לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  ™ Cherry Lady

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

פוסט תמונות ע-נ-ק !!!!!!!!!!!


טוב , עזבו את זה שאני חולה מאוד בגבבת נפוצה ואני חייבת לקבוע תור כבר .

 

אז חזרתי הביתה , לראש העין .

למען האמת ? התגעגעתי .

כבר שבוע שאני נודדת מספה לספה וכבר הלך לי הגב.

היה נחמד שם , רק חבל שלא נפגשתי עם מי שרציתי להיפגש , הכל מלמעלה בסופו של דבר , לא ?

 

יאללה , אני עבדתי מאוד אבל מאוד קשה על הפוסט הזה , אז אני אהיה מאושרת אם תגיבו בסופו.

 

22.11

אני בשוק-וווווו P:



אמא נוהגת בדרך לת'א ..



סעמק , הפקקים של הבוקר S:

ענן מגניב בטירוף שראיתי בדרך , הוא נראה כמו גוש שלג או משהו



אני בפוזת מרקו



נסענו להביא את סבא וסבתא שלי מהרכבת .

 

היי סבתא!



אחר כך נסענו לאכול ארוחת בוקר ב"ארומה"

מיותר לציין שאני לא אכלתי , כי אני לא אוכלת בבוקר ^^



איזה חמוד חחחחחח :}

 

ככה זה כשמשעמם



דיי נווו אני לא חרמנית חחחחחחחחחח סתם



הסנטר



תמונה לא משהו האמת...



ואחרי מסע שיכנועים הסכימו לי לנסוע לאשקלון *יאייי*

אז נסענו ברכבת .



קניתי תיק ! מדהייייייים , נכון ?



גבבת



חוצפנית. גנבה לי את המשקף . [ סתאם , הן שלה ]

כן . התלהבתי מהמשקפיים . :}

קופה אש מגיל 6 . אבל מותר לי :}

23.11
אנוכי ופיקאצו הסמל מין .

קלטו את הפיג'מה הסקסית שסבתא שלי הביאה לי ^^

24.11

אלמוגיש והתלתלוצקי.


חיים שלי.


אלמוג והמיקי מאוס שציירתי לה. יפה ?

סקסיות או לא להיות.




 

Rawr...






סוס-פוני-בילבי


 

סוסאימו .


 

יווופי שרי.



שלי וכלב.



אהבתיייייייי



אלכוהוליסטית שיק



אני על האופנוע


 


 

שול על האופנוע . ראאאאאר.



אני ותהלי 3>

 


 



אני וירין כפרעעעעע

 

אני , ירין כפרעעע וסבאא



WTF.....

 

25.11

:}


אני מחליפה לדודידו טיטול , צינזרתי D:


אני ושול העצבנית D: [ תנסו אתם לבלות 50 דק' באוטובוס ואחר כך לנסוע בעוד 2 אוטובוסים ! ]

 




 

שלי והGTA החופר......



 

OMG , שלי נשכה אותי !!!!! [ זה היה לפני שהגענו לבית אבל אין לי כוח .. ]



שלי מאושרת. כי אחרי הכל , הכי כיף איתי. נכון שולעעעע ?!



ערוץ האוכל . מה היינו עושים בלעדיו ?!



אני , בשוק.




 

חחחחחחחחחחחח . אל תשאלו !

 

טה-דה!


 

 

וויתרתי על מלא מלא תמונות כי פשוט יש יותר מדי !

 

אז הנה כמה תמונות מהיום ומאתמול

 

התינוקת :}



אני מסונוורת מהשמש  , משום מה אהבתי .



זהווווווו

יואו אמאלה זה היה מתיש רצח



וויתרתי על מלא תמונות . אני מקווה שהסתכלתם על הכל :}

תגיבווווווווווו ! ! !

 

 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 29/11/2007 00:25  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אשקלון סיטי


אני באשקלון עכשיו ,

אצל דודים שלי :)

 

היום הדלקנו נרות שבת ועשינו קידוש בארוחת ערב ותכל'ס הרגשתי מה זה טוב =)

חבל שבבית אנחנו לא עושים ככה..

ולפני כניסת שבת אז עברה מכונית עם רמקולים ענקיים כאלה שהודיעו שעוד מעט נכנסת השבת ..

חברות שלי צוחקות עליי והן קוראות לי דוסית . אבל מה אכפת ? חח ..

