לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה למבוגרים אסורה!


בבלוג יהיה כתוב על החיים שלי על איך שאני מתופפת ועל איך שאני משחקת כדור סל. וכמובן שיהיה מוזיקה משחקים וידיאו ועוד מלא דברים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

הנה זה הגיע! תמונות!


the naked brothers band-אלכס ונט

אחותי רונה וקלואי המאמי

איריס החברה הכי טובה ומגניבה שלי

איריס וילקה החברות הטובות. (כן ילקה זאתי בלי כובע קצת השתגעה לפני אז היא נראת מוזר...)

נחשו מי זאת?? אני! כשהייתי קטנטונת.

ולסיום. אני!!!

מיוZיקסל     

נכתב על ידי , 28/6/2008 08:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שישי משגע אותי!


היי כן הכותרת קצת מוזרה: יום שישי משגע אותי..

אבל זאת האמת ספרתי לכם על החבר הקודם קודם שלי ים..

הוא כל הזמן מנסה לגרום לי לחזור אליו ואני לא יודעת מה להחליט!

אני לא יודעת מה אני רוצה!

צד אחד שלי אומר תהיי חברה שלו אין לך מה להפסיד.

וצד שני: תקשיבי ללב שלך תיקחי זמן ותחשבי על הכל.

אני לא יודעת זאת החלטה כל-כך קשה שאני כבר מעדיפה לעזוב ת'כול ולא לענות לו בכלל!!

קיצור אני עכשיו איתו בשיחה באסמאסים ואם יהיה משהו חדש אני אודיע לכם..

יאללה שיהיה לכם אחלה בחלה של שישי!!

 

מיוZיקסל

 

 

נכתב על ידי , 27/6/2008 21:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האימון האחרון


הייתי עכשיו באימון האחרון של השנה בכדור-סל...

שנה הבאה אני כבר יהיה בליגה לכן זה היה בשבילי מאוד חשוב.

האימון היה פצצי המאמנת שלי היא: אורנית שוורץ

ולפניה הייתה לי את המאמנת:שירי פורת

שתיהם הגיעו היום ועשינו משחק איתן!

היה כל-כך כיף כמובן שהקבוצה שהייתי בה ניצחה...

היינו בקבוצה: אני שירי ושתי חברות שלי שהם היו איתי במצטיינות נטע וקרן.

אם כבר מדברים על נטע יש לה היום מסיבת סיום היא ב-ו' אני ב-ה' קיצור אני הולכת

לראות ת'הצגה אז שיהיה לה בהצלחה!

והנה כמה תמונות שיהיה לכם בכיף:

 

דרייק אתה אחלה של זמר!

the best band ever!

מיוZיקסל

נכתב על ידי , 26/6/2008 16:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 197253073 




371

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיוZיקסל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיוZיקסל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)