לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  ™ Cherry Lady

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

זין זין זין זה מגניב לה לה לה


פשוט אל תתערבו לי בחיים יותר ,

אל תספרו לי דברים ,

אל תנסו לחמם ואל תנסו להרוס.

על הזין שלי כל מה שאתם חושבים !

אני החלטתי לא לסמוך יותר על אנשים בכזאת קלות ,

רק על בודדים  ב י ו ת ר .

אני סומכת עליו בעיניים עצומות.. גם אם אנחנו רחוקים 24852943859 ק"מ אחד מהשני !!!!!

אני אוהבת אותו וכולכם יכולים לרדת לי ליום כיף (זכויות שמורות לשלי XD )

 

ביייייייי נשמות

 

אהה וזה מה שאנחנו חושבות על כל הסכסכנים והקנאים : )

 


 

בא לי בטוב פוסטמונות ,

אז מחר ,

מבטייייייחה .

 

ביי כפרות עליכם נשיקות חיבוקים 33>  

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 21/12/2007 22:39  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האושר שלי חזר....


 

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 20/12/2007 19:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חולשה כזו.


זוכרים שכתבתי שיש לי כאבי ראש חזקים כבר 3 ימים ... ?

אז היום ב09:10 אני ואמא הלכנו לרופא.

חיכינו...

ואז , סוף סוף , הגיע התור שלנו ..הוא בדק אותי ואחרי שהוא נקש על המצח שלי , שאל אותי כמה שאלות.. הוא החליט לשלוח אותי לצילום גולגולת ,

אז אני ואמא נסענו למכון רנטגן , חיכינו כמה דקות והוא [ההוא שעושה את הצילומים] קרא לי להכנס לחדר...הוא מיקם אותי בפוזיציה מצחיקה [ הסנטר ללוח כזה עם פה פתוח] חחחח X:

אחר כך חזרנו למרפאה עם הצילום והוא אמר שהכל בסדר ושאני רק צריכה לנוח...נרגעתי.

 

אחר כך הלכתי עם אמא שלי לקניות והתחלתי להרגיש חולשה ועייפות כזאת ... /:

ואחר כך נסענו למוסך להביא אוכל לאבא שלי וגם הד"ר שבדק אותי היה שם עם המכונית שלו והוא אמר לאמא שלי שאני נורא חיוורת ושהיא תביא אותי מחר בדחיפות לבדיקות דם !!!

 

אני לא ממש מפחדת למרות שאף פעם לא עשיתי בדיקות דם, הפחד בטח יגיע כשאני אראה את המחט מתקרבת אליי.........

אני יודעת שיהיה בסדר , כולם עשו או יעשו מתישהוא בדיקת דם בחיים שלהם.....נכון?

היום הפסדתי יום לימודים.

מחר אני גם אפסיד כנראה :\

בעצם תלוי איך אני ארגיש אחרי הבדיקת דם.. אולי אני בכל זאת אלך.

 

אני אוהבת אותו.

הוא האושר שלי , הסיבה שלי להמשיך ולחייך.

אני חייבת להמשיך והילחם עליו ולא לוותר.

רק מאיפה אני אקבל את הכוח הזה...... ? .

עריכה;

פוסטמונות .

כי משעמם לי לראות טלוויזיה.

ומשעמם לי לישון.

:}



 

קרמבו !!!!!!


 

ביסקוויט חהח



 

ביייייי :}  

נכתב על ידי ™ Cherry Lady , 19/12/2007 08:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

4,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ Cherry Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ Cherry Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)