לרשום אותם במילים.

לאן נעלמה ההרגשה של ה"אני מאושר"? איפה החשק לקפוץ משמחה? כל זה הלך מזמן.

היי, שמי מקס (-טוב, את האמת השם הוא מקסים. אבל בגלל שהוא דפוק, אז לפחות הוא נשמע מגניב כשמקצרים אותו. קרדיט לליאור ;).

אני בן 14 (-עוד מעט 15). מה יש להגיד על עצמי? אני אתאר לכם. יש לי שיער שטני בהיר, עיניים ירוקות שהרבה אנשים חושבים שהן יפות (O.ס),

אני לא שמן, ולא רזה מדי. שוקל 60 פחות או יותר. הגובה שלי הוא כמעט 1.75. אני נראה די בסדר. למרות שאפשר יותר טוב. המבנה הגופני שלי? על הפנים. למרות שלא רואים את זה עליי - אני שונא ספורט. שונא. אני כל כך עצלן, אני אפילו לא אוהב לרוץ. למרות שאני לא נראה אחד כזה.

אני אוהב ללכת ומעדיף את זה על נסיעה, חבל שזה לא בדיוק ספורט. נולדתי ברוסיה, ובגיל 5 עברתי לישראל. יאפ,י גאה. אני אגלה לכם סוד -

אני נוצרי. כן כן. אני בישראל רק בגלל שברוסיה המצב מדרדר וכאן סבבה (כן, וגם כי אבא שלי יהודי, אבל זה לא נחשב).

נמשיך~ יש לי חברה מדהימה בשם ליאור. אני כל כך אוהב אותה והיא אותי (-אני מקווה P=).

רוב הזמן הבנות לא מוצאות בי משהו מיוחד, אבל היא כן מצאה. ועל כך כל הכבוד לה (-והיא צריכה לקבל מדלייה D=).

כפי שבוודאי שמתם לב, אני אוהב רוק\מטאל. בכללי, אני אוהב מוזיקה. זה הדבר היחיד שמשמח אותי (-חוץ מליאור) בימים האחרונים.

כפי שהתחלתי את הפוסט, פשוט לא קורה שום דבר מעניין (-חוץ מליאור 3>). אני בבית הספר, לומד. הולך הביתה, מדליק מחשב - ויושב עד מאוחר. זה חיים זה?!

פתחתי הרבה בלוגים לפני, בכל מקום שלא תחשבו עליו. בכל מקרה, אני מקווה שהפעם הבלוג יצליח יותר.

 

-

 

אז... מה היה לנו היום? תעבורה... לא קרה שום דבר מעניין. ספורט? (-הזכרתי כבר כמה אני שונא ספורט כע?) רצנו 12 דקות רצופות, מבלי לעצור בחום אימים!

(40 פחות או יותר), אולי בשבילכם זה לא הרבה, אבל בשבילי זה המון! בקושי נשמתי. זה היה איום. קיבלתי מכת שמש ועוד לפני זה כאבו לי הברכיים ורצתי ככה~

מתמטיקה, שעתיים. המורה שלנו חזרה אחרי פריצת דיסק (-דווקא היה עצוב לראות אותה, היא צלעה). חזרנו למבחן שיהיה שבוע הבא. דווקא מתמטיקה זה המקצוע שהכי הולך לי בו. ביום חמישי אני הולך לראיון לפרויקט נס (NESS). זה פרויקט של מנהיגות טכנולוגית. יעני אני לומד איך לנהל חברת הייטק. אבל גם לומדים מחשבים, ואני אוהב ללמוד מחשבים. מקווה שאתקבל (-סוף סוף משהו מעניין). אנגלית? הממוצע שלי הוא 85, למרות שיש לי אוצר מילים ענק. הניקוד שלי יורד על דקדוק. שנה שעברה למדתי אנגלית 5 יח' והיה לי ממוצע מעולה של 92. המורה שלנו השנה מניאקית \:

מחשבים שעתיים~ ישבתי בשעמום וגלשתי באינטרנט כי את החומר אני יודע (HTML למתחילים~). ועכשיו אני אמור לעשות עבודה במורשת של 20 עמ'. בהצלחה לי?

ליאורוש באה אליי היום (יאי; הדבר הכי טוב שקרה עד עכשיו). סתם ראינו סרט ואכלנו קצת. נרדמנו~ זה היה כיף כל כך.

 

טוב אני אסיים לחפור לכם, עבודה מחכה לי וגם כואב לי הראש.

שלכם, מקס.

נכתב על ידי JustMax , 24/3/2008 18:48  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JustMax ב-24/3/2008 20:17
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  JustMax

בן: 30




175
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJustMax אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JustMax ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)