לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You suck and I rock.Deal with it =P



Avatarכינוי:  נטליי המלכע =))))))))

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

עוד פוסט P=


 

היי חברסססס =]

לא הייתי פה הרבה זמן, הא? XDD

מאז קרו הרבה דברים..

נתחיל בשמח:

ביום שני אני פאקינג הולכת להסתפר!!!!!!!

אחרי 10 שנים שרק גזרו קצוות, ורק צמה, צמה, צמה...

ועכשיו הצמה תוכל ללכת לאונן בשקט, ואני לא אתן לה לחזור ^.^

יקצרו לי את השיער עד סוף הגב ויעשו לי מדורג D=

ואז אני אוכל ללכת בפזור לביצ'פר יופידידווווווו =)))))))

אעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאע אני עדיין לא יכולה להאמין כמה מזל יש לי~!!!!!!!11

לא נראה לי שלמישהו מהקוראים הרבים |NOT| פו יש שיער עד סוף התחת וההורים שלו מכריחים לעשות רק

תסרוקת אחת מזדיינת- צמה.

ותחשבו שפאקינג 10 שנים צריך לסבולל את זהה!!!! O:

אז עכשיו אפשר להבין כמה שאני היסטרית XDD

וכל זה אודות ל10000000000 ריבים עם אמא שלי שלא הרשתה לי לצאת בפזור/קוקו ובסוף נמאס גם לה..

אז זה היה שווה את זה, לא?מחיר יקר.. =\

ועכשיו לחדשות הבינוניות-

ביום ראשון יש לי אספת הורים. ליום שני אני צריכה לתקן את המצגת בהיסטוריה [שירלי תמותי כוווולם שונאים אותך!!]. ליום שלישי אני צריכה להכין פוסטר בנושא רמות אירגון בגוף האדם לביולוגיה, ואפילו לא התחלתי.יבגניה [גם את תמותי!אינלי כוח להירדם כל שיעור ושיעור פיזיקה ולקבל בגב כדורי נייר מארטיום!] אמרה שיהיה ביום ראשון בוחן בפיזיקה על תנועה, ובשיעורים תמיד יש כזה רעש שאפילו כשאני מנסה לקלוט קצת חומר כדי להצליח בבחנים ומבחנים זה לא יוצא.הבנתי רק חצי מהחומר וזה לא יהיה נעים לקבל 80 אחרי שתמיד בפיזיקה קיבלתי 90-100 =\ והיא עוד נתנה לנו דף עבודה עם טונות של שאלות שאני בקושי מבינה!ужас.

המורה לתנ"ך וללשון דנית [הלוואי שפירנות רעבות יזללו אותך יחד עם שירלי!] חזרה אחרי שחודש היתה חולה, וזה בכלל לא עודד אפחד S:

ולחדשות הרעות-

קוסטיה שבר את עצם הזנב.נמרוד מז'2 דחף אותו מהשולחן כשהוא עמד עליו.עכשיו הוא בבית חולים והרופאים לא יודעים אם לעשות ניתוח או לא, כי זה מסובך ._.

הוא תמיד היה נודניק, אבל כאבי גב כ"כ חזקים לכל החיים לא מגיעים לו.רק בן אדם אחד שאני מכירה הייתי מאחלת לו את זה.הוא מירר לי את החיים שנתיים שלמות בשיא הרוע, ולבן זונה הזה באמת מגיעים כל הכאבים האלה.נקווה שזה ייקרה גם לו.חבל שאני לא אראה את זה, אנחנו כבר לא באותו ביצ'פר (מזל XD)

ווווואוווווווווווו כמה חפרתי!!!!!!!!!!!11

עכשיו הבלוג שלי לא נראה כ"כ נטוש, הא? =)

33333333333> מוסט אוף יוווווווו

נטלי

נכתב על ידי נטליי המלכע =)))))))) , 19/3/2009 20:08   בקטגוריות חפירות, אופטימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,744
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטליי המלכע =)))))))) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטליי המלכע =)))))))) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)