לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור שאולי נגמר =]


סיפור בהמשכים על ילדים ישראלים, עם איזכורים של טוקיו הוטל!! =]

Avatarכינוי:  הסיפור_שלי_גם

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

פרק 4


מהפרקים הקודמים:

"...קייט הייתה בהלם טוטלי. לנסוע לחו"ל + הופעה של טוקיו הוטל והכל עם הידיד הכי טוב!!!

היא לא הספיקה לסיים להתפעל וכבר הם הגיעו לבית החולים."

 

 

פרק 4:

יון נפרד מקייט והיא נכנסה לבית החולים. הוא התחיל להתקדם לתחנת האוטובוס כדי להגיע לביתו.

"וואו! עברתי את זה. נכון לא ממש אמרתי לה את הכל אבל.. את החלק העיקרי עברתי וזה מה שחשוב" חשב לעצמו יון.

 

בנתיים בבריסל ב- 24.12:

"אוקיי אנשים" אמר ביל "כאן זו ההופעה האחרונה במסע ההופעות הזה שלנו"

"סופסוף!" קרא טום. "מה סופסוף?" תמה גוסטב, "חשבתי שאתה מת על הסיבובי הופעות שלנו! ככה אתה מכיר יותר חתיכות!". "עזוב אותי מבנות עכשיו אתה לא רואה שאני הרוס? מזל שיש לנו עוד ארבעה ימים עד ההופעה הזאת". "בקיצור מה שהתחלתי להגיד זה שאנחנו חייבים להיות הכי הכי במיטבנו!" "מה ככה?" שאל טום ומתח את קצוות פיו לחיוך המושלם שלו. "לא טומי מתוקי לא ככה מתוק אתה רוצה שאני אדגים לך איך?" דיבר אליו ביל כמו אל ילד בן שנה.  "סתום!" צעק טום והעיף עליו את הצ'יפס שאכל. "תעביר את הרשימת בק סטייג' ביל" אמר טום. "בבקשה טומי רק אל תאבד אותה חמודון" המשיך ביל באותה צורת דיבור שכמו אל ילד בן שנה. "וואו בנאדם הפעם הצליחו להרשם כולה חמש-עשרה אנשים!! זה רק 10 בערך מכמה שבדרך-כלל רשומים!" אמר טום. "כן נכון," אמר גוסטב, "אני וביל ביקשנו שידללו אנחנו כבר לא יכולים לסבול את זה!" אמר. "גם אני" אמר גוסטב. "צודקים גם לי נמאס מכל הבנות טיפשעשרה שמתנפלות עלינו כמו עדר סוסות" אמר טום. "היי תראה לי שוב שנייה את הרשימה" אמר טום. גוסטב נתן לו את הרשימה וטום קרא אותה:

________________________________________________________________________________

רשימת האנשים בעלי ה- VIP  לבק סטייג'- בריסל- 28.12

·       ז'אן פיק- צרפת

·       מרתה פיק- צרפת

·       אשלי בלו- אנגלייה

·       יון תומרקין- ישראל

·       קייט ליסטון- ישראל

·       אנג'לי ספוג- איטליה

·       רשה מוסה- הונגרייה

·       לילה ביץ'- בלגייה

·       פאול דמרק- בלגייה

·       סוני דמרק- בלגייה

_____________________________________________________________________________

"היי" קרא טום. "ראיתם? שני חבר'ה מישראל!! וואו אנחנו ממש מבוקשים! אפילו במדינה שיש לה הכי זכות להיות "אנטי טוקיו הוטל"

"נכון" אמר גיאורג. "אני ממש חושב שזה יהיה יפה אם הם יוכלו השני חבר'ה האלה גם לעלות איתנו לבמה לפחות, לאות הוקרת תודה אני מתכוון." "וואי רעיון גדול!" התלהב ביל. "אני אשאל את דיויד* מתי אפשר לשלב אותם!".

"סעו עם זה אחים" קרא טום. ואז הם התחילו לזמר: "יחי ישראל יחי ישראל" וטום הוסיף "והבנות הישראליות".

