לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעבר לקשת ומעבר לענן, מסתתר לו בלוג אחד קטן (;



Avatarכינוי:  נועי (;

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

סופסוף עידכון D:


 

אני מודה ואני מודעת שלא עידכנתי מלפני כבר יותר משבוע,

אבל אחרי ה110 תגובות לפני 2 פוסטים רציתי לשמור על בערך אותו מספר.

והגעתי ל104, אני ממש שמחה והכול רק בזכותכם 3>

התחיל חודש חדש ובשבילי זאת התחלה חדשה, אני לא יודעת למה,

בעצם להרבה דברים, והרבה דברים עוד מחכים לי החודש הזה והוא יהיה כיף (:

עודמעט מתחיל חופש פסח, האמת שאני לא כלכך אוהבת את החג הזה.

בגלל המצות, כי אני שונאת מצות, אבל אני בכל זאת אוכלת אותם (עם שוקולד)

אבל חופשים אני אוהבת, טוב נו ברור, יש מישהו שלא אוהב חופש ?

אבא שלי עכשיו בחו"ל ובחופש פסח ההורים שלי טסים לברצלונה, יש או אוף ? \:

כשאני רושמת את זה ככה זה נשמע כאילו הם רוב הזמן בחו"ל,

חח והם ממש לא זה רק נשמע ככה, אבא שלי עכשיו בהודו בגלל כנס ><

ויש כמה ששאלו את איך בהתרמה, אז הינה .. D:

דניאלה באה אלי 20 דקות לפני ההתרמה וב4 ורבע יצאנו,

היו ילדים על אופנים ששאלו אותנו איזה רחוב אנחנו מתרימות אז אמרנו להם.

ואח"כ פתאום אנחנו רואות אותם מתרימים ברחוב שלנו, יאו

אבל אף אחד לא הביא להם כי התרמנו לפניהם, חחחח מגיע להם D:

ורוב האנשים נעלו את השערים שלהם בכוונה, הם ידעו שבאים להתרים אצלהם.

איזה בושה, זה ממש לא יפה והכול למטרה טובה, תהיו קמצנים לא צריך

והיו כלכך הרבה כלבים ענקים ומפחידים, שאפילו לא נכנסו לבתים,

היה בית אחד כשנכנסו והיו להם 2 כלבים והם הלכו אחרי כמו 2 שומרים כאלה.

אפילו נכנסו איתנו לחצר של בית אחד, ודניאלה ממש פחדה \:

זה היה ממש בקצרה, היו עוד המון דברים אבל אני ממהרת ללכת 3>

אגב, אם אתם רוצים הצבעות באינטר אתם מוזמנים לבקש ממני ואני אצביע לכם (:

אני לא מבקשת משהו בתמורה, אה אבל אם תלנקקו אותי פוסט אחד זה יהיה נחמד

אוהבת אותכם המון, נועי

 

 

נכתב על ידי נועי (; , 7/4/2008 15:28  
114 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,586

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועי (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועי (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)