לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 35

ICQ: 220187910 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

דוס מגלח מפשעה, OMG


טוב אז אני בשבוע פגרות !!

וזה אחד הדברים הטובים :) בהחלט בהחלט! כל היום אני עסוקה בלעשות כלום, לקרוא קצת, לראות קצת TV, לקשט את החדר, קצת שופינג חובה לנשמה, אוכל, קניון, חברים, תכניות, ואז?...אני חוזרת לעשות עוד קצת כלום. החיים הקשים בהחלט :)

אז לכל מי שזה מעניין לו ת'תחת, וכך גם לכל מי שמתכחש לקיומי- אני שמחה להכריז על עצמי כשוטרת למופת שסיימה קורס בהצטיינות, סתם נו נראה לכם? סיימה קורס זה מספיק ליכולות ולרמת המשמעת שלי  הכי מצחיק זה שבאחד הסעיפים עליהם קיבלתי ציון בתעודת סוף שלי היה סעיף "שליטה עצמית" שמדבר על משמעת כביכול- אבל בגדול, כשעולים לראיון אזהרה אצל הקצין שלנו אוטומטית הציון בסעיף הזה יורד מ-7 ל-4. והשיחה אצל הקצין נערכת אחרי שקיבלנו 3 דוחו"ת הסבר. שזה הסברים מטומטמים שאנחנו היינו אמורים לכתוב כל פעם שמצאו אותנו לא מספיק מדוגמים, או שהפלאפון צלצל בשיעור, וכאלה שטויות. השיחה הזאת זה אחד הדברים הכי שכונתיים בעולם שנאלצתי לעבור, והיה מצחייייק :) בכל אופיין, רק בגלל השיחה המזורגגת קיבלתי 4 בשליטה עצמית, ואחי לא מפסיק לצחוק על היותי מופרעת עם תעודות שלא יודעת לעצור בעד עצמה מלעשות טרור בכל מקום. השיחות שלנו יומיומית מתנהלות ככה בערך: " טושקין, היום כמעט שברתי צלחת מה זה יקרה של אמא, יוו אתה לא מאמין איזה מזל" "הא נו, זה ברור, זה כי אין לך שליטה עצמית, לא שולטת בידיים שלך בלאט". או בסגנון הזה "טוווש, יש מצב אני שנייה משתמשת במחשב שלך , אני חייבת אינטרנט דחוף" "נראה לך שאני אתן ת'מחשב שלי למישהי שאין לה שליטה עצמית , עדיף לתת למיקי לשחק בו סוליטר מלתת את זה למופרעת כמוך, פידאראסקה". חח סתם, זה לא לגמרי הולך ככה :) אבל משהו דומה לזה. אז לכבוד הוא לי להציג את עצמי בשלל תמונות צבעוניות (יא רייט, כולם נראים אותו הדבר- כחולים חארות) מטקס הסיום המדליק שהיה לנו, שנערך באנדרטת הזכרון היפה במלמ"ש. ד"א- לאלה מכם שראו "פעם בחיים 3" בערוץ יס 5 ישראלי, יש מצב שתזהו דבר או שניים מהתמונות :) אני מקווה.

 

זה לפני שהתחלנו לצעוד כמו חבורה של פגים. היה מצחיק :) וד"א! אני ידעת שאני נראית נורא במדים. אני עושה להם עוד הצרה- אז אל דאג!

 

אתם יכולים לזהות אותי לפי האדום :)

 

אני והאבא השני שלי :) ליאור ארזי- אני בהחלט לא אשכח אותך בקרוב.

 

עוד תמונת טמטום. בגדול? פה הוא עוד נראה נחמד, בד"כ הוא ציני וקוטל- וזה מה שאני אוהבת בו :) תותח!

 

אני בשורה השנייה, עומדת נוח כמו בת זונה !

 

ציינתי כבר שאני נראית חרא במדים!? :)  עם הרוסיות הזונות- מרינה, קטיה, מילנה ,טניה :)

 

 

אחחחחח.... אני אתגעגע..וואו, כבר עכשיו זה אוכל אותי, אני מתה מתה מתה לחזור לשם. באמת.

(אל תגידו לאף אחד שאמרתי את זה- אילנה?!!??! מתגעגעת למסגרת!?