זה משהו שלא גדלתי עליו , כל ה..שמירת מסורת? ופתאום אני כן מקפידה לשמור חלב ובשר וכל הדברים האלה..

זה מרגיש לי טוב.

 

בכל מקרה , אתמול נסענו אני וסבא וסבתא שלי מראש העין לת'א ומת'א לאשקלון והיה ממש נחמד חח ..

זו הייתה פעם ראשונה שסבא וסבתא שלי נסעו ברכבת חח...והם ממש התלהבו חחח..

בנסיעה מת"א לאשקלון נפלה עליי מן עייפות מוזרה כזאת והתכסתי עם המעיל כמו פוך וכמעט נרדמתי...

ואז בא חייל עם מדים של חיל האוויר והוא הקשיב לי ולסבתא שלי וכל הדרך ר-ק צחוקים חחחחחחח

והוא מסתכל עלינו ומחייך כזה חחח ...

 

כשהגענו , דוד שלי בא לאסוף אותנו בניידת חח..

הגענו , אכלנו בלה-בלה-בלה...וב10 וחצי ככה נרדמתי בספה בסלון לכמה דקות ואז התעוררתי .. חח

וראיתי MTV וVH1 וערוץ 3 עד 1 ומשהו ואז סבתא שלי הלכה לישון אז ראיתי עוד קצת MTV ונרדמתי.

 

התעוררתי ב10 בבוקר. הייתם מאמינים ?

קודם כל , לסבא וסבתא שלי יש בחצר תרנגולות , אני נשבעת ביקר לי שאני יום אחד אעשה מהם פרגיות @#

כללללללל הבוקרררררר הם עשו קוקוריקו שיגעו לי את השכל...ממש כפר @$ ..

ב10 דוד שלי (שרון) המעצבן הזה העיר אותי חחח .. הלכתי לשטוף פנים ולצחצח שיניים וכאלה ..

כל היום ניסיתי לחפש את עצמי ... הלכתי להאכיל את היונים ואת התרנגולות וזה...

 הלכתי עם סבתא שלי למכולת [ גאד , כמה זמן לא ראיתי מכולת XD בראש העין אין מכולות חחח .. רק בותיקה..] וכל שניה עצרו אותנו "איך את דומה לאמא שלך..איזו יפה את" חחחחח ..

 היה לי ממש משעמם אז החלטתי לעשות קצת סדר בבית של סבתא שלי :)

טיטאתי את כל הבית , עשיתי מיונים וזרקנו כמה דברים , תודה לאל חחח ..

וסבתא שלי הכינה שניצל וצ'יפס..יאמיימימימימי .. 

אחר כך שלי התקשרה וביאסה לי את החיים . היא אמרה שהיא לא תוכל לבוא :(

לא כעסתי עליה או משהו פשוט.. זה ביאס אותי , כי כל היום חיכיתי לה ורציתי שהיא תבוא.

אז שול , אני ל-א כועסת עלייך.. פשוט הייתי מבואסת..

וכמעט בכיתי ללורי בטלפון..

כי סבתא שלי כל הזמןןן אומרת - "תחשבי שאת כמו במעצר בית..." , "את לא מתקרבת לקרית גת,שיהיה לך ברור.." וכאלה.. אווווווף !

והיא חפרה לי על גיל ועל שהוא תינוק וזה וזה ושאני מוזרה ובלה בלה בלה והיא שיגעה לי את השכל עד שאמרתי לה "סבתא את חופרת לי בנשמהההההה מספיקקקקקק ! אני לא בקשר איתו ! רדי ממני !"  ואמרתי לה "מה שהכי מעצבן אותי במשפחה הזאת ? שהם שופטים ושוללים אנשים לפני שהם בכלל מכירים אותם " ..

והיא גם ראתה את התמונה שלי ושלו בארנק (כן , עוד לא הוצאתי...לא יודעת למה חח) והיא כזה "אויי.. מזה את מתלהבת ?! יהיו לך עוד הרבה כאלה ! " אז אמרתי לה "סבתא זה ממש לא זה..תפסיקי" =\

 

מצאתי אצל סבתא שלי 2 משקפי-שמש מאגניבים א-ש.

והצטלמתי מלא חחח .. וגם הצטלמנו בת"א..קיצר , תצפו לפוסטמונות ענקיייייייי .

 

אה , היום תהל וירין [בני דודים שלי] באו לסבתא שלי והיה מה זה מצחיק .. איך אני אוהבת אותם :)

ותהל הזמינה אותי שאני אבוא מחר לישון אצלם בכרמייה חח .. חמודה ..

