לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם בלוג של סתם ילדה. :/

זה לא כ"כ משנה מה אני יכתוב, נכון ? ._."

Avatarכינוי:  BOO ! Fuck you :]

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

עיצוב חדש | מה כדאי לי | מרילין מונרו | אידיוט חרמן .


בוווווווו !

נבהלתם D: ?

 

טוב , הנה העיצוב .

דעה ? מכוער נכון D: ?

 


 

אממ .. אני הולכת להסתפר , כאילו סתם קצוות . רגיל .

כדאי לי עוד משהו ? זתומרת פוני ? כי נראלי אני יעשה . [:

אם השיער שלי יהיה "מתאים" .

תישרף שאול ! >>"

 


 

אז .. כן אני מתחפשת ל"סמל הסקס" האמריקאי ~

מרילין מונרו .

אם תהיה לי את השמלה , הכל ילך לפי התכנית XD

 


 

-מחקתי >< -

 


 

זייייהוו .
נכתב על ידי BOO ! Fuck you :] , 3/3/2008 20:36  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שאכלת:
סלט .

הדבר האחרון שראית בטלוויזיה:
חדשות [לצערי] .

הספר האחרון שקראת:
"קיץ אחד ביחד"

המשחק האחרון ששיחקת:
סימס 2

האיש האחרון שדיברת איתו בטלפון:
אבא שלי

הדבר האחרון שכתבת:
אמ... זה ?

הדבר האחרון שהרגשת:
שיעמום ~~"

הרגע האחרון שבכית:
לעצמי , בלילה לפני חודש .

הרגע האחרון שאהבת:
ביומולדת שלי .

המקצוע האחרון שלמדת:
חשבון .

השיר האחרון ששמעת:
"My December"

המילה האחרונה ששמעת:
בבקשה

נכתב על ידי BOO ! Fuck you :] , 2/3/2008 20:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

366
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBOO ! Fuck you :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BOO ! Fuck you :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)