בכל אופן- היה טוב ונהדר, וכמו שאתם בטח שמים לב- המקום מהמם ופורה, ומלא בדשא ואוויר שיש רק בצפון. אני מתגעגעת לאבא ארזי, אחד האנשים. בן אדם כ"כ מיוחד, שאם הייתי יכולה הייתי מתחתנת איתו מבלי לחשוב פעמיים. תותח. תותח!!!!! מדגדג לי מהתרגשות כשאני נזכרת, הפכתי לרגשי סססעמק

 

בכל אופן, נעבור נושא ברשותכם. לפני שאני הולכת להגיד את מה שאני הולכת להגיד אני רוצה מחיאות כפיים ותשואות התרגשות מהקהל הרב (פחח.) שמבזבז מזמנו החופשי בשביל אשכרה לקרוא ולהתעניין בפינת שלולית הרחמים העצמיים הקטנה שאני מטפחת פה קרוב ל-5 שנים כבר (יש מצב ?! ), אז במטוטא- טם טם טם טם טם !!! (והווהוהווווה1!!!!!)  אני רוצה להכריז חגיגית על פתיחתו המלאה של כל הבלוג מאז הולדתו אי שם מפאתי 2004 הרחוקה  !! יש פה הרבה מאד דברים שצריך למחוק מדפי ההיסטוריה, למרות שהיסטוריה לא מוחקים. אבל אין לי כ"כ זמן וכח לעבור על כל החפירות העתיקות והאינפנטיליות שלי . בכל אופן, היה לי משעמם ונזכרתי שבשלב מסויים בחיי, בסביבות כיתה יא' (אוחח זה היה כ"כ מזמן) ככה, מחקתי את כל מה שכתבתי מראשית לידתו של בלוגי הקט. אולם לאחר מספר חודשים נהיה לי חסר קצת החלק הזה בחיים שלי, ואני לא נוהגת לגנוז דברים שאני כותבת, אז רציתי לשחזר, וקיבלתי כאפה לפרצוף כשהבנתי שזה מחוק לעולמי עולמים  העציב אותי קצת, אך שכחתי מזה די מהר. לאחרונה, שמתי לב שאנשים נכנסים אליי לבלוג כשהם מחפשים מילת מפתח שהייתה קיימת בפוסטים מחוקים, ולא הבנתי איך זה אפשרי אם הם לא קיימים עוד.. שלחתי אימייל להנהלת ישראבלוג, והם בהוד נחמדותם, שיחזרו לי את כל מה ששלחתי לפח לפני כשנה וחצי, אם לא יותר. אז קבלו בזרועות פתוחות את אלפיי זיוני השכל, ותבינו בדיוק למה אין לי כל חשק לעבור עליהם מחדש. זה פשוט מביך  הייתי כ"כ נאיבית מטומטמת שאפשר למות גועל גועל גועל, בטח יש מליון פוסטים שצריך להוריד למחתרת כטיוטה. אבל לזה אני אדאג מאוחר יותר.

 

מה עוד?

היום עשיתי מסע שופינג נחמדי עם אמא במלחה, הלכנו גם לראות סרט ממש מתוק שקוראים אותו....נו... יווו כססעעעמק ..הא! "אף פעם לא אהיה שלך" עם מישל פייפר ועוד איזה חתיך. אמא בקושי הבינה מילה וכל הסרט נאלצתי לשבת ולתרגם לה מילה במילה את מה שקורה, למרות שגם ככה בקושי יש מה להבין. הסרט די נטול טקסטים ודיבורים, ות'אמת תפקיד קצת תמוה בשביל מישל פייפר שבד"כ משחקת בסרטים ברמה קצת יותר גבוהה מזה. אבל סך הכל היה ממש נחמד. אחרי הסרט התפוצצנו בפתיליה , טחנו פרגיות כאילו אין מחר, וקינחנו בצ'יפסלט -היה טעים אחושישליק. הבעיה היא להכנס לבגדים שקניתי עכשיו יחד עם הכרס העגלגלה שצמחה לי בעקבות  הפיטום העצמי. אני חסרת תקנה אני.

סתם.