ולימדתי אותה לכתוב "שרי הסקסית" P: (היא בת 6 עוד מעט..)

 

יאללה , חפרתי מספיק להיום (פשוט .. אין אף אחד בICQ ומשעמם ! )

 

אוהבת אתכם 33>

[מקווה שאני מספיק חשובה לאנשים.. מי שצריך לדעת?יודע )

 

עריכה :

יאללה משעמם לי...שאלון נשיקות . האהא

מה שמודגש:

 

נשיקות:

[ם] על הלחי

[ם]על השפתיים

[ם] בידיים או באצבעות

 [ם]בחדר שלי

[] בחדר שלו

[ם] עם המין השני

[ם] עם אותו המין

[ם] מישהו קצת יותר קטן

[ם] מישהו קצת יותר גדול

 [ם] מישהו עם שיער שחור

 [] מישהו מתולתל

[ם] מישהו בלונדיני

[ם] מישהו עם שיער חום

[] בלונדיני עם עיניים כחולות

 [] מישהו ג'ינג'י

[ם] עם שיער חלק

 [ם] נמוך ממני

[] עם עגיל בשפה

 [ם] עם מישהו שאני אוהבת\אהבתי באמת

 [ם] מישהו שיכור

 [ם] מישהו גבוה

[ם] בבוקר

[] בדיוק אחרי שהתעוררתי

[] בדיוק לפני שהלכתי לישון

[ם] מאוחר בלילה

[ם] מישהו שרק פגשתי

 [ם] מישהו שממש לא רציתי לנשק

 [] כשיצאתי עם מישהו אחר

 [ם] על מיטה

[] בבית קברות

[ם] בבית ספר

[ם] בזמן שנשענתי על קיר

 [] בהופעה\הצגה

 [ם] בחוף הים

 [] בבריכה

[] עם ידיד טוב

 [] בגשם

[] עם נושא מחלת מין

 [] במקלחת

 [] במכונית\מונית\אוטובוס

 [] במטוס

[ם] בסרט

[ם] בשרותים

 [ם] בחושך

 [ם] על הגג

 [] מתחת למים

 [] תוך כדי נסיעה

[ם] מישהו זר 

[] יותר מבנאדם אחד בבת אחת

[] תוך כדי בכי

 [] "להתראות לנצח" (סוג של..)

[] כשהייתי שיכורה

[] אחד שלא יודע עברית

 [] אחד עם מבטא

 

עריכה , יום שלישי 27.11 :

 

נולדה לי [ ולשלי ] בת דודה.

במשקל 3780 ק'ג .

עם שיער שחור פלומתי , שילוב של ירין [ 4 ] ותהל [ כמעט 6 ] , האחים שלה.

צילמתי אותה ומחר אני חוזרת לראש העין אז תצפו לפוסטמונות ענק .

כשאני אומרת ענק אני מתכוונת לזה.

 

אהבתי 90% מהתמונות [ יש איזה 200 בערך ]

 

 

 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 23/11/2007 22:11  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע ועוד רגע


אתן את נפשי בידייך

וארקוד לצלילי שתיקותייך ,

וזו לא תל אביב בלעדייך , היית אומר

 

ערפל מכסה את המים ,

ומסך של דמעות בעיניים ,

זו אותה תל אביב ובנתיים אתה לא חוזר

 

לא חוזר

 

רגע ועוד רגע עובר, נכנסת לי ללב מסתבר

תעשה בו כטוב בעינייך ,

לילה ועוד לילה עובר ,

אולי אתה כבר מישהו אחר ,

גם אני לא אני בלעדייך

 

איך אהבת ולא האמנתי

זו אמת שאולי כבר שכחתי

וברגע של פחד שלחתי אותך מעליי

והעיר כמוך לא סולחת , לא שומעת אותי לא שולחת

לא סימן של תקווה לא תרופה לשכך כאביי

היא לא תחזיר אותך אליי

 

רגע ועוד רגע עובר, נכנסת לי ללב מסתבר ,

תעשה בו כטוב בעינייך ,

לילה ועוד לילה עובר , אולי אתה כבר מישהו אחר ,

גם אני לא אני בלעדייך

 

[ רגע ועוד רגע - יעל נחשון ]

 

שיר מושלם.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 20/11/2007 15:49  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ Cherry Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ Cherry Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)