לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't leave me in all this pain


נערה בת 15, מאוהבת בו עד מעל הראש help?

כינוי:  מאוהבת ?

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008


אני שונאת את עצמי ואת הגוף שלי

אני רוצה ליהיות רזה

אני רוצה ליהיות אנורקסית

אני רוצה להקיא עד שכבר לא יהיה לי מה

אני רוצה להקיא דם

אני לא רוצה את השומן הזה יותר בגוף שלי

אני לא רוצה שירדו עלי יותר

אני רק רוצה שיאהבו אותי

 

אנה ומייה ברוכה הבאה לחיים שלי .

נכתב על ידי מאוהבת ? , 12/1/2008 22:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה באמת היה חלום

לראות שוב את העיינים שלך מסתכלות עליי

יצא לנו לדבר.. יותר נכון אני לקחתי את היוזמה הזאת

ואני שמחה , אני שמחה כי גם יצאתי חברה .

רעדתי היה לי דמעות הרגשתי צמרמורות והכל היה אחרת

מהר שמתי את המשקפיי שמש ושחקתי אותה כאילו כלום .

וכן טוב לך .. אני שמחה ..

 

 

 

אבל מה איתי ?

מתיי לי תיהיה אהבה ?

 

אבא תודה אני אוהבת אותך

תודה .

נכתב על ידי מאוהבת ? , 10/1/2008 22:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אחרי המון זמן של געגועים

אני מקווה לראות אותך מחר , אולי עבר לי קצת

אבל לראות שהכל טוב ותקין איתך יעשה אותי מאושרת .

בבקשה שהכל ילך כמו שצריך !
אני עדין לא מאמינה שאני פאקינג באה לבית ספר שלך

חלום לראות אותך לומד :)

= רק שלא יחזור לי הכל =

[ פאק לא חשבתי על האופציה הזאת ]

 

 

היום אכלתי בורקס ובא לי להתאבדד

שמנננננננננננננננננננננננננננננננננננננננה

נכתב על ידי מאוהבת ? , 10/1/2008 00:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאוהבת ? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאוהבת ? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)