לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  ™ Cherry Lady

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

פוסטמונות מטורף


משעמם לי .

אז מצטלמים :}

 

משיגינעס~שיט ™

 

השיער שלי בלי מחליק . איכ

  

סקסי בשקל ;)

 

 מתאים לי קוקו ? :)

 

התמונה הזאת מוקדשת לאליסה : )

 

ניסיתי לגנוב לדובי את הפרפר אבל הוא לא רצה לתת לי :(

פרסומת סמוייה . מואהאהא

אני יכולה להיות בבית ספר של פטיטו XD

 

 

ככה זה כשאת תקועה בבית :}

 

אליס אני מטורפת עליך קטנה שלי 3>

 



 

"..רגע ועוד רגע עובר ,
נכנסת לי ללב מסתבר
תעשה בו כטוב בעינייך ,
לילה ועוד לילה עובר
אולי אתה כבר מישהו אחר
גם אני לא אני בלעדייך..."
 
עריכה [ 04:14 ] ;
עשה לי טוב לדבר איתך ,
עשה לי טוב כשפתחנו את כל הדברים.
סליחה שיצאתי עלייך בהתחלה ,
הייתי עצבנית.
אבל אתה צודק. גם אני לא הייתי הכי בסדר.
 
כל האנשים שהבטיחו לי שיהיה טוב , מתי ?! כ'סעמממממק . נמאס לי מהדיכאון המסריח הזה,
לא מתאים לי . אני בנאדם שמח =\
 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 18/11/2007 23:59  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא פשוט אתגר בשבילי


בסופ"ש הזה יצא לי להיות יותר מדי זמן עם עצמי .

יותר מדי זמן לחשוב.

יותר מדי.

אני חושבת שאהבה אמיתית זו אהבה שלא מווותרים עליה ,

שני הצדדים.

שניהם נלחמים.

בשביל האושר המיוחל.

אז אוקיי , "הדרך לאושר רצוף בהרבה אכזבות" .

אוקיי.

התאכזבתי מספיק.

ממנו , מעצמי , מהכל.

דיי , נמאס לי להתאכזב.

נמאס לי לומר לעצמי : "זהו שרי , עכשיו את שוכחת ממנו ולא משנה מה ,

הוא לא שווה אותך , הוא לא אוהב אותך בכל הלב והוא משחק בך וברגשות שלך.

דיי להשפיל את עצמך ! את לא כזאת ! "

זה עובד אחלה דווקא , עד שהוא מתקשר.

וכל השיכנועים העצמיים האלה היו לשווא ,

כל האנשים שמדברים איתי ודופקים לי חפירות מא' ועד ת' ואומרים שעדיף שאני אשכח ממנו ,

יופי שעדיף!

אני מנסה לשכוח ממנו...

עד שאני שומעת את הקול שלו מדבר אליי...

את המשפטים האלה...

הוא מהפנט אותי.

אני נשמעת כמו איזו ילדה בת 10 אובססיבית ודפוקה שלא מקבלת את מה שהיא רוצה!

הוא אתגר בשבילי , הוא כ'כ אתגר בשבילי.

כמו משהו אסור שאני כ'כ חייבת להשיג...

למהההה אני לא יכולה להידבק לאיזה יב'ניק שמבין קצת יותר ועבר קצת יותר וזה הכל ?!

מה הפאקינג בעיה שלי ?!

מה עושה לי את זה בילד בן 13 שההורמונים אצלו משתוללים עדיין והוא רק גילה את החבר הקטן שלו והוא לא יכול לשלוט על הפאקינג יצרים שלו ?!?

יש לי כ'כ הרבה בחורים שווים בבצפר אבל הם לא מעניינים לי את התחת !

אני מתחילה להישמע כמו אמא שלי ואני שונאת את זה!

אני יודעת שיש בו הרבה מעבר!

לא סתם התאהבתי בו , אני לא איזו ילדה שיטחית שכל מה שמעניין אותה זה החיוך שלו או זה שהוא ממש חתיך !

הוא ילד מדהים , למרות הכל ולמרות שהוא השתנה טילים אני יודעת שיש בו משהו.

אני יודעת שבתוך תוכו הוא עדיין אותו אחד. אותו ילד תמיד וחמוד ועם חיוך כזה כובש ועיניים טובות שמשדרות ר-ק תמימות... אני יודעת שהוא עדיין אותו אחד, עם אותו חוש הומור מטומטם אבל אני אוהבת את החוש הומור שלו גם אם הוא מטומטם..

חוץ מזה שיש לו לב כ-ז-ה גדול . (הלב שלו,כן?.....חח)

ואני מתגעגעת אליו..

אבל אני צריכה לשכוח אותו,

אני פשוט חייבת.

חייבבבבבבבבבת.

בבקשה אל תגיבו לי "תשכחי אותו בלהבלהלבהלבלה"

פשוט אל.

 

שיהיה לכולנו שבוע מצויין.

 

עיצוב חדש 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 17/11/2007 21:04  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט אופטימי לשם שינוי


אז אחרי שפינקתי את עצמי במקלחת ארוכה עם מים חמים מאוד , כמו שאני אוהבת ,

מרחתי קרם גוף בריח וניל ושאר שטויות ,

 

אחרי שההורים שלי יצאו , דניאל יצא ואחותי הקטנה נרדמה ,

 

אני גאה לומר:

 

שיש לי שקט נפשי.

 

טוב, בערך.

 

מתקשרים אליי דיי הרבה , גם הוא וגם עוד אנשים אבל אני מסננת ,

לא מתוך רוע ,

אלא מתוך בחירה כזאת .

אני רוצה להתנתק קצת מאנשים ,

לא ספציפית .

פשוט.. להתנתק.

 

* אני מתכתבת עם גיא שעוזר לי להפיג את השיעמום הנוראי הזה [!]

 

 

חלמתי שאני בחדר לידה , יולדת ... יש למישהו מושג מה-זה אמור להיות ?!

* All the boys are the same shit *

 

פוסט אופטימי , כבר אמרתי ?

 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 16/11/2007 23:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

4,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ Cherry Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ Cherry Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)