נו בקיצור, עוד 2 תמונות של הפריטים שקניתי בשביל שתחוו דעה ותהנו מהמראה הרוסי שלי, רדי?! גו!

 אני יודעת שאני נראית קצת על הפנים פה, אבל זה מה יש, וזאת השמלה/חולצה המדליקה שקניתי מקסטרו- חייבת לציין שממש אהבתי, ובד"כ לובשים את זה עם טייץ ומגף- וזה יוצא ממש בנזונה :) 150 שקל, זול יחסית לקסטרו. פה המגפיים ממש לא מתאימות (הצבע) והגרביים מורמות עד אינסוף, אז נא לא להתייחס.

 

החולצה שקניתי מזארה - ממש ממש אהבתי, היא יושבת כ"כ יפה, למרות כל השומנים שיש לי בצדדים, והטיירים מקדימה. איכשהו בגלל הציור זה מטשטש, ועושה גזרה יפה. 80 שקל- שאאאאווווה.

 


יאללה יא פגרים, אני עייפה פצצות, וחפרתי סתם- הלוואי והייתי זוכרת מה כתבתי כל הזמן הזה. עשיתי כ"כ הרבה הפסקות בזמן שכתבתי ת'פוסט שאנלא חושבת שכל קטע מתקשר איכשהו לקטע הקודם או לקטע הבא. יאללה תהנו חמודים, ושיהיה שבוע כיף ונעים :)

צפוי שלג מחר! ! וסופות הוריקן וטורנדו בחוף המערבי. סתם, נו י'רבאק כל המדינה בלחץ מכמה פתיתי שלג. איזה ישראלים דרמתיים

הלוואי שלג.

לילה טוב ומבורך

נכתב על ידי , 29/1/2008 01:34  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילן ב-30/1/2008 21:28
 



תמונת חזה של בחורה לא מפותחת.


מתחשק לי לבדוק מה השתנה בשנה האחרונה מבחינת הרבה מאד דברים, ולפחות מהפעם האחרונה שבה מילאתי שאלון (חוץ מבצבא כמובן , שם זה קורה כמעט כל יומיים ח [: )

שעת התחלה-  13:40

 1. שם פרטי? אילנה

 2. כינוי? נלה, ילנה, מוסיק, אילן, אילנו, תולעת (החונך חח)

 3. גיל? 19 עוד חודשיים (פייי כמה גדלנו)

 4. עיר? מעלה אדומים (בולבול קטן ובולבול ארוך, הלכו לחפש בחורה עם מחשווווף [מי שיודע על מה אני מדברת שיצביע!])

 5. יש אחים? כמה? 1 גדול ומעצבן, שאני אוהבת לעיתים קרובות (;

 6. ההורים נשואים? אופקורס

 7. מה אתם לובשים? חולצה ארוכה של בליינד, עליה אפודה ישנה של אמא מרוסיה (יש לציין שקצת מכוערת), מכנסון שחור ועליו טרנינג ע-צום אפור של אחי -רוסיה למופת!

 8. מה מתנגן אצלכם בפלייליסט עכשיו? radiohead- street spirit (fade out) .

 9. יש לך אייסיקיו? כן

 10. יש לך מסנג’ר? אופקורס

 11. מה הדבר האחרון שאכלתם?

 12. יש לכם חיית מחמד? כלב סקסי, פרוותי ומלומד העונה על השם מיקי, מיקו'ש, מיק-מיק, י'מכוער, ו"כלב רחוב"

 13. הייתם בחו"ל? איפה? וואו, הרבה, הולנד, צרפת, רוסיה, פולין,גרמניה, אוסטריה, צ'כיה, בלגיה... אירופה בקיצור :)

 14. מידת הנעליים שלך? 41 גאה

 15. מאמין באהבה? לא הרגשתי כבר קרוב ל-3 שנים...אבל מאמינה לצערי, מה שגורם לי לחכות שתבוא :/ מקרה עצוב

 16. מאמין באהבה וירטואלית? נו באמת.

