לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הינה הם באים ,


ימים של שקט . . .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

together 4erever&ever


כןכ יש אנשים שבאמת מאמינים בזה,
ולאט לאט גמאני. מפחיד עד כמה.
טוב נו אז לא תמיד הוא הנפש התאומה שלי ולפעמים בא לי רצוח אותו אבל אכן אני לא משוגלת לתאר את חיי בלעדיו. מפחחיד רצח.
אוהבת את הנסיך הזה.
 
חולה.
התחיל החורף : \
 
סופה"ש - כולם מחכים לו ואני פשוט לא רוצה שיגיעה - עבודה שכזה.
נקרעתי שלישי-שישי-שבת
באמת אבל לא ישנתי ולא כלום.
הרווחתי קצת וישר בזבזתי כמובן!
נכתב על ידי , 9/11/2008 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLisska אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lisska ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)