לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי, וקצת יותר...



כינוי: 

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

מריבות,צרחות,האשמות בקיצור כרגיל


החיים בבית הזה הפכו כבר להיות בילתי ניסבלים כל הזמן ריבים אני כל הזמן מאושם בכל מה שקורה בבית גם אם זה אח שלי ששבר משהו או כשאחותי צורחת עלי ומקללת אותי בגלל שאני לא מסכים לתת לה לראות משו בטלויזיה כי אני רואה משו שמענין אותי (ונכון שזה בVOD אבל היא מקליטה את מה שהיא רוצה) ומתנהגת כמו ילדה בת 5 כשהיא בת 22 עוד מאט ואז אני קורא לה "חולת נפש את יכולה לראות את מה שאת רוצה" אז אני יוצא לא בסדר ההורים שלי צועקים עלי ולא עליה כליפני חצי שנייה היא צרחה כמו פסיכופתית עם תעודות מזויפות וקיללה אותי והכי ברור זה כשזה מגיע לריב עם אימא שלי אז בכלל כל מילה שאני אומר זה פתאום צרחה גם אם אני מדבר יפה זאת קללה ודיבור לא יפה לא משנה שהיא הופכת כל דבר לריב היא מתחילה לצרוח עלי ואז היא אומרת שאני התחלתי לצרוח עליה תמיד איך שהוא אני תמיד האשם אני תמיד זה שמתחיל עם הבעיות אני זה שמתחיל את הצעקות והריבים ואני זה שהכי מפונק שעזבו את זה שלמשל בטיסה האחרונה של ההורים שלי שהם טסו לארה"ב אז הם לא הביאו לי את מה שאני ביקשתי מהם (אני משלם מהכסף שלי) כי לא היה להם כוח ללכת לחפש יותר מידי (כשיש את החנות שאני הפנתי אותם אליה ליד המלון שהיה להם) אבל בשביל מה שאח שלי ואחותי ביקשו הם נסעו לקצה השני של ניו יורק רק כדי להביא להם את זה וזה תמיד ככה אני מבקש הרבה אבל לא מקבל כלום (ומה שאני מקבל זה הדברים שאני הכי פחות רציתי וגם זה בקושי) אתמול כרגיל היו ריבים עם אחותי ואימא שלי ובסוף נשברתי נתתי 2 אגרופים לאחותי בכתף (וכמובן שזה לא שינה להורים שלי שהיא התחילה את הצרכות והקללות ואת הבלאגן) ואז יאללה מסיבת צעקות וצרחות עלי אני כבר לא ההיתי מסוגל להיות בבית הלכתי לישון אצל חבר שלי ואני השערתי פתק להורים שלי שאני ישן אצלו וכמובן שאחר כך הם כועסים שאני לא אומר כלום ושהם דועגים וכו ושוב הכל מהתחלה החלטתי שאני הולך לצאת מהביית כמה שיותר מהר אני מגייס באוגוסט וכבר שלחתי בקשה למיטב שיתנו לי לשנות את הבקשה שלי לבסיס רחוק (סגור) ואם יתנו לי אז גם לנון במגוריי חיילים גם אם אני אהיה בתפקיד שאני חוזר יומיות זה בית של חולי נפש הגיע הזמן כבר לצאת מפה וללכת כמה שיותר רחוק מהם

נכתב על ידי , 8/5/2012 13:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,688
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם שם זה כל כך חשוב? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם שם זה כל כך חשוב? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)