 17. מאמין באהבה ממבט ראשון? אני מאמינה שזה קורה לכל מיני אנשים ואני ממש לא ביניהם, יש לי יותר מדי דרישות

 18. מה דעתך על הומואים/לסביות? סקסיייי... בעד בעד בעד

 19. מאמין בגורל? כן

 20. מאמין בה’? ביישות מסויימת, לא בטוחה אם זה ה',בודהה, או ג'יזס קרייסט

 21. חוף או הרים? חוווףףףף והרים :)

 22. לישון או לקום? לישון לישון לישוןןןןן במיוחד בתקופה כזאת לחוצה :)

 23. קרמבו וניל או שוקו? שוקו. חד משמעית.

 24. איזה שפות אתה מדבר? שפת הב', ראשן בלאט, עברית, אנגלאיס

 25. בן אדם של יום א לילה? לילה, תמיד הייתי

 26. רגיש לדגדוגים? חח כה, במיוחד כשאחי רוצח אותי עם זה
 27. יש חבר/ה? לא :/
 28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה? יוצא, לאחרונה קצת יותר מדי 
 29. התחביב האהוב עליך הוא? לעשן, לשתות
 30. עברת על החוק? חח (; פי חתום
 31. נרדמת בשיעור? צריך לשנות את השאלה ל"מתי לא נרדמת בשיעור?" אתם צריכים לראות אותי בשיעורים בקורס.
 32. מה הפאדיחה הכי גדולה שלך? כיתה ב', חברה הורידה לי את המכנסיים והתחתונים תוך כדי משחק באמצע הכיתה. במזל אף אחד לא ראה


33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? חודש?
34. מתי פעם אחרונה התקלחת? חח אתמול בערב לפני יציאה
35. מתי פעם אחרונה הלכת מכות רציניות? אף פעם בחיים שלי, אנלא סובלת אלימות כמה שאני ג'מוס ונראית אחת חזקה.
36. מתי פעם אחרונה הגנת על הכבוד שלך? כל פעם כשאני מרגישה שמנסים לפגוע בו. מן יצר הגנתי מסריח קצת שלי.
37. מתי פעם אחרונה הגנו על הכבוד שלך? אמממ לא זוכרת מתי פגעו בו פעם אחרונה ככה שאנלא זוכרת מתי הגנו עליו, אבל כל פעם שיש צורך, החברים הטובים שם בשביל זה
38. שם אהוב לבן - גיא, עוז,תום, דניאל
39. שם אהוב לבת - אריאל, דניאל, גאיה, ג'ייד, ליאור (כל מיני שמות מיוחדים בקיצור)
40. שם אהוב לכלב - מיקי, טולה, פוצ'
41. בגדת אי פעם? פעמיים אבל לא נראה לי שאף אחת מהן יכולה להחשב בגידה בהתחשב בנסיבות.

42. בגדו בך? ועוד איך.
43. מה דעתך על בגידות? אחת הטראומות בחיי
44. מה הפחד הכי גדול שלך? חנק, טביעה, ולהשאר רווקה זקנה ולא נשואה, בלי אהבה, בעל משפחה, ועם עשרות חתולים גרוזינים בגינה. ח , סתם.
45. מה החלום הכי גדול שלך? לעוף, לדעת שיש לי לפחות אדם 1 שמבין אותי טוטאלית, דירה בת"א, להתאהב, להצליח כעו"ד בעתיד.
46. האם יש קשר בין הפחד לבין החלום? חח כה, מסתבר בדיעבד.
47. זרקו אותך? לא
48. אתה זרקת? כן
49. מה התכונה הכי בולטת בך? גבוהה, אדומה. חח
50. מה היית משנה בך? הרבה מאד


חברים ומשפחה שלך :

51. הבן אדם שהכי חשוב לך? המשפחה.
52. הבן אדם שאתה הכי אוהב? אין מישהו ספציפי שהוא הכי הכי.