"מה??" שאלו אותו כולם. "מה? סך הכל אמרתי משפט קטן! פשוט אני יודע שבישראל כל הבנות יפות!". "בטוח יש מכוערת אות שתיים" אמר גוסטב.

"גיחי גיחי" אמר ביל. "בנתיים מעניין אותי מה טומי ינסה לעשות כדי להרשים את קייט הזאת בגלל שהיא מישראל" . "שומדבר!" אמר טום. "אני אחכה עד שנופיע בישראל ואז אני אתחיל לפעול! קייט הזאת לא מעניינת אותי! לפי השם היא בטוח לא ישראלית אמיתית!" אמר טום, פגוע מאחיו.

פתאום התחיל להגיד: "אתם יודעים..."

                                           המשך אחרי 20 תגובות לפחות! אני

                                           יודעת שהיה קצר אבל אם תגיבו

                                           הרבה אני אפצה אתכם בפרק 5

333>

נכתב על ידי הסיפור_שלי_גם , 20/12/2007 19:29  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4


עוד שעה מוסיפה פרק 4.. אני יודעת שזה נסחב הרבה זמן אבל אינלי עכשיו זמן לנשוממם!!
נכתב על ידי הסיפור_שלי_גם , 20/12/2007 14:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3


הי! :] אני ממשיכה אבל גיבו!!! =[

 

פרק 3!

"יואו עכשיו אני חייייב לדבר עם קייט...." חשב יון......

פתאום קייט באה אליו בריצה. "יואו יון אתה לא קולט מה קרה לי!! סבתא שלי בבית-חולים ואני חייבת לרוץ אליה דחווף אז שמע תתקשר אלי מאוחר יותר ותגיד לי כבר מה שאתה רוצה, כי עכשיו אני חייבת לעוף". אמרה והתחילה לרוץ. "חכי רגע!" קרא אליה יון "אני יכול לבוא איתך? כי מה שאני צריך להגיד לך הוא כבר לא סובל דיחוי!!". "אם אתה ממש חייב אז בוא אבל ממש מהר אני חייבת להגיע לשם כמה שיותר מהר!"  אמרה לו. הוא שם לב שהיא נסערת ולכן החליט לא למתוח אותה בסיפורים מסביב אלא גשת מיד לעניין.

הם התחילו לרוץ לכיוון תחנת האוטובוס ויון התחיל לדבר: "אוקיי אני לא אמתח אותך בסיפורים אבל שתי מילים: אני יודע שאת אוהבת את טום קאוליץ ויש לי שני כרטיסים להופעה של טוקיו הוטל אז חשבתי שתרצי לבוא איתי" סיים. "בארור!!!!" צרחה קייט. אפילו לא היה לה זמן לתהות איך הוא יודע על החיבה המוגזמת מדי שלה לטום קאוליץ, ושהיא מתה ללכת לאחת ההופעות רק שבנתיים לא הייתה אף הופעה בארץ. "רק רגע" קייט נעצרה ואמרה לטום. "אין הופעה שלהם בארץ!!! רק בסיבוב הופעות שיהיה בעוד שנה וחצי הם מבקרים גם בארץ!" אמרה לו. "נו אז?" אמר. "מי דיבר על הופעה בארץ??" "מההה??????????" צרחה קייט. "כן, יש לי כרטיסים להופעה בבריסל, בלגייה ב- 28.12. ההורים שלי דיברו עם ההורים שלך והם קבעו לנו טיסה + כריטיסים להופעה ומלא אטרקציות" .

קייט הייתה בהלם טוטלי. לנסוע לחו"ל + הופעה של טוקיו הוטל והכל עם הידיד הכי טוב!!!

היא לא הספיקה לסיים להתפעל וכבר הם הגיעו לבית החולים.

                                                            המשך מחר (אולי)

                                                         אל תהיו עצלנים ותגיבו!

 

 

נכתב על ידי הסיפור_שלי_גם , 17/12/2007 13:49  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

485

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסיפור_שלי_גם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסיפור_שלי_גם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)