לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  ™ Cherry Lady

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

אומיגאד הברזתי !


בגלל שאני כזאת חכמה הרשתי לעצמי להבריז משעתיים ראשונות ("הבטים בעיצוב") .

כך שנותר לי המון זמן פנוי לעשות את הדברים הרגילים שאני אוהבת לעשות אבל ... בלי לחץ!

להתקלח בלי לחץ , להכין לי סנדוויץ(ולא לאכול בבאסה את הסנדוויץ המעפן שאבא שלי מכין) וגם לשתות נס.

 

אתמול הייתה חזרה דיי משעממת.

 בגללי , אני וליאור שוווב איחרנו .

 דניאל (המנהל המוסיקלי) לימד אותנו את "שיר אהבה ישן" וזה לא יפה כמו "פרחים בקנה"  .

בא צלם סקסי לצלם אותנו לעיתון "מלאבס" ונראה לי שיצאה תמונה דיי יפה (:

כשהעיתון ייצא אני אסרוק ואעלה לכאן . מבטיחה (:

הסופרניות לא הפסיקו לחפור חחחח

ודניאל הבהיל אותנו שאנחנו בתקופת מבחן ושבעיקרון אמורים להיות בלהקה רק 16 אנשים ולאט לאט הם יעיפו ילדים שלא מתאימים ללהקה.

 

אנשים...קבלו סקופ :

אני מאוהבת בילד הכי מדהים בעולם .

גולי אתה האושר שלי ,

אני מתגעגעת אליך קוף שלי 3>

 

יאללה עפתי לבצפר

ביייייי חמודיזים

 

עריכה (14:00)

אוקייייי חזרתי עכשיו מבצפר ואני רוצה לעדכן אתכם .

היה לי מבחן בהיסטוריה ולקראת הסוף היה לי בלאק אאוט עצבני ושכחתי מלא דברים ,

המורה אמרה שרוב הכיתה נכשלה אבל היו כאלה שעברו (אני מקווה להיות מאלה שעברו) כי אני כתבתי 2 דפים מלאים !!!!!

אורלי (כפרעליה) גילתה לי כמה דברים חחחחח נגיד שאלתי אותה מה זאת אומרת ככה וככה אז היא כתבה לי על הדף מה זה אומר חחחח נסיכה פשוט ויש לי תוספת זמן ( עוד 20 דקות ) והיא נתנה לי עוד 10 דקות בנוסף חחח חמודה .. רק לי D:

אהה כן וגם היה לי מבחן באנגלית שבא לי בהפתעה ,

לפני זה היא עשתה לנו סוג של חזרה על אנסין חרא ושכחתי את החוברת של האנסינים אז היא הושיבה אותי ליד שי () סתם חח .. וכל השיעור הוא שיחק בסנייק ולא הקשיב בכלל חחח ..

ואחר כך הייה את המבחן והיה אנסין מגניב על נינט חחחחחח ובאותו זמן אכלתי תפוח וכמה ילדים מהכיתה שלי אמרו שאני נראית כמו שלגייה חחחחחחחח וזה היה תפוח ענק ואדום ממש ומי שלא יודע , אני אוכלת ממש לאט אז..חחח כן . בקיצור נשארנו אני וג'ודי המורה לאנגלית חחחחח כי נו .. אני חושבת הרבה.... אחרונות בבצפר!!!!!

והיה לנו משימה : לכתוב חיבור בנושא מסויים שהיא אומרת.

אז כתבתי והיא קראה את החיבור ואמרה שאני כותבת ממש יפה והיא שאלה כזה "מאיפה את יודעת לכתוב כזה יפה?" אז אמרתי לה "אני כותבת לפעמים שירים באנגלית אז.." אז היא אמרה "אה נחמד מאוד"

לא לא , אני לא חושבת שאתם קולטים כ'כ מה קרה כאן !!!!

ג'ודי כץ אשכרה החמיאה למישהו ! ! ! ! !

 

קיצר זהו חחחחח  אני מקווה לטוב.

 

כואב לי הגב מאתמול בערך והיום יש יום הולדת לאמא של גולי .. מזל טוב מכל הלב !

 

 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 25/12/2007 09:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ Cherry Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ Cherry Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)