53. הבן אדם שאתה הכי מתגעגע אליו? ויחו'ש, חייעמון
54 הבן אדם שעושה לך טוב על הלב? איריס, מילי, ויחו'ש
55. הבן אדם הכי מצחיק? אביחי, בן, איריס, עמית, רוני עוז.
56. הבן אדם הכי לא מצחיק? אממ ל'דעת, כולם מצחיקים במידה מסויימת
57. הבן אדם הכי מוזר? ז'ומאפל לפי דעתי, איריס
58. הבן אדם הכי יפה? קטי, מור
59. הבן אדם הכי קרוב? איריס כרגע
60. הבן אדם שאתה סומך עליו? מילי, איריס, ניצן
61. הבן אדם שסומך עליך? רוב האנשים שאני נמצאת בחברתם, דורון,  חחח החונך.
62. הבן אדם שהכי השפיע עליך? אמא, יקיר,דניאל, וויחו'ש, החונך, חבורת הבנות.
63. הבן אדם הכי כשרוני? דניאלצ'וק, יואב, אסף
64. הבן אדם הכי חברמן? חייעמון, וויחו'ש
65. הבן אדם הכי מניאק? זה שחוקק את חוק האוסר על עישון 
66. הבן אדם הכי אמיתי? איריס, יואב (כשזה לכיוון החיובי), מור אדרי
67. הבן אדם הכי מצליח? וואו, שאלה קשה.
68. הבן אדם הכי ספאמר? WTF?!
69. הבן אדם הכי צפוי? חיים, אח שלי, רוני עוז חח (היה צפוי שתעוף)
70. הבן אדם הכי לא צפוי? לירון שילוני
71. הבן אדם הכי חכם? יואב, קטי
72. הבן אדם הכי מטומטם (בצורה הטובה)? איריס כי היא אוהבת את המילה הזאת. 
73. הבן אדם הכי מסטול? איריייייס, קוז'י, מור אדרי
74. הבן אדם הכי חרמן: יואב. ללא ספק.
75. הבן אדם הכי רומנטי? דורון, וויחו'ש
76. הבן אדם הכי זיין? דניאל זכאי
77. הבן אדם הכי זיין שכל: אני (: דורון, טניה :) חיחי
78. הבן אדם הכי רגיש? דורון, וויחו'ש, ניץ
79. הבן אדם הכי וותרן? דניאל, חייעמון
80. הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו: לא חושפת.
82. הבן אדם שאתה תשמור על קשר איתו על בליינד? איריס, חיים יואב ואביחי (למרות שהתרחקנו פצצות, 3 הבנים שליוו אותי חיים שלמים בשנים אחרונות), מילי.
83. הבן אדם שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? הרבה אנשים, אני אחת שאוהבת להשאר ערה כל הלילה
84. הבן אדם הכי פופולארי? דניאל  
85. הבן אדם שהכי מבין אותך? אביחי, פעם לפחות
86. הבן אדם שאתה הכי מבין אותו? מילי, איריס, וויחו'ש, יואב
87. הבן אדם הכי עשיר: יואב הזבל, מוש עידו, רחלי מהקורס
88. הבן אדם שתמיד מסתדר עם כולם? חייעמון
89. הבן אדם שלדעתך הוא יותר מבן אדם? רוני עוז, היא סוג של פריק לא ברור. ורפיייי :)
90. הבן אדם שהכי הרבה מקלל? לכבוד הוא לי להציג את עצמי (: ומילי בעקבותיי
91. הבן אדם שאף פעם לא מקלל? לא מוכרת לי חיה כזאת
92. הבן אדם שהיית מסכים שיישן אצלך? איריס, מילי, ג'רד ליטו, ונוורת' מילר. 
93. הבן אדם שהיית רוצה לישון אצלו? ג'ייד, איריס
94. הבן אדם שהיית רוצה לגור איתו? איריס בכיף
95. הבן אדם שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל? איריס, מקס, מור אדרי
96. הבן אדם שהיית רוצה להתחתן איתו? פייייי התקלתם.
97. הבן אדם שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? רותם מהקורס, היא הכי חמודה כשהיא צוחקת. אנשים מופנים בד"כ  עושים לי טוב על הלב כשהם צוחקים
98. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם? דניאל, יואב, מילי
99. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו בכלא? דודידו
100. הבן אדם שהכי עוזר לך? איריס

