לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

[: iTs My Fucking LiFe




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


עידכון שכזה ;D

קרה לי הרבה בימים האחרוונים 

 

הלכתי לבקר בעינוות ירדן [ הבצפר ] את החברות שלי ..

היה הכיי כייף בעוולם [ :

ראיתי ילד אחד הכי חמווד בעוולם , אני חוושבת שאני ממש ממש מחבבת אותו 

אבל לא נראה לי הוא בקטע שלי .. אני יילך ביום אחר עוד פעם לעינוות ויברר ; ]

אתמוול התכתבתי עם אהובי האמיתי אחרי הרבה זמן שהתביישתי לשלווח הוודעה 3>

דיברנו על הכל .. טוב נוו , כמעט הכל  

אני הולכת לקנוות דיסי .. ירוקות , כחולות או חומות ?!  

בפאקינג 450 ש"ח .. אבל אני יישרווד כי יש לי את הכסף .. מוווואאאהה האא ^^

ביום שני אנחנו [ אני , סתו ואופיר ] הולכות לנוועה הסקסית שליי 

למסיבת פיג'מוות .. ייאיי 3>

עשיתי פן לעינוות ..

ורציתי לשים תמוונות שלי אבל בגלל שאמא שלי לקחה לי את הפאלפון אז אני לא יכוולה ~

דווקא הייתי זקוקה לוו השבווע ..

החלטתי שאם היא רוצה לנסוע למקומות שתשכיר לה אחד .. אני כל יהיה הקרבן !

- לא רווצה -

מפגר האא ?!

אז עבר עליי הרבה בימים האחרוונים ~

בה ביי *

נכתב על ידי , 18/1/2008 13:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 סיכום סוף שבווע 

 

 

יום שישי היה חביב מאווד .. כמובן ארוחת שישי הייתה השיא  3>

 

יום שבת הייתה יומולדת לאבא שליי , ויום ראשון יש יומולדת לנוועה , מזל טווב ייאיי 

לא אמרתי לו עדיין מזל טווב [ לאבא שלי ] ואני דיי שוכחת מזה כל פעם ..

אכן , עצווב !

ועכשיו יש לי הרבה הרבה מה להגיד על ילדה מסויימת .. נתתי לה כינוי כדי

שהיא תישאר אנונימית : " שכל "  

אז שכל תפסה תחת מאז שהיא פתחה בלווג !

מזה חשה ת'צמה ..

עכשיו לה ? אין דעה ,

כלומר שהכל היא מעתיקה ממני ומחברה שלי [ יותר מחברה שלי , מסכנה ]

בא לי פשוט לבוא אליה ולחנווק אותה למוות ! 

* זוונה *

אני רוצה לעשות עליה שביתה = אממ ,

לא ידוע מזה אוומר עדיין !

אבל זה בתהליכים 3>

אז אני מקווה שהסברתי את השנאה שלי לילדה הזו מספייק טווב 

וואיי איזו חפיירה מציידי ..

טווב אז עכשיו אני יסיים את הפווסט !

לילה טווב ^^

נכתב על ידי , 12/1/2008 18:03  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 439918839 






423

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדסי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדסי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)