לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  ™ Cherry Lady

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007


כי אולי קר בחוץ אבל בלב כל כך חם ובטוח ,

כי אתה נותן לי את החום והביטחון הזה.

מחזיק אותי בשביל שאני לא אוותר ,

עוד קצת ... צריך להתאפק.

אתה האושר הכי גדול שלי..

אני אוהבת אותך

 

וסתם כי אתמול היה לי משעמם ;










 






תיזכורות לעצמי:

[x] מבחן בהיסטוריה (25.12)

[x] בוחן בתנ"ך (30.12)

[x] בוחן ביסודות האומנות (30.12)

[x] אסיפת הורים כללית (27.12)

[x] בוחן במתמטיקה - תכנון לינארי (28.12)

[x] בוחן בלשון (2.1)

 

עפתי להתכונן למבחן בהיסטוריה.

ביייייי

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 24/12/2007 15:19  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



..קחי הרבה אוויר שיהיה לך למחר


אז בימים האחרונים למדתי על עצמי המון דברים.

על עצמי ולמען האמת גם על הסביבה שלי ,

על האנשים שאני הכי אוהבת בעיקר ,

התאכזבתי מכמה אנשים.....

והאמת שכבר נמאס לי $:

נמאס לי לחלק עוד ועוד הזדמנויות .

כי זה כאילו הזמנה ישירה לפגוע בי...

כי תכ'לס לא עשיתי רע לאף אחד .

אבל ככה זה ,

הדברים האלה קורים לתמימים וטובי לב , כנראה .

אז מסתבר שצריך להיות חזק , אדיש לעולם וביצ' בשביל לשרוד.

אני לא הולכת להיות קיצונית.

לא לכאן ולא לכאן,

אבל לשים לב לכל דבר שאני פולטת ... כי זה לא ייגמר!

 

יותר מזה ,

אני רוצה לשרוד את זה.

אני רוצה לשרוד את כל הקושי הזה.

אני צריכה להתאמץ יותר.

אני מסוגלת ליותר.

 

אני אוהבת אותו והוא נותן לי כוחות להמשיך הלאה ,

אני מתגעגעת אליו ... עוד 35 ימים :)

( בבקשה שלפני :( )

 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 23/12/2007 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שופינג & תמונות


ביום חמישי עשיתי שופינג מטורף עם אמא ועם יובל בקניון הגדול בפ"ת .

אמא ממש פינקה אותי [:

היא קנתה לי מעיל אדום יפהפיה שממש אהבתי מרנואר ,

חצאית אדומה [מידה 36 @#%@!#% ] מטוונטי פור אוורס ,

סריג אפור כזה גם מרנואר ,

היא קנתה לי ולשלי שרשראות תואמות עם תליון של תפוח (או דובדבן?!) שבאחד כתוב best(אני לקחתי!) ובשני כתוב Friends :)  ,

והדובדבן שבקצפת :

מגפיים מדהימות שאני ממש אהבתי : )

 

אתמול באו אלינו שלי , ההורים שלה ואחיה וגם דוד שלי , אישתו והילדים [טרוריסטים:\]

אכלנו ארוחת ערב ואיתי[כפרעליו3>] עשה לי פן מטריף! אחרי שכולם הלכו והרוב נרדמו אני ושלי עשינו שיחת נפש ארווווווווכהה .

והכל ממש בסדר וכפי שאתם יכולים לקרוא בפוסט שמתחת - אני לא שמה על אף אחד =)

 

ויאללה לתמונות :

 

 

[זה לפני שאיתי עשה לי פן חחח ]

מספיק לכם.

השעה עכשיו עשרים לשתים עשרה ושול עדיין חורפת.

O:

 

מתה עליכם 33> 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 22/12/2007 11:32  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

4,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ Cherry Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ Cherry Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)