כן או לא

101. נהנה בינתיים מהשאלון? כן
102. יושב על כסא? כן
103. להמשיך? כן
104. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא? לא בדיוק, אבלכמעט גרמתי למישהו להקיא באמצע האוכל
105. התחלת עם מישהו: אפשר להגיד
106. התחילו איתך? כן
107. נשארת ער כל הלילה? כן
108. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? כן 
109. הרגת חיה בטעות? נמלים, ג'וק
110. הרגת חיה בכוונה? לא
112. פגעת בעצמך פיזית? כן
113. מעשן סיגריות? כן
114. מעשנת נרגילות? כן
115. מעשנת סמים? אני היי בנטורל
116. שותה אלכוהול? כן, הרבה.
117. היית עם 2 אנשים בו זמנית? תלוי באיזה מובן 
118. צללת עם דולפינים? נופ
119. היית ערום בציבור? לא
120. נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? דה
121. רצית להיות מישהו אחר? מזתומרת?
122. התקלחת היום? לא. אתמול
123. הורדת שיערות מהרגליים? בטח
124. התעלפת? לא, מעניין באמת איך זה מרגיש
125. קיבלת נכשל בתעודה? לונראה לי
126. שחית בעירום? כן
127. עשית קרב גרעפסים? כן
128. התנצלת על משהו שעשית? יאפ 
129. היית כל הלילה על המחשב? כה, עצוב
130. היית כל הלילה מול הטלוויזיה: דה
131. העברת פתקים בשיעור: איך אפשר שלא
133. היית אצל פסיכולוג? לא, יועצת ביצפר נחשב?
134. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות? כן (:
135. בכית בסרט? כן, הכי כיף (:
136. ניתקת למישהו בפרצוף? כן  למרות שאנלא סובלת כשעושים לי את זה
137. טרקת למישהו ת’דלת בפרצוף? חח כן, זה היה כ"כ בצחוק והיא לא הבינה חחחחחחחחחחחחח אולגההההה
138. נשארת כיתה: לא, אבל חצי מאוכלוסיית המכרים שלי איכשהו כן.
139. קפצת כיתה? נייהט
140. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? חח, זה ייכל להיות משעשע, אבל לא..
141. היה לך גבס? כן, יד שמאל
142. קנית קונדומים? לא צריך, יש גלולות
143. עשית היקי? כה
144. עשו לך? כן, מתה על זה
145. התביישת בעצמך? המון
146. התביישת בהורים שלך? קרה כמה פעמים. לרוב הם סטלנים כמו שאני אוהבת 
147. התביישת בחברים שלך? כן
148. עברת יישור שיניים? לא, תודה לאל טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה
149. חשבת לעצמך אם בריטני ספירס באמת בתולה? התשובה כ"כ ברורה שאין טעם לחשוב על זה אפילו
150. יעזור לך אם אני אגיד עכשיו שהיא לא: ....
אסוציאציות:

151. אהבה? חלום
152. שלום? אשליה
153. מתנחלים? עולה עולה עולה
154. יהודים? אוכלים חזיר
155. מוות? התחדשות
156. חיים? מרגשים
157. כבוד? חשוב
158. מים? וודקה
159. ערפאת? שומה
160.בצפר? געגוע
161: חופש? רגילה!!! כנרת
162. חו"ל? אמסטרדםםםםם
163: עבודה? רשיון
164. הצלחה? חברים
165. השראה? כח
166. שדים? אנשים 
167. מלאכים? יש מעט
168. תנ"ך? שרה שקדי
169. סוכר? 2
170. נשיקה? חושנית

מה עדיף:

171. לונדון או פריז? לונדון
172. סאבלימינל או הצל? בועז מעודה
173. אש או מים? זה וזה
174. הארי פוטר או שר הטבעות? פוטר השעיר 
175. חנוכה או פורים? חנוכה
176. משפחה או חברים? זה וזה
177. לילה או בוקר? מאוחר הלילה, ומוקדם מוקדם בזריחה
178. מחשב או טלוויזיה? מחשב
179. חושפני או צנוע? חושפני
180. מוזיקה או סרטים? מוזיקה

השלימו את החסר:

181. השם "דניאל" מזכיר לי את? זכאי
182. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה? לסיים ללמוד את כל החומר המזדיין
183. הכי אוהב? לשתות , לרקוד, להתחרפן ולישון
186. חבל ש...? לא נולדתי בניו יורק
187. הלוואי והיה לי? דירה בת"א
188. אין דבר העומד? דווקא לא חסר
189. אם תרצו? אין.
190. מי ששונא אותי מצדי ש...? שיילך קיבינימיני
191. אחרי השאלון אני? הולכת לטגן לי חזיר ים עם כנפיים ולעשן סיגריה
192. לא הייתי צריך? לשלם כ"כ הרבה על אלכוהול אתמול 
193. אני חייב לומר תודה ל? כל מי שהיה לי לאורך החיים בכל הצורות והמובנים- תודה שהבאתם אותי עד הלום, ולבן אדם שהפכתי להיות  
194. אני חייב לומר סליחה ל? מיליון ואחד איש.
195. למה אני אף פעם לא? מתאהבתתתתתת
196. אבגדהוזחטיכלמנסעפצקר? א' אוהל, ב' בננה ג' זה ג'מוס בחול
197. יומולדת זו סיבה ל? שלם לי על רשיון!
198. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם: don't drink & drive, smoke & fly
199: הערבים הם: השבחי"ם הכי מסריחים
200. בשלוש מילים אתה יכול להגיד על עצמך? sexy mada fucka

 

שעת סיום: 14:29




ככה אני מרגישה עכשיו, וככה לא בא לי לחזור על שום חומר כסעמעמק. יום שני יש לנו תרגיל מעשי על טיפול הסייר בכל מיני מקרים, ואני הכי גרועה בזה- אין גרועה ממני, באמת באמת...ממש מפחדת שאנלא אצליח לעבור את זה , אני פשוט לא יודעת איך אפשר להתרכז כשיש עדר של מפקדים שעומדים ומסתכלים עלייך תוך כדי שאתה כאילו משחק אותה בתיאטרון ופותר אירוע.

כוסעומו.

חוצמזה שאני מחפשת ציור יפה של שוטר שמצדיע לחולצות שאנחנו עושים לסוף הקורס ככה שאם יש מישהו שיודע לצייר שיצביע ! יש לי רק את היום לסיים את זה!

 

יאללללה יהיה בסדר (: עוד שבוע סיום קורס ואין מאושרת ממני. מצד אחד זה מאד מאד מאאאאאד עצוב- באמת באמת, אני אתגעגע לאנשים שהיו תקועים לי בתחת במשך 4 וחצי חודש, יום אחרי יום אחרי יום בהשכמות, בשיעורים, במסדרים, בשמירות בהכל מהכל - באמת שזה קשה. אבל קצת להשתחרר ולעבור פאזה, ולהוציא כבר רשיון! גאד! אני חייבת !!! (:

 

יאללה חברעל'ך, תודה לאל שהיה לי כח לזיין בשכל בפוסט כזה חופר ומייגע, שיהיה לכולם שבוע טוב, תשתו הרבה וודקה, תשתכרו למוות ותהנו מהחיים  הם עוברים מהר, תאמינו לי, כי כמו שהחצי שנה האחרונה טסה לי, בחיים לא טס לי הזמן

 

שבת שלום (:

אילן.

נכתב על ידי , 19/1/2008 14:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילן ב-25/1/2008 12:41
 



שיר נאצה ושנאה עמוקה לישראבלוג (וסליחה למייסדים, אני פשוט ברגע לא קל)


אני שונאת אותך ישראבלוג

על כל הפעמים שמחקת לי פוסטים

על כל הפעמים שבלי שום התחשבות

באת ומחקת לי בטעות

את הדברים הכי עמוקים , את הדברים הכי מצחיקים,

משהו שבא מבפנים, משהו שלא סתם כותבים.

 

אתה חרא, ואתה רק גורם לי להתעצבן ולבכות

כל המצפון עלייך, הלוואי וזה יביא אותך עד כדי דמעות

(ועל הדרך גם תקבל מכות)

ואני? לא כותבת לך יותר.

בוא נראה איך בלי השנינות והחכמה שלי אתה תסתדר.

 

 

זובי נאחוי. כמה כתבתי אל אלוהיי   זין שאני כותבת פוסט חדש.

 

אילנה, הכחולה והאדומה בד בבד :)

שבוע טוב!

נכתב על ידי , 13/1/2008 20:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של #אנונימוס# ב-15/1/2008 19:22
 



לדף הבא
דפים:  

19,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCouldn't Care Less אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Couldn't Care Less ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)